abonnement Unibet Coolblue
pi_194095348
Je moet ook alleen de officiele berichten lezen, tenminste als ik al iets voorbij zie komen dan hou ik het daarbij.

En eerlijk, de berichten zijn ook niet heel gunstig.

Bijv de nieuwste ontdekking geeft inzicht in de anti stoffen, die verdwijnen na een tijdje maw je kan ieder jaar (of eerder) weer besmet raken en dan is het de vraag of je T cellen nog iets onthouden hebben zodat de boel sneller opgeruimd word in je lichaam anders is het nogal een probleem.

Dat zou betekenen, mogelijk, dat net als de griepprik, je ieder jaar een vaccinatie nodig hebt.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 15 juli 2020 @ 09:12:57 #27
74056 crew  ToT
pi_194095562
Het RIVM is in het begin ERG nalatig geweest, maar hier in NEderland doen we het nu wel verdomd goed vergeleken met veel andere landen.
pi_194096128
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 09:12 schreef ToT het volgende:
Het RIVM is in het begin ERG nalatig geweest, maar hier in NEderland doen we het nu wel verdomd goed vergeleken met veel andere landen.
Meer dankzij de over het algemeen schaapachtige bevolking hier, die nu wat losbandiger word en dat zie je terug in de besmettingscijfers trouwens, maar dat is niet zozeer dankzij de overheid of de rivm naar mijn mening.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 15 juli 2020 @ 10:01:46 #29
74056 crew  ToT
pi_194096237
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 09:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Meer dankzij de over het algemeen schaapachtige bevolking hier, die nu wat losbandiger word en dat zie je terug in de besmettingscijfers trouwens, maar dat is niet zozeer dankzij de overheid of de rivm naar mijn mening.
Mwah, de handpop met z'n grappige doventolk hebben echt wel invloed gehad.
  woensdag 15 juli 2020 @ 13:59:34 #30
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_194100077
Ik herken je probleem wel.
Ik vind erg veel innerlijke rust door te bidden.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_194165994
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 23:24 schreef Twintig het volgende:

[..]

Zal ik je een tip geven? Corona of alle nieuws gewoon uitzetten! Laat het maar over aan de overheid. Je hebt ze niets voor niets gekozen. Hun probleem zij mogen het oplossen! En ga lekker genieten van de dag. Kijk naar leuke comedies, geniet van de muziek. Zet je raam open voor een heerlijke lucht. En focus op je eigen geluk of gemoedstoestand. Zet dat onderwerp maar terzijde en focus je op leukere onderwerpen. En negeer alle nieuws en media. Als de oplossing er is dan zal het je zeker weten. De wetenschap komt zeker met een oplossing. Alleen het heeft tijd nodig. Wetenschap kun je 100 % vertrouwen want dat werkt. Kijk naar de TV computer internet, elektriciteit heeft dat de wetenschap uitgevonden of de complot mensen?

Bovendien waarom iets lezen of je er mee mengen als het je depressief maakt? Waarom niet gewoon positieve dingen lezen en bekijken?

Een bron van positief nieuws, als je toch iets wilt lezen en kijken?
Scientias
https://www.scientias.nl
Peter Diamandis

Wetenschap redt de wereld.
https://www.vrt.be/vrtnu/(...)nooit-meer-doodgaan/

Michio Kaku

En er waren nog andere documentaires.
Visions of the future deel 1 2 en 3 uitgezonden door de BBC, maak ik kan ze even niet vinden.
En er zijn ook positieve boeken over de wetenschap.

Deze “ crisis” in dit tijdperk hoort er bij. De lange termijn positieve ontwikkeling is onvermijdelijk! De ontwikkelingen in de wetenschap weerstaan alle crisissen.
Dus dit onderwerp terzijde schuiven en lekker de complot mensen complot laten. En focussen op wat leuks en positiefs! En je betrekken met positieve mensen.

Hopelijk heb je hier wat aan en zet het je in een positieve vibe!

^O^
Enorm bedankt!!!!
pi_194166027
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 13:59 schreef avotar het volgende:
Ik herken je probleem wel.
Ik vind erg veel innerlijke rust door te bidden.
Dat zal ik ook doen. Thanx. De een zal vatbaarder zijn voor alle berichtgeving dan de ander
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')