Naar de huisarts, komt vaak door een beknelling van de zenuwbanen in de pols.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook tintelende vingers,dit meen ik echt.
Daarom moest ik een stevigere onderbroek kopen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik werd ivm tintelende vingers/hand door mijn huisarts doorgestuurd naar een neuroloog. Die deed wat testmetingen maar zenuwbanen in mijn arm woren in orde. Toen keek ze mij aan en zei, ik vermoed dat je borsten te zwaar zijn en door het gewicht je zenuwen prikkelen, probeer eens een sportbh en kijk of de klachten minder worden. Ik vind sportbh's niet echt mooi en ben dus naar een speciaalzaak gegaan en heb een paar 'steviger' bh's gekocht. Geen tintelende vingers meer
Jubeltenen.quote:
Gertjuhh heeft het toch goed voor elkaar met zo'n dochterquote:
quote:
Met je stalen neus zeker?quote:
Vooral mijn pinken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Naar de huisarts, komt vaak door een beknelling van de zenuwbanen in de pols.
Ik snap hetquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Daarom moest ik een stevigere onderbroek kopen.
Wauw dan is het wel heel heftig. Ik heb van mensen wel eens gehoord dat ze een borstverkleining namen ivm fysieke klachten.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik werd ivm tintelende vingers/hand door mijn huisarts doorgestuurd naar een neuroloog. Die deed wat testmetingen maar zenuwbanen in mijn arm woren in orde. Toen keek ze mij aan en zei, ik vermoed dat je borsten te zwaar zijn en door het gewicht je zenuwen prikkelen, probeer eens een sportbh en kijk of de klachten minder worden. Ik vind sportbh's niet echt mooi en ben dus naar een speciaalzaak gegaan en heb een paar 'steviger' bh's gekocht. Geen tintelende vingers meer
Zit ik ook aan te denken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:55 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Wauw dan is het wel heel heftig. Ik heb van mensen wel eens gehoord dat ze een borstverkleining namen ivm fysieke klachten.
Kan ik me wel goed voorstellen. Fysieke klachten ondervinden is toch wel een brug te ver.quote:
Klopt, ik had een kennis die een hartstilstand kreeg tijdens een operatie om haar borsten te verkleinen en aangezien ik 2 kinderen heb nam en neem ik dat risico gewoon niet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:55 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Wauw dan is het wel heel heftig. Ik heb van mensen wel eens gehoord dat ze een borstverkleining namen ivm fysieke klachten.
Een klasgenootje van me,maar na de operatie had ze nog flinke jetsers over.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:55 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Beter zware borsten dan invalide is mijn mening.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:57 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Kan ik me wel goed voorstellen. Fysieke klachten ondervinden is toch wel een brug te ver.
Ook bijzonder. Lekker gulzig met de anesthesie omgesprongen ofzo?quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:57 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, ik had een kennis die een hartstilstand kreeg tijdens een operatie om haar borsten te verkleinen en aangezien ik 2 kinderen heb nam en neem ik dat risico gewoon niet.
Geen idee, dat soort dingen kunnen gebeuren bij operaties.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:59 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ook bijzonder. Lekker gulzig met de anesthesie omgesprongen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |