Sjippie! Hoe heb jij ons gevonden?quote:
Maar sta jij nu punten te pakken of de mod die DTS op slot gooide?quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat mogen ze. Alleen haags wil zijn poezelige handjes daar niet aan branden.
Ik zal het je niet te moeilijk maken en meegaan in dit gunstige geval van geheugenverlies.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar gaat dit eigenlijk over? Het is zo flauw dat ik het alweer vergeten ben.
Isdatzo is aan t cashen denk ik.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar sta jij nu punten te pakken of de mod die DTS op slot gooide?
Zo. Uhm dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar sta jij nu punten te pakken of de mod die DTS op slot gooide?
Ik heb connectiesquote:Op woensdag 15 juli 2020 01:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sjippie! Hoe heb jij ons gevonden?
Mijn gatenkaas is geen geheim. En ik vind het wel prettig.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:28 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik zal het je niet te moeilijk maken en meegaan in dit gunstige geval van geheugenverlies.
Ja de uitvalsbasis is nogal dynamisch. Het kan zomaar weer ergens anders zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb connecties
(heb gekeken waar engine het laatste had gepost)
Ik moest net vreselijk lachen toen ik het zagquote:Op woensdag 15 juli 2020 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo. Uhm dat zou wat zijn.
Hij dan als het al zo werkt. Kan vragen of 'ie zijn post wil weghalen.
Voor een eventuele volgende keer is Active Topics ook een optie, meneer Angie schijnt tegenwoordig uitermate vroeg voor een nachtbraker naar zijn nest te gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb connecties
(heb gekeken waar engine het laatste had gepost)
Ik heb wel een klein bezwaartje aangetekend.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik moest net vreselijk lachen toen ik het zagiedereen straks zoeken waar DTS staat, score overhoop gehaald.
En ik wist natuurlijk dat KLB jouw 'thuis' isquote:Op woensdag 15 juli 2020 01:31 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ja de uitvalsbasis is nogal dynamisch. Het kan zomaar weer ergens anders zijn.
Nja de plek waar ik nog enigszins minimale kans op goodwill heb denk ik eerder. We hadden een toppa in onz omgedoopt, stond juist al stijf van de blauw lekker Undercover. Maar hij trapte er niet inquote:Op woensdag 15 juli 2020 01:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
En ik wist natuurlijk dat KLB jouw 'thuis' is
Leuk hè, ander stukje FOK!quote:
Geen idee zullen wel veel mensen TR hebben geplaatst. Ik was mn handen in onschuld.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann je om kapen zo en ruzie maken dat het geschloten werd?
Er werd wel grof gescholden. Kapen hoort niet maar vond de reactie in principe kwalijker, keek er helemaal van opquote:Op woensdag 15 juli 2020 01:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb wel een klein bezwaartje aangetekend.
Flauwekul allemaal.
Werd die ook dicht gegooid?quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:33 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Nja de plek waar ik nog enigszins minimale kans op goodwill heb denk ik eerder. We hadden een toppa in onz omgedoopt, stond juist al stijf van de blauw lekker Undercover. Maar hij trapte er niet in
Ik had op 1 gestaan als het open was gebleven.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:35 schreef mario390 het volgende:
`daar ben ik en keer weer op 3
gaat de topic zu
Ja, nja hij was overduidelijk even flink geïrriteerd. Niet veel aan de hand denk ik.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er werd wel grof gescholden. Kapen hoort niet maar vond de reactie in principe kwalijker, keek er helemaal van op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |