abonnement Unibet Coolblue
pi_194065733
Arma III is inmiddels een bijna 7 jaar oud spel met vele uitbreidingen en ontelbare mods. Ik heb in mijn leven vele shooters gespeeld, maar geen van allen kwam ik de buurt van het realisme van Arma. Voor sommigen gaat het spel veels te sloom, omdat ze games als fortnight, battlefield, call of duty of counter strike gewend zijn. Maar als het voor jou niet realistisch genoeg kan, dan is dit de game voor jou.

Ik ben benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die Arma III spelen of op zoek zijn naar mensen om mee te spelen. Ik maak zelf uit van een semi serieuze unit die een paar keer per week (niet op vaste dagen) missies speelt.

Hier een linkje van een missie van afgelopen week van mijn unit.
pi_194083556
Ooit jaren terug aangeschaft, alleen de standaard missie gespeeld, totdat ik ergens in het bos uitkwam en telkens werd afgeknald. Toen wou ik verschillende mods proberen maar kreeg dit totaal niet aan de praat. Was een missie over apache helicopter ofzoiets maar kreeg geen enkele mod aan de praat, is dit nog steeds ingewikkeld? Anders ga ik hem van de week keer weer proberen.
pi_194085138
Als je weet wat je doet stelt het niets voor. Learning curve is wel iets hoger dan andere shooters, maar niet onmogelijk om te leren.
pi_195404064
Weer leuke missie gedaan gisteren.

Zijn er verder echt geen mensen die dit spelen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')