abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194085407
Wie heeft daar de gouden tip voor? B-).

Ik ben nu mijn kledingkast aan het opruimen, maar ik heb nog geen handige manier gevonden om het weer in te ruimen op een manier dat het ook altijd een beetje netjes blijft.

Ik heb de welbekende PAX-kast van IKEA, die 58cm diep is, maar zo langwerpig of groot zijn mijn kleren niet.
Dus ga ik dan stapeltjes achter elkaar plaatsen?

Zodat het uiteindelijk weer een zooitje wordt als ik iets nodig heb van de achterste stapel.. Of ik kom er uiteindelijk na een jaar achter dat ik nog allerlei mooie kleren heb, waarvan ik het bestaan niet meer wist..

Hoe doet iedereen dat? Wat is dé truc?
pi_194085440
Herkenbaar probleem. Even volgen :D

Wat je kan doen: in de zomer je zomerkleren vóór en winterkleren achter. En in de winter andersom :7
pi_194085509
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:04 schreef Anne het volgende:
Wie heeft daar de gouden tip voor? B-).

Ik ben nu mijn kledingkast aan het opruimen, maar ik heb nog geen handige manier gevonden om het weer in te ruimen op een manier dat het ook altijd een beetje netjes blijft.

Ik heb de welbekende PAX-kast van IKEA, die 58cm diep is, maar zo langwerpig of groot zijn mijn kleren niet.
Dus ga ik dan stapeltjes achter elkaar plaatsen?

Zodat het uiteindelijk weer een zooitje wordt als ik iets nodig heb van de achterste stapel.. Of ik kom er uiteindelijk na een jaar achter dat ik nog allerlei mooie kleren heb, waarvan ik het bestaan niet meer wist..

Hoe doet iedereen dat? Wat is dé truc?
Onderverdelen met behulp van skubb van Ikea. En ik legde altijd stapels kleding van het andere seizoen overdwars achter de stapels aan de voorzijde, dus twee stapels in de lengte vooraan en dan daarachter een stapel in de breedte. En kijk eens naar Mari Kondo, ik heb hier een skubb met opgerolde hemdjes en ik vouw de t-shirts van Symph ook volgens haar methode en zet ze dan in die ‘driehoek’ in zo’n skubb.
De lage skubb dus https://www.ikea.com/nl/nl/p/skubb-bak-set-van-6-wit-00428549/ en ik heb deze voor mijn opgerolde panty’s https://www.ikea.com/nl/nl/p/skubb-doos-met-vakken-wit-10185593/
pi_194085515
Inderdaad herkenbaar. Extra daarbij is nog een goed systeem om met gedragen kleren om te gaan.
pi_194085581
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:12 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Onderverdelen met behulp van skubb van Ikea. En ik legde altijd stapels kleding van het andere seizoen overdwars achter de stapels aan de voorzijde, dus twee stapels in de lengte vooraan en dan daarachter een stapel in de breedte. En kijk eens naar Mari Kondo, ik heb hier een skubb met opgerolde hemdjes en ik vouw de t-shirts van Symph ook volgens haar methode en zet ze dan in die ‘driehoek’ in zo’n skubb.
De lage skubb dus https://www.ikea.com/nl/nl/p/skubb-bak-set-van-6-wit-00428549/ en ik heb deze voor mijn opgerolde panty’s https://www.ikea.com/nl/nl/p/skubb-doos-met-vakken-wit-10185593/
En jij gebruik dat soort bakjes dus ook gewoon in je 'vakkenkast'?
En is dat echt handig? Want als ik dan in het achterste bakje moet zijn, moeten alle bakjes die ervoor staan er eerst uit?

Of heb jij wel lades?
Ik heb namelijk geen lades.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:17:11 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_194085590
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:04 schreef Anne het volgende:
Wie heeft daar de gouden tip voor? B-).

Ik ben nu mijn kledingkast aan het opruimen, maar ik heb nog geen handige manier gevonden om het weer in te ruimen op een manier dat het ook altijd een beetje netjes blijft.

Ik heb de welbekende PAX-kast van IKEA, die 58cm diep is, maar zo langwerpig of groot zijn mijn kleren niet.
Dus ga ik dan stapeltjes achter elkaar plaatsen?

Zodat het uiteindelijk weer een zooitje wordt als ik iets nodig heb van de achterste stapel.. Of ik kom er uiteindelijk na een jaar achter dat ik nog allerlei mooie kleren heb, waarvan ik het bestaan niet meer wist..

Hoe doet iedereen dat? Wat is dé truc?
Uittrekbare planken in je pax _O_
disclaimer
pi_194085600
Ik heb voor de pax lades gekocht. Voor mijn sokken, ondergoed en andere prullen had ik al 3 dichte lades. Jaar geleden voor mijn shirts nog 2 draadmanden erbij ipv van 1 plank. Dan kun je ook fatsoenlijk bij de achterste stapel komen. plus meer kwijt omdat de stapel anders omviel. Dat werkt echt handig.

En inderdaad, typische zomer en winter kleren, afhankelijk van het seizoen achterin/bovenin.
  Spellchecker dinsdag 14 juli 2020 @ 15:17:55 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194085606
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:12 schreef sol1taire het volgende:
Inderdaad herkenbaar. Extra daarbij is nog een goed systeem om met gedragen kleren om te gaan.
In de wasmand?
pi_194085613
Als je iets meer geld wilt uitgeven, dan kun je ook nog lades in je Pax monteren (en die evt onderverdelen). Schoenendozen zonder deksel werken ook wel voor het onderverdelen.
pi_194085625
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:16 schreef Anne het volgende:

[..]

En jij gebruik dat soort bakjes dus ook gewoon in je 'vakkenkast'?
En is dat echt handig? Want als ik dan in het achterste bakje moet zijn, moeten alle bakjes die ervoor staan er eerst uit?

Of heb jij wel lades?
Ik heb namelijk geen lades.
Ik hoef niet in de achterste bakken te zijn, achterin liggen dingen die ik (in dat seizoen) niet nodig heb
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:19:43 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_194085631
Overigens probeer ik zo veel mogelijk op te hangen. Dat geeft veel meer overzicht.
disclaimer
  Spellchecker dinsdag 14 juli 2020 @ 15:20:46 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194085641
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:19 schreef SQ het volgende:
Overigens probeer ik zo veel mogelijk op te hangen. Dat geeft veel meer overzicht.
En minder kreukels. Uit de wasmachine op een hangertje aan het droogrek en dan zo de kast in.
pi_194085679
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:19 schreef SQ het volgende:
Overigens probeer ik zo veel mogelijk op te hangen. Dat geeft veel meer overzicht.
Ja, dat heb ik ook, het meeste hangt, ik heb zelfs zo’n ruimteverslindende uittrekbare broekenhanger. En dan los een zooi ladenkasten (die Symph had) voor shirts, truien, hemdjes, panty’s, leggings en pyama’s en een handige ladenkast met smalle lades voor ondergoed en sokken.
Overzicht O+
pi_194085784
Je kunt je trouwens dagen vermaken met youtube enzo over kasten inrichten, da’s stiekem mijn hobby. Ik richt ook graag kasten voor anderen in, niet alleen kledingkasten maar ook keuken en badkamer enzo. Ik werd gek van Symph en mijn schoonmoeder die rustig allerlei dingen tussen stapels kleding legden, bij mijn schoonmoeder vond ik daar de gekste dingen terug.
Ooit in een volgende keuken wil ik trouwens meer lades, voor het overzicht
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:40:17 #15
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_194085912
Zoveel mogelijk ophangen.

Alleen werkkleding, sportkleding en andere vodjes waarvan het niet boeit hoe gekreukt ze zijn liggen opgevouwen in uittrekbare manden. Broeken heb je ook handig uittrekbaar rek voor in je Pax.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_194086044
Had ik maar een pax! Wij hebben een ‘inbouw’ (ik denk gamma oid) van de vorige bewoners, het is te smal voor een pax. Hierdoor kan ik niet makkelijk laatjes maken. Uiteindelijk heb ik een ladekastje erin gezet (de tromso paste het best), zodat ik toch meer overzicht heb.
Een la ondergoed, een met hemdjes en shirts korte mouw, een met lange mouw en een sportkleding. De rest ligt of hangt.

Zou ik een andere kast nemen, dan zou het denk ik wel een pax worden.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:49:56 #17
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_194086058
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:12 schreef sol1taire het volgende:
Inderdaad herkenbaar. Extra daarbij is nog een goed systeem om met gedragen kleren om te gaan.
Je hebt niet zo'n stoel in je kamer met allemaal kleding erop die misschien nog wel een keer gedragen zou kunnen worden voor die de was in moeten?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194086839
Gewoon veel oefenen.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 17:32:45 #19
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_194087430
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:04 schreef Anne het volgende:
Wie heeft daar de gouden tip voor? B-).

Ik ben nu mijn kledingkast aan het opruimen, maar ik heb nog geen handige manier gevonden om het weer in te ruimen op een manier dat het ook altijd een beetje netjes blijft.

Ik heb de welbekende PAX-kast van IKEA, die 58cm diep is, maar zo langwerpig of groot zijn mijn kleren niet.
Dus ga ik dan stapeltjes achter elkaar plaatsen?

Zodat het uiteindelijk weer een zooitje wordt als ik iets nodig heb van de achterste stapel.. Of ik kom er uiteindelijk na een jaar achter dat ik nog allerlei mooie kleren heb, waarvan ik het bestaan niet meer wist..

Hoe doet iedereen dat? Wat is dé truc?
Pax kast van 30 diep kopen ^O^

Stapel zomer en stapel winterkleren achter elkaar
En lades en manden zodat je makkelijker achterin je kast komt.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_194087948
Ik heb een Adam kostuum.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_194088027
Een plank ondergoed
Sokken onderhemden onderbroeken
Een plank bovenkleding
Shirts polo's truien en zo
Een plank lange broeken

Een planke korte broeken

Een plank sportkleding

En de overhemden hangen in een andere kast
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194088441
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:49 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Je hebt niet zo'n stoel in je kamer met allemaal kleding erop die misschien nog wel een keer gedragen zou kunnen worden voor die de was in moeten?
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:49 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Je hebt niet zo'n stoel in je kamer met allemaal kleding erop die misschien nog wel een keer gedragen zou kunnen worden voor die de was in moeten?
Zeker. Ik heb kleren hangen over de het hek bij de trap en ook nog bij de kledingkast, maar was benieuwd hoe anderen daar mee omgaan. Hier stapelt het namelijk nogal op.
  Spellchecker dinsdag 14 juli 2020 @ 18:39:17 #23
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194088543
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:49 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Je hebt niet zo'n stoel in je kamer met allemaal kleding erop die misschien nog wel een keer gedragen zou kunnen worden voor die de was in moeten?
#MeToo.
En over de rand van het bad :@
Vandaag had ik een lange broek aan en een shirt met lange mouwen. Morgen korte mouwen en overmorgen 3/4 broek.
En een andere broek/shirt voor het werk.
En een tuinwerkbroek.
pi_194090024
Okeeee!

Winterkleding naar achteren verhuisd ^O^.

Ik ben nog niet helemaal overtuigd van de lades, maar ik zal er morgen eens twee halen.
Als het bevalt kunnen er altijd nog meer bij.

Ik heb daarnaast ook maar eens de carnavalskleding in een van mijn koffers gegooid. Volgend jaar toch geen carnaval en vakantie zit er voorlopig ook niet in :'). Scheelt een hoop ruimte!
  dinsdag 14 juli 2020 @ 20:26:58 #25
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_194090145
Mandjes, lades, ophangen.
En in Marie kondo style opvouwen.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  dinsdag 14 juli 2020 @ 20:33:47 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_194090244
Waarom negeert iedereen mijn uittrekbare planken tip? :D

Zeker voor stapels kleding zijn die veel makkelijker dan lades.
disclaimer
pi_194091254
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 20:33 schreef SQ het volgende:
Waarom negeert iedereen mijn uittrekbare planken tip? :D

Zeker voor stapels kleding zijn die veel makkelijker dan lades.
Een uittrekbare plank stond toevallig al op mijn boodschappenlijstje. Maar dan niet voor kleren, maar voor al mijn sieraden en riemen.

Voor de (hoge) stapels kleren die ik heb lijken ze mij dan weer niet handig eigenlijk :@. Dat gaat geheid omvallen. Dan heb ik net wat meer vertrouwen in de lades.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 22:39:45 #28
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_194092295
Opruimen ^O^
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194094324
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 18:32 schreef sol1taire het volgende:

[..]


[..]

Zeker. Ik heb kleren hangen over de het hek bij de trap en ook nog bij de kledingkast, maar was benieuwd hoe anderen daar mee omgaan. Hier stapelt het namelijk nogal op.
Sneller achter elkaar de kleren nog eens dragen voorkomt de opstapeling toch behoorlijk?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  woensdag 15 juli 2020 @ 13:20:22 #30
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_194099476
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 21:28 schreef Anne het volgende:

[..]

Een uittrekbare plank stond toevallig al op mijn boodschappenlijstje. Maar dan niet voor kleren, maar voor al mijn sieraden en riemen.

Voor de (hoge) stapels kleren die ik heb lijken ze mij dan weer niet handig eigenlijk :@. Dat gaat geheid omvallen. Dan heb ik net wat meer vertrouwen in de lades.
Gaat omvallen. Ik heb gewoon lades voor broeken, pyjama's, ondergoed/sokken en zwemkleding. De rest hangt, dat staat dus veel mooier en netter.

De plank voor sieraden vond ik het niet zo handig (neemt onnodige ruimte in), daar gebruik ik nu iets voor wat officieel een kapstok is. En dan voor mijn luchtjes ribba plankjes, maar ik heb een kledingkamer :D
pi_194109831
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2020 04:05 schreef baskick het volgende:

[..]

Sneller achter elkaar de kleren nog eens dragen voorkomt de opstapeling toch behoorlijk?
De praktijk is anders zeg maar :7
pi_194110507
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 18:32 schreef sol1taire het volgende:

[..]


[..]

Zeker. Ik heb kleren hangen over de het hek bij de trap en ook nog bij de kledingkast, maar was benieuwd hoe anderen daar mee omgaan. Hier stapelt het namelijk nogal op.
We hebben hier 3 manden in de slaapkamer, zijn ongeveer 50*50*50cm met een klep. Eentje voor de was, eentje voor mijn nog te dragen kleding en een voor mijn man. Dingen die ik de dag erna weer aandoe leg ik er gewoon bovenop
pi_194111622
Mijn ervaring is ook dat de diepte van reguliere kledingkasten helemaal niet handig is. Ik heb al jaren een ondiepe kledingkast en die is perfect. Wat ikzelf doe:

- Kleding uit het andere seizoen op de hoge schappen leggen. Twee keer per jaar omwisselen.
- Kleding op type sorteren, bijv. dunne shirts met lange mouwen / dunne shirts met korte mouwen / dikke shirts met lange mouwen / truien. De categorisering hangt ook af van hoe je zelf kleding draagt. Ik draag sommige jurken bijv. altijd met kousen en andere met blote benen.
- Niet te hoge vakken maken omdat hoge stapels kleding onhandig zijn.
- Kreukelgevoelige kleding hangen.
- Kleding aan een hangrek op kleur sorteren.
- Goede hangers kopen, voor rokken bijv. hangers met knijpers.
- Een paar lades of uittrekbare mandjes hebben voor klein spul.
- Schappen onderin gebruiken voor schoenendozen van de Ikea.

Belangrijk is vooral om spul dat je vaak gebruikt op een prettige hoogte te leggen/hangen en om te voorkomen dat je kast een grote bende wordt als je een trui of T-shirt onderin een stapel wil hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_194111797
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:12 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Onderverdelen met behulp van skubb van Ikea. En ik legde altijd stapels kleding van het andere seizoen overdwars achter de stapels aan de voorzijde, dus twee stapels in de lengte vooraan en dan daarachter een stapel in de breedte. En kijk eens naar Mari Kondo, ik heb hier een skubb met opgerolde hemdjes en ik vouw de t-shirts van Symph ook volgens haar methode en zet ze dan in die ‘driehoek’ in zo’n skubb.
De lage skubb dus https://www.ikea.com/nl/nl/p/skubb-bak-set-van-6-wit-00428549/ en ik heb deze voor mijn opgerolde panty’s https://www.ikea.com/nl/nl/p/skubb-doos-met-vakken-wit-10185593/
Dat ziet er wel handig uit voor als je veel lades hebt:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 16 juli 2020 @ 14:32:54 #35
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_194113740
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:19 schreef SQ het volgende:
Overigens probeer ik zo veel mogelijk op te hangen. Dat geeft veel meer overzicht.
Ik snap juist nooit waarom er zoveel hangruimte in de meeste kasten is. Ik heb nooit zoveel om op te hangen, planken vind ik 100x praktischer.
Don't let my username fool you...
  donderdag 16 juli 2020 @ 14:36:31 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_194113798
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:32 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik snap juist nooit waarom er zoveel hangruimte in de meeste kasten is. Ik heb nooit zoveel om op te hangen, planken vind ik 100x praktischer.
Als je alleen maar t-shirts draagt gaat dat inderdaad wel op.
Wij vrouwen hebben vaak toch wat meer variatie in onze garderobe en derhalve is hangen echt veel fijner ;)
disclaimer
  donderdag 16 juli 2020 @ 14:37:14 #37
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194113807
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Had ik maar een pax! Wij hebben een ‘inbouw’ (ik denk gamma oid) van de vorige bewoners, het is te smal voor een pax. Hierdoor kan ik niet makkelijk laatjes maken. Uiteindelijk heb ik een ladekastje erin gezet (de tromso paste het best), zodat ik toch meer overzicht heb.
Een la ondergoed, een met hemdjes en shirts korte mouw, een met lange mouw en een sportkleding. De rest ligt of hangt.

Zou ik een andere kast nemen, dan zou het denk ik wel een pax worden.
Pax kun je gewoon verzagen hoor :+

Wij hebben onze inloopkast ingedeeld met PAX kasten, maar vanwege het schuine dak, hebben we de kasten beneden uitgepakt, op maat gezaagd, naar boven gesjouwd en gemonteerd :7
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 16 juli 2020 @ 14:38:18 #38
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194113824
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 20:33 schreef SQ het volgende:
Waarom negeert iedereen mijn uittrekbare planken tip? :D

Zeker voor stapels kleding zijn die veel makkelijker dan lades.
Hoe doe je dat voor planken boven je schouder hoogte? Dan kun je er niet meer bij, of heb je ze daar ook gewoon niet? :) Wel een goed idee verder :Y
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 16 juli 2020 @ 14:38:37 #39
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194113830
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 21:28 schreef Anne het volgende:

[..]

Een uittrekbare plank stond toevallig al op mijn boodschappenlijstje. Maar dan niet voor kleren, maar voor al mijn sieraden en riemen.

Voor de (hoge) stapels kleren die ik heb lijken ze mij dan weer niet handig eigenlijk :@. Dat gaat geheid omvallen. Dan heb ik net wat meer vertrouwen in de lades.
Meer planken plaatsen met lagere stapels :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 16 juli 2020 @ 14:40:30 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_194113855
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:38 schreef daNpy het volgende:

[..]

Hoe doe je dat voor planken boven je schouder hoogte? Dan kun je er niet meer bij, of heb je ze daar ook gewoon niet? :) Wel een goed idee verder :Y
kun je ook bij toch? Pas als het echt boven je hoofd komt wordt het lastig.
Maar wij gebruiken inderdaad de hoge planken vooral voor het wegstouwen van weinig gebruikte spullen, dus dan is het minder relevant.
Of zoals ik zelf altijd doe, de kledingroede helemaal bovenin en in de onderste helft van de kast de lades / uittrekbare planken. Maar ik ben dus een vrouw, met veel jurken en colbertjes enzo ;)
disclaimer
  donderdag 16 juli 2020 @ 14:41:34 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_194113870
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:38 schreef daNpy het volgende:

[..]

Meer planken plaatsen met lagere stapels :)
En dit dus. Ik heb nooit zulke hoge stapels dat ze omvallen, lijkt me ook rete onhandig met spullen pakken eigenlijk.
disclaimer
pi_194113892
Gewoon minder kleren hebben is de oplossing.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 16 juli 2020 @ 14:51:32 #43
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194114007
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:40 schreef SQ het volgende:

[..]

Maar ik ben dus een vrouw,
Wel :?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 16 juli 2020 @ 14:52:43 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_194114019
Nou ja, mijn man heeft significant minder behoefte aan hangruimte :P die tendens zie ik vaker terug overigens.
disclaimer
pi_194114324
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:37 schreef daNpy het volgende:

[..]

Pax kun je gewoon verzagen hoor :+

Wij hebben onze inloopkast ingedeeld met PAX kasten, maar vanwege het schuine dak, hebben we de kasten beneden uitgepakt, op maat gezaagd, naar boven gesjouwd en gemonteerd :7
Dan vergaat het principe van een kant en klare kast een beetje :P maar in principe hebben we nu een aardige oplossing met de ladekast-in-kast
  donderdag 16 juli 2020 @ 15:34:11 #46
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_194114614
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dan vergaat het principe van een kant en klare kast een beetje :P maar in principe hebben we nu een aardige oplossing met de ladekast-in-kast
Niks zo mooi als maatwerk :7
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_194116702
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juli 2020 14:43 schreef vosss het volgende:
Gewoon minder kleren hebben is de oplossing.
True, selectiever zijn helpt enorm.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_194118376
Ja ho es :{w.
Ik heb dus al twee vuilniszakken gevuld met dingen die weg mogen.

Ik heb gewoon niet zo’n grote kast :P.

Morgen zal ik de twee lades en uittrekbare plank installeren ^O^.
  donderdag 16 juli 2020 @ 20:32:10 #49
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_194119093
quote:
3s.gif Op donderdag 16 juli 2020 19:49 schreef Anne het volgende:
Ja ho es :{w.
Ik heb dus al twee vuilniszakken gevuld met dingen die weg mogen.

Ik heb gewoon niet zo’n grote kast :P.

Morgen zal ik de twee lades en uittrekbare plank installeren ^O^.
Vergeet het trappetje niet om op de bovenste planken te kunnen komen :6 })
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_194119536
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 20:32 schreef lipje het volgende:

[..]

Vergeet het trappetje niet om op de bovenste planken te kunnen komen :6 })
Die heb ik al :Y :@ :').
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')