Zal vast goed werken nu in corona tijd.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:49 schreef Karzai het volgende:
Deze wil ik, allemaal darth fathertjes op straat
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/XhqrGiGlL9Omtf8nTKybtQ--~A/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9ODAw/https://media.zenfs.com/e(...)0116c80cd]afbeelding[/url] ]
Hoe is het met je moestuin, je had toch wat gezaaid?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
ja gister was het uitzicht ook erg mooi.
Ah das klaarquote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoe is het met je moestuin, je had toch wat gezaaid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:12 schreef Karzai het volgende:
salade is al klaar, eet eerst dat maar op zo, best een groot bord
kan altijd nog patat in de oven gooien als ik nog honger krijgEet smakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:15 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal
Ziet er een beetje rommelig uit, maar het smaakt goed
[ afbeelding ]
quote:
Ja, dat forum is permanent down sinds een paar jaarquote:Op maandag 13 juli 2020 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen fok om de haverklap down lag had ongeveer elk vriendengroepje een eigen spinoff PHPbb forum waar we elkaar spraken @:DaMart
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus.. ik bedenk me nu ineens dat ik de zalm erin vergeten ben. Die staat nog in de oven![]()
zag het ook niet :pquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus.. ik bedenk me nu ineens dat ik de zalm erin vergeten ben. Die staat nog in de oven![]()
Ja, had nog de helft op m'n bord. Dit smaakt toch een stuk beter.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, had nog de helft op m'n bord. Dit smaakt toch een stuk beter.
Ik zat net ineens te denken.. hmm.. dit zou beter smaken met zalm. OH WACHT EENS EVEN!
[..]
Ik zat net ineens te denken.. hmm.. dit zou beter smaken met zalm. OH WACHT EENS EVEN!
[..]
Ik heb een eiermal in de vorm van dat maskerquote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:49 schreef Karzai het volgende:
Deze wil ik, allemaal darth fathertjes op straat
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/XhqrGiGlL9Omtf8nTKybtQ--~A/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9ODAw/https://media.zenfs.com/e(...)0116c80cd]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR MOET EEN koekje IN
[..]
K was vandaag op een nieuwe plek koffie verkeerd gaan drinken. Daar kreeg je die van die amandel dingetjes bij. waren erg lekkerquote:
O, van die Italiaanse pepernoten?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K was vandaag op een nieuwe plek koffie verkeerd gaan drinken. Daar kreeg je die van die amandel dingetjes bij. waren erg lekker
Ja denk het. ze zien er idd uit pepernotenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, van die Italiaanse pepernoten?
Die zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk het. ze zien er idd uit pepernoten
Die zijn wel lekker ja. Beter dan zo’n half gesmolten chocolaatje dat je niet eens fatsoenlijk meer uit het papiertje krijgtquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk het. ze zien er idd uit pepernoten
Minibrowniesquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn wel lekker ja. Beter dan zo’n half gesmolten chocolaatje dat je niet eens fatsoenlijk meer uit het papiertje krijgt
Ik heb nog paaseitjes die aan die eis voldoenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
half gesmolten chocolaatje dat je niet eens fatsoenlijk meer uit het papiertje krijgt
Die heb je naast de verwarming liggen?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog paaseitjes die aan die eis voldoen
Nee staan in een blik op tafel, maar het is niet echt koud binnen zeg maarquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb je naast de verwarming liggen?
vanaf weekend weer mooi weerquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee staan in een blik op tafel, maar het is niet echt koud binnen zeg maar
Dat blik zou bij mij al lang leeg zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee staan in een blik op tafel, maar het is niet echt koud binnen zeg maar
Ja dat blik is dan nog niet leeg hoorquote:
Bij mijn vroegere ik ook, sterker nog dan zou het niet eens in een blik gaan en zou ik gewoon het zakje naast me neerzetten en leegsnaaienquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat blik zou bij mij al lang leeg zijn
Mijn vroegere ik was 40 kg zwaarder.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mijn vroegere ik ook, sterker nog dan zou het niet eens in een blik gaan en zou ik gewoon het zakje naast me neerzetten en leegsnaaien
Mooi dat je dat kwijt bentquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vroegere ik was 40 kg zwaarder.
Die van mij maar 25, ik heb nog een stukje te gaanquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook een hoopquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij maar 25, ik heb nog een stukje te gaan
Pepernoten of kruidnoten?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze zien er vrijwel het zelfde uit als pepernoten. iets lichter van kleur wel
oja wacht weet 't al..quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze zien er vrijwel het zelfde uit als pepernoten. iets lichter van kleur wel
jaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oja wacht weet 't al..
soort bitterkoekjes
Amiretti di amaretto.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oja wacht weet 't al..
soort bitterkoekjes
Wow wat goed dat je dat kwijt bent. Ik was 'maar' 25 kilo zwaarder. Maar dat was rond m'n 17e.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s ook een hoop hoor. Ik ben wel 2 meter lang. Hoe ben je dat kwijtgeraakt? Sporten?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wow wat goed dat je dat kwijt bent. Ik was 'maar' 25 kilo zwaarder. Maar dat was rond m'n 17e.
Gezonder eten, alleen nog maar water en thee drinken, sporten. En vooral meerdere kleinere maaltijden op een dag ipv 3 grote. Dan snack ik veel minder. Merk wel dat ik nog maar relatief weinig kan eten nu als ik op gewicht wil blijven. Heb jij dat ook?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s ook een hoop hoor. Ik ben wel 2 meter lang. Hoe ben je dat kwijtgeraakt? Sporten?
Ongeveer gemiddeld voor Australiëquote:
Toen je niet werkte? Mijn gewicht is redelijk op peil. Paar kilo minder mag nog welquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:46 schreef Karzai het volgende:
ik ben 5 kilo aangekomen in corona tijd, hoewel de weegschaal niet echt betrouwbaar is
daar zit volgens mij een marge van 5 kilo in
Ben geen dwerg ... https://nl.wikipedia.org/wiki/Lichaamslengtequote:
ja toen ik niet werkte, normaal loop ik wel een paar kilometer op het werk op een dagquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen je niet werkte? Mijn gewicht is redelijk op peil. Paar kilo minder mag nog wel
Maar dat is het gemiddelde van Australiëquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben geen dwerg ... https://nl.wikipedia.org/wiki/Lichaamslengte
Ja, dat heb ik ook. Ooit gelezen dat een lichaam dat veel gewicht is kwijtgeraakt altijd een verstoorde stofwisseling blijft houden. Vooral met koolhydraten gaat het bij mij heel hard.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gezonder eten, alleen nog maar water en thee drinken, sporten. En vooral meerdere kleinere maaltijden op een dag ipv 3 grote. Dan snack ik veel minder. Merk wel dat ik nog maar relatief weinig kan eten nu als ik op gewicht wil blijven. Heb jij dat ook?
Australië 172 cmquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in de 19e eeuw, even wat verder scrollenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dat is het gemiddelde van Australië
ik ben een reus volgens dat lijstje. 178..quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb het ook met koolhydraten.. Jammer wel. Want, broodquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ooit gelezen dat een lichaam dat veel gewicht is kwijtgeraakt altijd een verstoorde stofwisseling blijft houden. Vooral met koolhydraten gaat het bij mij heel hard.
oh. dan ben ik kleiner dan gemiddeldquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in de 19e eeuw, even wat verder scrollen
Ik ben ook dol op brood, koekjes, taart, pasta, etc. etc.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb het ook met koolhydraten.. Jammer wel. Want, brood
Ik dus ook zoiets, tig keer gemeten in het ziekenhuis door allemaal verschillende mensen, kwam meestal ergens rond de 177-180 uitquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben een reus volgens dat lijstje. 178..
hoe kan het verschillen dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dus ook zoiets, tig keer gemeten in het ziekenhuis door allemaal verschillende mensen, kwam meestal ergens rond de 177-180 uit
Ik ben eigenlijk 1.98. Maar die twee extra cm smokkel ik er gewoon bij. Staat zelfs op mijn paspoortquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dus ook zoiets, tig keer gemeten in het ziekenhuis door allemaal verschillende mensen, kwam meestal ergens rond de 177-180 uit
Verschillende plekken waar het is gemeten, verschillende mensen die het hebben gemeten, en in het begin kon ik niet volledig rechtop staan dus gingen ze soms wat creatiever metenquote:
3 cm?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.leukeweetjes.(...)er-dan-in-de-ochtend
jaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
why not..
wist je dit: https://www.leukeweetjes.(...)elemaal-geen-Bangkok
Bij mij staat er ook gewoon 1.80 opquote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk 1.98. Maar die twee extra cm smokkel ik er gewoon bij. Staat zelfs op mijn paspoort
wanneer komt je fotobehang?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 18:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
why not..
wist je dit: https://www.leukeweetjes.(...)elemaal-geen-Bangkok
is vandaag verstuurd, behang afspraak is pas over 4 weken thoquote:
oh das jammer.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is vandaag verstuurd, behang afspraak is pas over 4 weken thoomdat zij niet kunnen wanneer ik kan en vice versa
Ja ik ga kijken nadat ze hier het plafond hebben ingespoten. Die man die dat houtrot heeft gefikst zou ook nog offerte maken voor nieuwe plafond maar niks meer van hem gehoord. Ook geen rekening. Maar hij zal het toch niet vergeten zijn?quote:
je moest eens weten van hoeveel aannemers ik nog offertes moet krijgenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik ga kijken nadat ze hier het plafond hebben ingespoten. Die man die dat houtrot heeft gefikst zou ook nog offerte maken voor nieuwe plafond maar niks meer van hem gehoord. Ook geen rekening. Maar hij zal het toch niet vergeten zijn?
Waarom duurt dat zo lang dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je moest eens weten van hoeveel aannemers ik nog offertes moet krijgen
ze komen om in het werk gok ik zoquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom duurt dat zo lang dan?
of offerte begrijp ik wel maar de rekening?
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:14 schreef Fogel het volgende:
Fossielen uit stenen bevrijd en daarna gevangen genomen als souvenir.
Erg leuk, net onder een gletcher stenen hakken
Daar kun je best rekening mee houdenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik ga kijken nadat ze hier het plafond hebben ingespoten. Die man die dat houtrot heeft gefikst zou ook nog offerte maken voor nieuwe plafond maar niks meer van hem gehoord. Ook geen rekening. Maar hij zal het toch niet vergeten zijn?
Een lange snack waarschijnlijk ja, eerst even klaar zijn met vakantie vieren en oogoperatie ondergaan, daarna zien we wel.quote:
oh, kak, niks ernstigs hoop ik?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een lange snack waarschijnlijk ja, eerst even klaar zijn met vakantie vieren en oogoperatie ondergaan, daarna zien we wel.
Ja zit een kruisje.quote:
Ik had vorig jaar juni ofzo aan een klusjeskerel gevraagd of hij een motor in m'n zonnescreen kon zetten zodat ik niet steeds naar buiten hoefde om die dingen in of uit te draaien. Dan kon ik ze ook een beetje als gordijnen gebruiken. Ik wilde ze voor de winter hebben dus tijd zat. Drie keer gebeld die knakker.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is koen toch ookquote:
ja maar ik nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is koen toch ookof anders even refreshen.
En zit het er nu in?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar juni ofzo aan een klusjeskerel gevraagd of hij een motor in m'n zonnescreen kon zetten zodat ik niet steeds naar buiten hoefde om die dingen in of uit te draaien. Dan kon ik ze ook een beetje als gordijnen gebruiken. Ik wilde ze voor de winter hebben dus tijd zat. Drie keer gebeld die knakker.
Plebs.quote:
Neuh, staar, makkelijk te fixen.quote:
ah! valt mee dan.. smakelijk!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, staar, makkelijk te fixen.
Nu tijd voor voeding
Alles voor BV Nederlandquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:27 schreef UitStraling het volgende:
Poeh heeey dit soort werkdagen nou daar wordt een mens ook niet knapper op
Trapt dansmannetje onderuitquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alles voor BV Nederland
[ afbeelding ]
Mag niet. Je mag alleen maar foto's en herinneringen meenemenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:14 schreef Fogel het volgende:
Fossielen uit stenen bevrijd en daarna gevangen genomen als souvenir.
Erg leuk, net onder een gletcher stenen hakken
Volgens de groene hond mag het...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag niet. Je mag alleen maar foto's en herinneringen meenemen
Vandaalquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trapt dansmannetje onderuit![]()
Dat lucht op.
Huh maar voor niet abo-houders valt het ook uit te schakelen? Met en zonder vinkjequote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:32 schreef Koen66 het volgende:
Toch nice dat dit voor abo houders gewoon uit te schakelen valt
nee. k kan het niet uitschakelen.Jijwel?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh maar voor niet abo-houders valt het ook uit te schakelen? Met en zonder vinkje. Abo-houders krijgen alleen een derde optie.
Mijn illegale oplossing is niet meer nodigquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. k kan het niet uitschakelen.Jijwel?
Waar een beetje oorlog trappen al niet goed voor isquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn illegale oplossing is niet meer nodig. Er zit sinds een paar uur kruisje rechtsboven in de balk en als je daarop klikt wordt je naar settings gestuurd waar je aan kan vinken dat ie niet getoond moet worden.
oh bij settings zie ik de optie.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn illegale oplossing is niet meer nodig. Er zit sinds een paar uur kruisje rechtsboven in de balk en als je daarop klikt wordt je naar settings gestuurd waar je aan kan vinken dat ie niet getoond moet worden.
was natuurlijk ook erg ondoordacht...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar een beetje oorlog trappen al niet goed voor is
Hehe eindelijk een degelijke oplossingquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn illegale oplossing is niet meer nodig. Er zit sinds een paar uur kruisje rechtsboven in de balk en als je daarop klikt word je naar settings gestuurd waar je aan kan vinken dat ie niet getoond moet worden.
Is er een probleem?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Hehe eindelijk een degelijke oplossing
Zie niks, de hele tijd al geen probleem.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel als je je stoort aan de lollige leuke plaatjesitems.
Die zijn er altijd.quote:
zo kinderachtig ook...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel als je je stoort aan de lollige leuke plaatjesitems.
Ik zie ook niks want ik kom hier alleen nog op mobielquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zie niks, de hele tijd al geen probleem.
Hoor er zo niet bij
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:32 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij had ik weer teveel trek
[ afbeelding ]
Ik dacht al dat t aan mij lag. Ik heb ook nergens last van.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie ook niks want ik kom hier alleen nog op mobiel
Heb je nou weer een halve dierentuin op?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:32 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij had ik weer teveel trek
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je nou weer een halve dierentuin op?
Moet je dus straks weer allemaal gaan snackenquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je dus straks weer allemaal gaan snacken
Ik ga maar alvast ondergronds.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien vang ik nog een vogeltje
NK frikandelllen wel al gemist helaas. Dat was afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:38 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal ik weet ineens waar jij een date moet zoeken! Bij een eating contest
Jammer. Overigens vind ik het record van 11 in een half uur wel wat lafjesquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
NK frikandelllen wel al gemist helaas. Dat was afgelopen weekend.
Ja matig inderdaad. Zou jij beter kunnen?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jammer. Overigens vind ik her record van 11 in een half uur wel wat lafjeshttps://www.snack-nieuws.(...)20gedronken%20worden.
oh daar vind ik echt niets aantrekkelijks aan. Eigenlijk wat viesquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:38 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal ik weet ineens waar jij een date moet zoeken! Bij een eating contest
ahquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee die schijfjes, groente en een stukje zalm
Jawelquote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
was natuurlijk ook erg ondoordacht...
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:38 schreef kwiwi het volgende:
Verborgen kwaliteiten hoor, deze man:quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh daar vind ik echt niets aantrekkelijks aan. Eigenlijk wat vies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Verborgen kwaliteiten hoor, deze man:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
[..]
Verborgen kwaliteiten hoor, deze man:Date voor ballie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Verborgen kwaliteiten hoor, deze man:'likken als lassie'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet t in één keer op dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb zin een cider.. maar ze zijn allemaal minstens 75cl en ik moet morgen vrij op tijd op#luxeprobleem
[..]
Verborgen kwaliteiten hoor, deze man:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het ook nog sexy is zou ik klikken.quote:
staat veel druk opquote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
kijk een serie dat heet Das Boot.
Godsallemachtig wat een spanning die onderzeeboten
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
staat veel druk opzo diep onder water
Wel indrukwekkend dat ze aan de hand van het schroefgeluid kunnen bepalen waar de vijand is en dat ze zelfs bommen aan horen komenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
mij ook niet..
beetje in zo'n stalen zetpil..
tja das gewoon sonar.. zelfde wat vleermuizen doenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel indrukwekkend dat ze aan de hand van het schroefgeluid kunnen bepalen waar de vijand is en dat ze zelfs bommen aan horen komen
in de serie is het 1 man die dit doet maar tegenwoordig blijkbaar een team?
[ afbeelding ]
Ja maar de mens is geen vleermuisquote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja das gewoon sonar.. zelfde wat vleermuizen doen
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het apperaat pikt het op maar de mens defineert het geluid
Wat voor printer gebruik je?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
hmmzz 3d printer weer een schop gegeven om de foute print te herhalen maar nu met juiste settings
nu moet 't wel goed gaan.. morgenmiddag in principe opleveren van project
Kweenie maar dat ziet er enigszins staged uit.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
Dit is de video die hij op Instagram plaatste:
Filmpje op de site
https://nos.nl/liveblog/2(...)dan-vorige-week.html
Mooi verhaal.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
Das toch bijzonder he, zo wereldberoemd en dan waarschijnlijk gewoon anoniem over straat kunnen
43 MINUTEN GELEDEN
Banksy slaat toe in metro van Londen
Straatkunstenaar Banksy heeft op Instagram een video geplaatst waarop te zien is dat hij een metro in Londen onder handen neemt.
'De metro van Londen krijgt een grondige schoonmaak' is de titel van de video. Gehuld in beschermende kleding en verborgen achter een gezichtsmasker spuit hij afbeeldingen van ratten met mondkapjes op wanden van rijtuigen.
De video verschijnt op de dag dat de Britse regering bekendmaakte dat het dragen van mondkapjes verplicht wordt in winkels en supermarkten.
Kunstwerken van Banksy kunnen miljoenen opleveren. Vorig jaar werd voor een schilderij van het Britse Lagerhuis vol chimpansees meer dan 11 miljoen euro betaald. Het is niet bekend wie hij is. Er zijn aanwijzingen dat hij uit Bristol komt.
Dit is de video die hij op Instagram plaatste:
Filmpje op de site
https://nos.nl/liveblog/2(...)dan-vorige-week.html
Prusa i3 MK3 met wat upgrades. gewoon FDM printen met filament op een spoel.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat voor printer gebruik je?
Draad of poeder ?
geen neowisequote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik had net nog dit![]()
[ afbeelding ]
Maar nu slapen
Dat is in de muziek toch ook met Daft Punk?? Of is wel bekend wie daar achter zit??quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi verhaal.
Zijn kunst is ook goed.
Maar staged as fuck, als uitkomt wie het is is er geen bal aan, net als met The Stig.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is in de muziek toch ook met Daft Punk?? Of is wel bekend wie daar achter zit??
Gebruikte "vroeger" ook een prusa nu al een tijdje een "Lisa" PA12 poeder printer.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Prusa i3 MK3 met wat upgrades. gewoon FDM printen met filament op een spoel.
doe maar duur met een printer van 10kquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gebruikte "vroeger" ook een prusa nu al een tijdje een "Lisa" PA12 poeder printer.
Veel trager maar kwaliteit om van te watertanden
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doe maar duur met een printer van 10k
als anycubic weer een actie heeft, haal ik een photon voor erbij.
hehe, ja die prusa is van mijzelf hequote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]die is dan ook van de baas en niet van mezelf.
We gebruiken hem / haar voor proto-typing én productie van kleine series![]()
Soms stat dat ding zo'n 900 uur aaneen te printen en moeten we de wissels binnen een half uur uitvoeren om de onderdelen op tijd klaar te hebben
Bouwpakket trouwens?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hehe, ja die prusa is van mijzelf hedoe ook voornamelijk prototype prints in opdracht..
D0h hij heeft dit toch zo geplandquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Kweenie maar dat ziet er enigszins staged uit.
Mét 3D geprinte tandwielen ?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uiteraard
CRE / [3D Printers] Het bouwen begint :7
neequote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mét 3D geprinte tandwielen ?
(dat had "mijn" Prusa ook )
De stijfheid was een probleem idd.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neemaar heb hier en daar al wat upgrades uitgevoerd om de boel wat stijver etc. te maken. + hij staat tegenwoordig in een enclosure op basis van 3 ikea lack kasten. Is wat prettiger ABS printen.
En wat veiliger ook, hangt een hitte/rookmelder in
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:06 schreef Fogel het volgende:
Schijtgoedkope cocktails op Svalbard![]()
Na drie maar gestopt, vlieg liever niet met een kater.
friemelquote:
mja out of the box is the mk3 vrij stijf hoor.. mods die ik gedaan heb was meer in de categorie omdat het kan dan omdat het nodig was.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De stijfheid was een probleem idd.
Maar dankzij die kleine Prusa was de baas wel overtuigd van de mogelijkheden en zijn we verder gegaan met 3D printen, eerst met een Tristar draad printer (ABS, Rubber) en vervolgens dus een Lisa poeder printer voor Nylon (PA12).die geeft een mooi resultaat maar is dus erg traag én duur in gebruik van poeder .![]()
En vooral heeeeeel veel afval![]()
Ik dacht dat ik gisteren niet zo actief wasquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 13-07-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 268 FranticDJ
02 171 bitterbal
03 147 Budapestenaar
04 114 haags_kwartiertje
04 114 Dr_Flash
06 107 RockNijntje
07 080 Amarantha
08 078 UitStraling
09 060 CherryLips
10 057 Koen66
11 053 Lospedrosa
12 051 Bos81
13 049 liesje1979
14 046 IJsdraakje
15 043 LTVDK
16 030 EttovanBelgie
16 030 Zilverberk
18 026 Karzai
19 025 kwiwi
19 025 Toekito
21 016 mschol
21 016 Lenny_Leonard
23 013 engine
23 013 Paul
25 008 goldfinger1963
25 008 Pheno
25 008 moemoe
28 006 DerRabbit
29 005 friemelaar
30 004 Leonos
30 004 Citizen.Erased
32 002 Faxie
33 001 crv
klik hier voor meer stats
zolang je niet in de top 5 staat ben je dat ook nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gisteren niet zo actief was
Niet slechter geworden iigquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoe staat het leven ?
allebei gezond gebleven
Denk ik ook altijdquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gisteren niet zo actief was
Ja, vandaag weet ik zo niet. ik denk wel iets minder dan gisteren...quote:
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:21 schreef FranticDJ het volgende:
mijn score ging ineens wel een stuk omhoog na gisteren
Hoe komt het, moest je je ei even kwijtquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:21 schreef FranticDJ het volgende:
mijn score ging ineens wel een stuk omhoog na gisteren
oh nee ik bedoel die post score in mn profielquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor![]()
Iets minder dan 100 meer dan nummer 2
struisvogeleiquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe komt het, moest je je ei even kwijt
Das wel eventjes flink persen dan.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mn opening is nog aan het krimpen..
Zou toch makkelijker zijn als je kuit kon schieten.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mn opening is nog aan het krimpen..
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou toch makkelijker zijn als je kuit kon schieten.
Nee bij jou is het gewoon een hele kudde.quote:
#zwaarlevenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:34 schreef FranticDJ het volgende:
wel 'vervelend' trouwens hoor.. nieuwe airco gekocht.. wordt 't niet zó warm dat ik 'm nodig heb.
Het is ook elke week hetzelfde gedonder he ...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ook al koffie gedronken.
lijk weer zwanger
wanneer ik aan boord ga schijt ik me de eerste week verloren.. en als ik thuis kom poep ik 3-4 dagen niet soms..quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijk weer zwanger
doe er wat aan!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook elke week hetzelfde gedonder he ...
nee alleen wanneer jij online komt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
Gaat het hier nu weer een hele avond over poep?
En dat zonder poepgodin Moloquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
oh je was er nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
Nee was bezig en het eerste wat ik zie is poep poep poep, beetje gebrek aan joie de chique is dat wel.quote:
ja sorry maar het zit echt dwars uitstralingquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee was bezig en het eerste wat ik zie is poep poep poep, beetje gebrek aan joie de chique is dat wel.
weer??quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijk weer zwanger
Als ik je vriendje was dan zou ik je buik masseren.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sorry maar het zit echt dwars uitstraling
nee maar leek paar dagen terug ook zwanger :pquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
weer??
Ben jij ooit zwanger geweest dan??![]()
![]()
![]()
Weet nie, beetje aan de rand van overwerkt ofzo en daardoor heel moe, en dan kan ik overal om janken. Gelukkig vandaag wel besloten dat het deur beleid op de opvang wat soepeler kan. Maar meestal voel ik me zo moe aan het einde van de zomervakantie. En die moet nog beginnen.quote:
Zou wel helpen denk ikquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik je vriendje was dan zou ik je buik masseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |