DTS is op slot gegaan en nu is iedereen zich her en der aan het verschansen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben hier heen gelokt was loos????
Denk je dat nou echt.. hij heeft ook een ander topic op slot gezet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 06:52 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Misschien heeft ie het niet gezien. Eroverheen gelezen ofzo.
Het zou zomaar kunnen toch?! Het blijft mensenwerk....quote:Op woensdag 15 juli 2020 06:54 schreef Rob het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt.. hij heeft ook een ander topic op slot gezet.
Ja, ik zie het nu. Wat is er gebeurd dan?quote:Op woensdag 15 juli 2020 06:53 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
DTS is op slot gegaan en nu is iedereen zich her en der aan het verschansen.
Ik denk dat hij hele goede zintuigen heeft..quote:Op woensdag 15 juli 2020 06:55 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen toch?! Het blijft mensenwerk....
Morguh skattiequote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 06:56 schreef Rob het volgende:
[..]
Heb jij eindelijk ook eens wat te modden
Dat is vooralsnog een mysterie. Vanuit het gezag ontbreekt een officiële verklaring en her en der wordt de illusie gewekt dat dit de gebruikelijke gang van zaken is.quote:Op woensdag 15 juli 2020 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu. Wat is er gebeurd dan?
Daar twijfel ik niet aan, maar iedereen ziet wel eens iets over het hoofd.quote:Op woensdag 15 juli 2020 06:55 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hele goede zintuigen heeft..
En gewoon er even geen zin an
Ik heb het al gelezen ,tt kaap en gescheld.quote:Op woensdag 15 juli 2020 06:57 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Dat is vooralsnog een mysterie. Vanuit het gezag ontbreekt een officiële verklaring en her en der wordt de illusie gewekt dat dit de gebruikelijke gang van zaken is.
[..]
Daar twijfel ik niet aan, maar iedereen ziet wel eens iets over het hoofd.
Dat wilde ik zelf al doen maar dat kan dus nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 06:59 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Is het nu m'n burgerlijke plicht om een TR te zetten?
Neequote:Op woensdag 15 juli 2020 06:59 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Is het nu m'n burgerlijke plicht om een TR te zetten?
Het leek nogal abrubt allemaal ja. Zullen wel een paar ferme TR's zijn gezet!quote:Op woensdag 15 juli 2020 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het al gelezen ,tt kaap en gescheld.
Raar dat de een wel mag kapen en bij de ander er zoveel ophef over komt
En hier nog nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 06:59 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Het leek nogal abrubt allemaal ja. Zullen wel een paar ferme TR's zijn gezet!
Komt, omdat je zelf nog in kan zien dat je fout zat en dit derhalve kan aanpassenquote:Op woensdag 15 juli 2020 06:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Dat wilde ik zelf al doen maar dat kan dus niet
Houden zo. We willen niet dat ze een voorbeeld aan ons gaan stellen.quote:
Echt hequote:Op woensdag 15 juli 2020 07:01 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Houden zo. We willen niet dat ze een voorbeeld aan ons gaan stellen.
Om een kaap?quote:Op woensdag 15 juli 2020 06:59 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Het leek nogal abrubt allemaal ja. Zullen wel een paar ferme TR's zijn gezet!
En de discussie die er op volgde denk ik ja.quote:Op woensdag 15 juli 2020 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om een kaap?
Goed voorbeeld doet goed volgen.
Ja, die was niet netjes. Maar goed er zijn er die wel snel een tr zetten hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2020 07:02 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
En de discussie die er op volgde denk ik ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |