Het is al weer opgelost....slotje dan maarquote:
Je doet dit toch (hopelijk) voor jezelf omdat je het leuk vindt? Of doe je het meer om de reacties van anderenquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh de gezichten morgen als collega's merken dat het brave meisje haar haren roze heeft.
Nu al voorpret.
Gewoon lekker met head en shoulders wassen...gaat het heel snelquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1 a 2 weken voor paal lopen totdat het eruit gewassen is
Zo stel ik me Ienie voor morgenquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je doet dit toch (hopelijk) voor jezelf omdat je het leuk vindt? Of doe je het meer om de reacties van anderen
ha ja zoiets. Alleen zonder dikke make-up want lenie is au naturelquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo stel ik me Ienie voor morgen![]()
[ afbeelding ]
Oh ja...quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja zoiets. Alleen zonder dikke make-up want lenie is au naturel
Zal het niet meer doen.quote:
Tuurlijk! Leek me gewoon een keertje leukquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je doet dit toch (hopelijk) voor jezelf omdat je het leuk vindt? Of doe je het meer om de reacties van anderen
Kinderlokkerquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren zei je nog dat sommigen te jong waren en nu lok je ze ...
Ik heb kersen op!quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit gaan wij nog de hele week horen weer?
Als het aan mij ligt nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit gaan wij nog de hele week horen weer?
Dat is ook niets om je voor te schamen, maar een nutsquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb kersen op!
I will only say this once.
Dank jequote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook niets om je voor te schamen, maar een nuts
Ik heb ze ook weerquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb kersen op!
I will only say this once.
Ik moest weekendje terug mijn bulletje wegbrengen voor een paar dagen logeren. Normaal betaal ik daarvoor. Nu vroeg ze of ik een paar bakken kersen kon meenemen. Ze ging jam maken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb ze ook weerweer van die grote knapen
Echt welquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moest weekendje terug mijn bulletje wegbrengen voor een paar dagen logeren. Normaal betaal ik daarvoor. Nu vroeg ze of ik een paar bakken kersen kon meenemen. Ze ging jam maken.
Ze zijn wel lekker dit jaar.
ik wil nu ook in de betuwe wonenquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb ze ook weerweer van die grote knapen
ik krijg in ene bad vibes doorquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan mn kelder wel opruimen eventueel
haagsio ik heb een questionquote:
ja maar mijn vraag is heul niet klein...of misschien welquote:
hoe kan dat nou?quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo ik had iets teveel blokkades, mijn eigen posts en al
Wilma.quote:
maar ehm kan jij het verschil uitleggen tussen ONZ SC, DTP en DB? Is toch almaal hetzelfde? En waarom neemt met ONZ zo serieus? #dtvquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |