quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
Zomerschema:
Talkshow Op1 gaat deze zomer op weekdagen door vanwege de coronacrisis. Er schuiven twee nieuwe duo's aan: Nadia Moussaid en Pieter van der Wielen (VPRO) en Margje Fikse en Kefah Allush (EO). Giovanca Ostiana en Tijs van den Brink zijn daardoor deze zomer niet te zien.
Na de zomer keert dat koppel weer terug. BNNVara-duo's Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (nu te zien op maandag) en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (op vrijdagen) nemen afwisselend de maandagen voor hun rekening, laat de NPO weten. Op dinsdag zijn in juli en augustus Margje Fikse en Kefah Allush te zien. De vrijdagen zijn voor Nadia Moussaid en Pieter van der Wielen. Voor de woensdagen en donderdagen verandert er niets: dan zijn Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (op woensdag namens Omroep MAX) te zien en Welmoed Sijtsma en Sander Schimmelpenninck (donderdag, WNL).
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Omzicht vind ik ook wel wat hebben, van Omzichtigquote:
Ja, heb ik ook!quote:Op maandag 13 juli 2020 22:25 schreef svann het volgende:
WTF!?
Allemaal vullus onderaan mijn scherm.
Danny zit financieel in de shit.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:25 schreef svann het volgende:
WTF!?
Vullus inderdaad.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:25 schreef svann het volgende:
WTF!?
Jij zou een dergelijke vondst niet uitmelken?quote:Op maandag 13 juli 2020 22:27 schreef tompsv18 het volgende:
Omtzigt kan het alleen maar over de Belastingdienst hebben
https://fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op maandag 13 juli 2020 22:28 schreef svann het volgende:
[..]
Zal best.
Hoeveel moet ik doneren ik 'm dat kwijt te zijn?
Ben ook wel benieuwd naar zijn mening over andere onderwerpen.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij zou een dergelijke vondst niet uitmelken?
Dank voor de tipquote:Op maandag 13 juli 2020 22:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Je kunt je browser's user agent aanpassen. Dan krijg je de mobile layout.
De mobiele layout op pc haha dat wil je toch niet hee. Ff kijkenquote:Op maandag 13 juli 2020 22:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ze gaan de grootste wordenquote:Op maandag 13 juli 2020 22:30 schreef Martinello het volgende:
Waar gaat het over? Een partijtje dat 15-20 zetels gaat halen.
Zit steeds te appen met Gommersquote:Op maandag 13 juli 2020 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Hugo ziet eruit alsof hij wat slapeloze nachten achter de rug heeft.
Ja maar vet democratisch manquote:Op maandag 13 juli 2020 22:31 schreef Paul het volgende:
Vinden jullie het CDA-gebeuren ook niet wat overdreven worden? Alsof we naar de verkiezing van de minister president kijken
Het is altijd wel vermakelijk, net zo als destijds met Rutte vs Verdonk en Samsom vs Asscher.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:31 schreef Paul het volgende:
Vinden jullie het CDA-gebeuren ook niet wat overdreven worden? Alsof we naar de verkiezing van de minister president kijken
Hoeft niets te doen, Hugo graaft in zijn eigen IC bedquote:
Gratis chrome addin om die shit te verbergenquote:Op maandag 13 juli 2020 22:28 schreef svann het volgende:
[..]
Zal best.
Hoeveel moet ik doneren ik 'm dat kwijt te zijn?
Niet alleen Exeter ook ergens in Italië geloof ikquote:Op maandag 13 juli 2020 22:33 schreef Gehrman het volgende:
Hugo de Jonge: havo, basisonderwijs Ichthus Hogeschool
Pieter Omtzigt: gymnasium, economie & statistiek Universiteit van Exeter
Uitwisselingsjaar aan de Libera Università Internazionale degli Studi Sociali Guido Carli (LUISS)quote:Op maandag 13 juli 2020 22:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet alleen Exeter ook ergens in Italië geloof ik
Geen verschil!quote:Op maandag 13 juli 2020 22:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Promotie in florencequote:Op maandag 13 juli 2020 22:35 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Uitwisselingsjaar aan de Libera Università Internazionale degli Studi Sociali Guido Carli (LUISS)
He aapquote:Op maandag 13 juli 2020 22:35 schreef monkyyy het volgende:
Kutvraag. Kutvraag. En anders niets. gewoon kut.
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:37 schreef superniger het volgende:
Jeroen Pauw draait zich om in zijn graf.
Nou ja, het zijn allemaal inkoppertjesquote:Op maandag 13 juli 2020 22:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dit soort stellingen zijn bijna altijd kut.
Of het zijn tegenstellingen die nergens op slaan.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn allemaal inkoppertjes
Van het één komt het anderquote:Op maandag 13 juli 2020 22:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Of het zijn tegenstellingen die nergens op slaan.
Dilemma op maandag genotquote:Op maandag 13 juli 2020 22:37 schreef superniger het volgende:
Jeroen Pauw draait zich om in zijn graf.
Wel heel matig he. Ze hadden toch best wat dingen kunnen bedenken waar discussie over is bij het CDA.quote:
PaulGod.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:43 schreef Paul het volgende:
Oh ik zie dit onderaan het topic, brb
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:43 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Die houden zich niet aan de 1,5mquote:Op maandag 13 juli 2020 22:43 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat hij nog knap geduldig blijft na die maan-roos-vis vraagjes.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:43 schreef Scuidward het volgende:
Omtzigt heeft wel een aanwezige zucht in zijn stem.
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:43 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik raak een beetje opgewonden van Omtzicht, hebben jullie dat ook?
Wie?quote:Op maandag 13 juli 2020 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Dat nou weer niet, nee...quote:Op maandag 13 juli 2020 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Ja maar zijn frustratie heeft hij niet onder controle. Ben geen fan van De Jonge, maar die komt op mij luchtiger over.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vind dat hij nog knap geduldig blijft met die maan-roos-vis vraagjes.
Ik ook, en niet de goede..quote:Op maandag 13 juli 2020 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Dieren kunnen zo grappig zijn!quote:
Rutten speelt onder een hoedje met de EU.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:46 schreef Bocaj het volgende:
Rutte is altijd vrij stil over vluchtelingen!
Rutte wil voor zijn ondernemers zo veel mogelijk goedkoop werkvolk importeren.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:46 schreef Bocaj het volgende:
Voor vluchtelingen lijkt me dat primaquote:
Je mag in Nederland niet zeggen dat je minder wilt, dan kom je voor de rechterquote:Op maandag 13 juli 2020 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een min getal is ook wel leuk. Veegacties.
Heeft verstand van zaken, hou ik wel van.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:48 schreef Ronald het volgende:
Hugo is echt zwaar zenuwachtig, terwijl Pieter comfortabel aan tafel zit als underdog.
Hof van Justitie. Omtzigt zegt dat het lastig zou zijn. Het staat nota bene in het EU-verdrag dat het NIET kan.quote:
Pieter heeft een pilletje op..quote:Op maandag 13 juli 2020 22:48 schreef Ronald het volgende:
Hugo is echt zwaar zenuwachtig, terwijl Pieter comfortabel aan tafel zit als underdog.
Rutte laat dat altijd bepaalde VVD-collega's doen. Ik ben er van overtuigd dat dat zo gepland wordt.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:46 schreef Bocaj het volgende:
Nee dat is allang klaar johquote:Op maandag 13 juli 2020 22:52 schreef Jason22 het volgende:
Ik geloof niet dat de CDA-leden hun stem van dit debat laten afhangen, zeker niet omdat de deadline al bijna nadert.
Zodra die binnenkomen dan staat er ineens ook familie voor de deur!quote:
Stuur ze maar door naar Suriname..quote:Op maandag 13 juli 2020 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Opvang in de regio is idd de oplossing.
En de vluchtelingen laten beveiligen door door slecht bewapende blauwhelmen zonder luchtsteun. Garantie voor succes.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Opvang in de regio is idd de oplossing.
Column van Bart Schut (FVD-stemmer bij laatste verkiezingen) over FVD al gelezen?quote:
Linkje?quote:Op maandag 13 juli 2020 22:54 schreef Martinello het volgende:
[..]
Column van Bart Schut (FVD-stemmer bij laatste verkiezingen) over FVD al gelezen?
Goede column voor Bart Schut maatstaven.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:54 schreef Martinello het volgende:
[..]
Column van Bart Schut (FVD-stemmer bij laatste verkiezingen) over FVD al gelezen?
Nee, maar ik ga zoeken!quote:Op maandag 13 juli 2020 22:54 schreef Martinello het volgende:
[..]
quote:
Populistisch gelul. Omtzigt laat alle nuance weg natuurlijk. Het echte verhaal is te technisch.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:58 schreef Gehrman het volgende:
Werken er alleen maar mongooltjes bij de belastingdienst ofzo.
Leuke kadquote:
Die opervlakkige showdebatten die niks met politiek te maken hebben? Waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of hij in debatten met andere lijsttrekkers wel overeind blijft maar Omtzigt verrast me hier echt wel
Tuurlijk joh. De belastingdienst is een grote kneuzenkermis.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Populistisch gelul. Omtzigt laat alle nuance weg natuurlijk. Het echte verhaal is te technisch.
Zure melkquote:Op maandag 13 juli 2020 23:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaat De Jonge straks net zo chagrijnig reageren als Melkert?
Zolang het over de inhoud gaat, dan kan hij prima mee. Vrees wel dat hij kopje onder gaat in alle andere onzin tijdens verkiezingstijd.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of hij in debatten met andere lijsttrekkers wel overeind blijft maar Omtzigt verrast me hier echt wel
Tuurlijk, maar niet alles wat er fout is gegaan had daar meer te maken natuurlijk.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:01 schreef Martinello het volgende:
Het is natuurlijk niet meer dan logisch dat er een zekere mate van risico-analyse is bij de Belastingdienst.
Je ziet de problemen vooral bij instanties waar vooral hbo of lager medewerkers werken. Die hebben niet de bagage om die ingewikkelde regelingen uit te voeren.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:01 schreef monkyyy het volgende:
"De overheid", daar werken meer dan een miljoen mensen, 12% van de beroepsbevolking. Die kun je niet over één kam scheren
Kreeg je een snorkel bij cadeau.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 23:02 schreef Slobeend het volgende:
Zou Joop ook lachen als hij chagrijnig is.
40/45 keerquote:Op maandag 13 juli 2020 23:11 schreef Jason22 het volgende:
Joop!![]()
Hoeveel keer is hij ook alweer betrapt geweest?
Stuk of drie keer, maargoed toen kreeg je slechts een tijdstrafquote:Op maandag 13 juli 2020 23:11 schreef Jason22 het volgende:
Joop!![]()
Joop deed in 1976 al bloedtransfusies, zijn tijd ver vooruit.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:11 schreef Jason22 het volgende:
Joop!![]()
De goeie ouwe tijd. Stel je voor als ze dat ook nog deden toen Ricardo Ricco nog reed, dan zou hij nog met 10 minuten verschil winnen.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Stuk of drie keer, maargoed toen kreeg je slechts een tijdstraf
Net het Jeugdjournaal.quote:Op maandag 13 juli 2020 23:16 schreef Ericr het volgende:
Wat een slecht interview en dat lag niet aan Joop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |