Ik had de Taal Vulkaan wel willen zien , maar daar is niet veel meer van overquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:13 schreef ToT het volgende:
Ja wij zitten er aan te denken om Cambodja "er bij" te doen als we ergens in die hoek op vakantie gaan.
Cambodja ben ik niet geweest. Thailand en Laos wel. Ook indrukwekkend. En ZO Azië sowiesoquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:13 schreef ToT het volgende:
Ja wij zitten er aan te denken om Cambodja "er bij" te doen als we ergens in die hoek op vakantie gaan.
GOODNANGquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Cambodja ben ik niet geweest. Thailand en Laos wel. Ook indrukwekkend. En ZO Azië sowieso
Daar geloof ik dan weer geen reet van.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik jou ook, af en toe laat ik stiekem een traantje als ik in bed lig
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar geloof ik dan weer geen reet van.
Dat zou ik toch nooit doen!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je maakt mij dood met een blije mus
Je doet zeker veel losse boodschappen ipv alles in 1 of 2 keer?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:36 schreef Geerd het volgende:
Rabo heeft zijn inzicht dingetje een verbetering gegeven toen schrok ik wel even...toen ik keek naar de maandelijkse boodschappen ...
Maandsalaris compleet omgezet in halve litersquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:36 schreef Geerd het volgende:
Rabo heeft zijn inzicht dingetje een verbetering gegeven toen schrok ik wel even...toen ik keek naar de maandelijkse boodschappen ...
En geen statiegeldquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maandsalaris compleet omgezet in halve liters
In je eentje is wel veel.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:40 schreef Geerd het volgende:
Ohw fok weer half kapoet quoten doet eht niet meer ui's zijn wit mooi dag..
500 in de maand kwijt ..gemiddeld ..
Neejoh. Beetje slim inkopen en je komt echt een heel eind.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:42 schreef Geerd het volgende:
ja maja als ik alles voor 1 week koop is de helft alweer overdatum,..,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |