Gewoon de week vast plannen met wat je wanneer gaat eten.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:44 schreef noodgang het volgende:
Scheelt veel inderdaad, niet dagelijks naar de winkel gaan. Maar wel goed op de houdbaarheidsdata letten ja
Dat doe ik dan weer nooit. Ik kijk elke dag gewoon wat er in huis is en verzin dan wat ik daarmee ga makenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon de week vast plannen met wat je wanneer gaat eten.
Daar gaat stiekem veel geld in zitten jaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:47 schreef Geerd het volgende:
En toch ongemerkt nog veel vreten op het station..ook al zijn het dan gewoon ei wraps of los broodje met smeerkaas..geen frituur ofzo
Oh nee dan word ik gek.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer nooit. Ik kijk elke dag gewoon wat er in huis is en verzin dan wat ik daarmee ga maken
Sinds ik zelf mijn lunch meeneem naar werk ipv iedere dag kantine voer te halen scheelt mij dat op maandbasis zo'n 60 tot 70 euro.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:47 schreef Geerd het volgende:
En toch ongemerkt nog veel vreten op het station..ook al zijn het dan gewoon ei wraps of los broodje met smeerkaas..geen frituur ofzo
Dat samen is al even 50 hequote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:52 schreef Geerd het volgende:
Mwja op het station valt nog wel mee opzich 25,- in een maand..
Bij de bakker ook ongeveer 25,-
Ik snap jequote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:56 schreef Geerd het volgende:
/*+-Sinds ik zelf mijn lunch meeneem naar werk ipv iedere dag kantine voer te halen scheelt mij dat op maandbasis zo'n 60 tot 70 euro.
Ja probleem is toch vaak..sta je om 2200 ergens in Rotterdam ofzo..en dan heb je toch wel dat hongergevoel ...heb ik dan nog wel bakje tomaatjes maarja ook ff geen zin in..
Maar je moet ook nog 3 uur werken...
En dan heb ik thuis al gekookt..500gram skyr met handje vol druiven, appel op 2 eitjes, bakjes tomaten, 1 of 2 meergranen reep ...
Brood mee met dit weer is niet lekker...
Nou dan is dat duidelijkquote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:00 schreef Geerd het volgende:
Het is gelukkig verder geen probleem ofzo..maar viel me wel op..dacht altijd 200/300....maar het is 400/500...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |