Jawel. Maar een clown van jullie begon topics te kapen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Die hadden ze toch? Alleen konden ze er niet mee omgaan.
Hallo het was er 1 van dagbagger samen met 1 van dt die dit veroorzaakt heeftquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Altijd problemen in DTS, worden ze daar weggejaagd invasie hier.![]()
Steeds gezeik over wanneer DTS opengaat, steeds gedoe over dit dat.
Dit heeft niks meer met dagbagger te maken.
Wel kerels die snel boos zijnquote:
Volgens mij heb jij hetzelf nu alleen maar over DTS?quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Altijd problemen in DTS, worden ze daar weggejaagd invasie hier.![]()
Steeds gezeik over wanneer DTS opengaat, steeds gedoe over dit dat.
Dit heeft niks meer met dagbagger te maken.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jawel. Maar een clown van jullie begon topics te kapen.
@Danny hierom hou je geen unieke users.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon gebagger. Waarom heet het anders dagbagger hierJank niet zo man
Doet het pijn?quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hallo het was er 1 van dagbagger samen met 1 van dt die dit veroorzaakt heeft
Mij ook.hoop ik?quote:
Ik heb ook sproetjesquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vond ik sproetje toch iets leuker.
Wat ga je nou de admin erbij halen?quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
@:Danny hierom hou je geen unieke users.
Niet echt . Jou? 😇quote:
Is goed ik ga me wel een ONZ ban aanvragen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat ga je nou de admin erbij halen?
We hebben het gewoon leuk hier. Je moet gewoon niet zo janken.
Nice ,even checken.quote:
Birtanem.quote:
quote:
Liever over vanalles en nog wat ipv voetbalquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
En mag je daar ook onzin posten of moet je het over voetbal hebben?
Is al opgelost jongen, is al opgelost.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:42 schreef Nikonlover het volgende:
@:Superwormjim Grijp eens in hier want @:Fernweh doet vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |