Nee hoorquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:21 schreef Fushia2 het volgende:
@:solotovski
Ik heb gehoord je moeder houdt van tinderen, ze wilt niet minderen en dit is Fucked up voor haar kinderen
[..]
Niet geklikt op een blanke man in pak
Oké.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
De cringe die jij post is de naam rap niet waardig
Kijk onze racist weer gaan danquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:23 schreef Fushia2 het volgende:
Ben je chinoe hahahahahahahahaa je bent dus geel getint 😂😂😂😁
https://youtu.be/cwxbIQmL3Fk[quote]quote:
Ga noedels vreten a jackie Chanquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:27 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die gast kan beter een andere hobby gaan zoeken want rappen kan die niet
Je bent hispanicquote:
Tenzij het iets met anaal te maken heeft danquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:30 schreef JochemSjakie het volgende:
Een onbekend woord voor jou, ik weet het.
Ik zou je moeder de spleetoog eens anaal verwennenquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Tenzij het iets met anaal te maken heeft dan
quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Tenzij het iets met anaal te maken heeft dan
Wel typisch. Iemand zegt 'anaal' en binnen een minuut is Fushia2 erquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik zou je moeder de spleetoog eens anaal verwennen
Boos zijn omdat je boerin geen anaal guntquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:33 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
[..]
Wel typisch. Iemand zegt 'anaal' en binnen een minuut is Fushia2 er
Doe nog eens een poging, maar nu zonder typefouten die je door je ziedendheid maakt.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Boos zijn omdat je boerin geen anaal gunt
Heb je geen argumenten meer. Je ontkent ook niet dat je snol niet guntquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Doe nog eens een poging, maar nu zonder typefouten die je door je ziedendheid maakt.
Zo typisch is dat niet. Gezien het feit dat z'n hart er vol van zit...quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:33 schreef JochemSjakie het volgende:
Wel typisch. Iemand zegt 'anaal' en binnen een minuut is Fushia2 er
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:38 schreef Fushia2 het volgende:
Ben bietje geil en heb nou wel zin in anale seks![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:07 schreef Fushia2 het volgende:
Maar moet toegeven dat ik ooit een vinger rond mijn reet kreeg tijdens het pijpen en het wel lekker vond.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:47 schreef Fushia2 het volgende:
Kan beter homo worden en een leuke gozer uitkiezen met een strak wasbordje
Weer een typufout. Het zit je niet mee vandaag, hè. Pas op je bloeddruk.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb je geen argumenten meer. Je ontkent ook niet dat je snol niet gunt
Er is geen typefout.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Weer een typufout. Het zit je niet mee vandaag, hè. Pas op je bloeddruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |