abonnement Unibet Coolblue
pi_194084748
Vroeger ben ik als ettertje wel eens naar zo'n outdoor / adventure achtige activiteiten / speeltuin geweest, waar je dingen in de natuur kon doen, zoals abseilen, klimmen, enz. Was echt vet _O_

Maar, er was ook een soort grote houten doos (3 bij 3 bij 3 meter gok ik) met twee gaten er in; het idee was dat je aan een kant er in klom, en aan de binnenkant via een soort 3d doolhof jezelf naar de uitgang wurmde.

Weet iemand hoe deze 'boxen' heten? Of bestaan ze niet meer? Heb er zelf vroeger veel plezier aan beleeft.

_O_
Ze moeten ook altijd mij hebben
pi_194084864
Klinkt als iets wat we tegenwoordig in onze over beschermende maatschappij niet meer veilig vinden.
pi_194085187


Dit?
  dinsdag 14 juli 2020 @ 15:02:39 #4
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_194085373
Kwam dit plaatje tegen met zoeken op "speeltuin 3D doolhof"



Ziet er inderdaad gevaarlijk uit naar huidige maatstaven.
pi_194085547
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 15:02 schreef Woelwater het volgende:
speeltuin 3D doolhof
Dit lijkt inderdaad wel een beetje hetzelfde concept, hoewel degene die ik me herinner een stuk minder fancy waren (ze waren gewoon gemaakt van geperst hout)
Ze moeten ook altijd mij hebben
pi_194085552
Volgens mij hadden ze vroeger (jaren 90) zo'n ding bij de mosten staan. Bij Breda net over de grens. Traumas aan dat ding, ik was er veel te claustrofobisch voor.

Het was een klein donkerbruin huisje waarin je geen reet zag want er kwam geen daglicht binnen behalve door de in en uitgang. Dat ding was bloedheet van binnen want stond in de volle zon. Ik denk niet dat ze die nog hebben staan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')