quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:07 schreef Fushia2 het volgende: Maar moet toegeven dat ik ooit een vinger rond mijn reet kreeg tijdens het pijpen en het wel lekker vond. Ben ik nu ook gay?????
![]()
Er werd niks echt in mijn anus gestopt.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het gaat meer om de twijfel aan geaardheid wanneer er iets in je anus wordt gestoken.
Geeft niet, probeer geen weerstand te bieden. Gewoon ontspannen en ervan genieten.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Er werd niks echt in mijn anus gestopt.
En was een chick. @:solotovski is zelf een k2 flikkertje
Heb je ervaring dan? Op zich was het wel oke, maar het idee doet mij huiveren.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geeft niet, probeer geen weerstand te bieden. Gewoon ontspannen en ervan genieten.
Ik zou solo wel doen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ok strijkijzerhoofdquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]![]()
Ik weet hoe hij eruit ziet. 6,5/10 als hij kappertje pakt @:solotovski
Ze was zeker een hijquote:Op donderdag 16 juli 2020 18:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb je ervaring dan? Op zich was het wel oke, maar het idee doet mij huiveren.
Gelukkig had ze geen fake lange nagels![]()
K2quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Perfect, nog altijd een halve punt hoger dan ikzelf.quote:Op donderdag 16 juli 2020 18:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]![]()
Ik weet hoe hij eruit ziet. 6,5/10 als hij kappertje pakt @:solotovski
Maar heb je wel dikke tietenquote:Op donderdag 16 juli 2020 20:21 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Perfect, nog altijd een halve punt hoger dan ikzelf.
Enormquote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ervan genoten hebt
Degradeer ik dan zo hard zonder die tieten? Dan ben ik mss nog lager. Maar wat nou als je een leuk hoofd hebt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 00:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goeie tieten zijn minstens anderhalve punt
Nu zit je me te sarrenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 01:02 schreef Azula het volgende:
[..]
Enorm
Heb zeker over een tijdsbestek van enkele minuten regelmatig gegniffeld.
Nee joh. Tieten zijn tieten. Kan me met bescheiden tetjes evengoed vermaken als met grote memmes.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 05:54 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Degradeer ik dan zo hard zonder die tieten? Dan ben ik mss nog lager. Maar wat nou als je een leuk hoofd hebt.
Geklikt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
mooie video, jammer dat de verkiezingen dit jaar tussen twee witte cishet mannen zijn :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |