OK, ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben met Better Call Saul begonnen. Leuke serie tot nu toe.
Die wordt ook nog eens met elk seizoen beter!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:47 schreef Buitendam het volgende:
Kim gaat dood.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:47 schreef Buitendam het volgende:
Glazenwasser op non-actief gesteld nadat hij foto’s van huis Akwasi deeldequote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom lieg je, Kim gaat helemaal niet dood, Chuck wel.
Akwasi zal voorlopig geen glazenwasser nodig hebbenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Glazenwasser op non-actief gesteld nadat hij foto’s van huis Akwasi deelde
https://www.ad.nl/show/gl(...)asi-deelde~a4dbeee7/
en dat weet je niet zekerquote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:51 schreef JanCees het volgende:
Enige wat ik weet is dat Walter White doodgaat
Komt dit prachtige idee uit jouw koker?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga gewoon hondenplaatjes kijken chagrijn!!!
Dat kan ook maar dan mis je alle leuke plaatjes!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
#funlists, #pll_top, #wa_web_headertofloor {
display: none;
}
Nee, als FA houd ik me daar niet mee bezig.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt dit prachtige idee uit jouw koker?
Als ik leuke plaatjes wil zien ga ik wel naar de frontpage!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan ook maar dan mis je alle leuke plaatjes!
Ik neem aan dat jij als FA daar wel overheen stapt en vooral aan de users denkt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:54 schreef GGMM het volgende:
En als je nagedacht had je geweten dat ik geen hondenpersoon ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |