Oh, dan let ik maar op mijn woorden.quote:
Verstandigquote:Op woensdag 15 juli 2020 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, dan let ik maar op mijn woorden.
Schop m wakker. Hectische tijden zijn gaandequote:Op woensdag 15 juli 2020 01:07 schreef PoezeligDing het volgende:
@:zeroku aka ZerGod slaapt seb. Laat die jongen met rust!
Boeit hem niet en dat is goed.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:08 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Schop m wakker. Hectische tijden zijn gaande
Waarom post hij niet hier?quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Ahw, @:mario390 vraagt wat er loos is.
We verdoen hier puntenloos onze kostbare tijd, schatje.
Dat kenmerkt een echte grootheid.quote:
Ik weet niet wat @mario390 nog meer aan het doen is.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:11 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Waarom post hij niet hier?
[..]
Dat kenmerkt een echte grootheid.
Heb je wel eensquote:
We of ik zei(den) niks tochquote:Op woensdag 15 juli 2020 01:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet niet wat @:mario390 nog meer aan het doen is.
En laten we maar ophouden over Zer.
Gestagneerd, men slaapt.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:13 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Wat is de voortgang van de summit?
Herzlich willkommen freundquote:Op woensdag 15 juli 2020 01:13 schreef mario390 het volgende:
man man is
kindergarten wanneer
ik en ur niet ben?
en wat is hier?? daar kom
ik niet binnen
ONZ / Hele dag mijn stats niet gepost
Ja, ook dat is op slot gegaan. Ik wist niet dat je daar ... enfin.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:13 schreef mario390 het volgende:
man man is
kindergarten wanneer
ik en ur niet ben?
en wat is hier?? daar kom
ik niet binnen
ONZ / Hele dag mijn stats niet gepost
Ik heb er alle vertrouwen in dat de voors en tegens op een evenwichtige en eerlijke wijze tegen het licht worden gehouden.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ook dat is op slot gegaan. Ik wist niet dat je daar ... enfin.
Allemaal de schuld van Seb.
FIJN DAT JE HIER BENT mariootje
Niet zo'n jankmuil bij mij, dat werkt niet.quote:
Dat is de enige reactie die ik nog kan geven als ik onverhoopt weer eens alle schuld in mijn nette en degelijke schoentjes geschoven krijg.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet zo'n jankmuil bij mij, dat werkt niet.
Hahaha tegen wie heb je het nu?quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:17 schreef mario390 het volgende:
gaat nog hier ook op slot
man man kann ik jou niet 1
ur allein laten
Nee isdatzo voelt zich denk ik te goed voor klb en superwormjim heeft hier geen jurisdictiequote:Op woensdag 15 juli 2020 01:17 schreef mario390 het volgende:
gaat nog hier ook op slot
man man kann ik jou niet 1
ur allein laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |