Oke !quote:Op maandag 13 juli 2020 13:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oei....![]()
Maar volgens zit fysiotherapie wel voor een aantal behandelingen standaard in het ziekenfonds, verder is dat vooral een hele dure hobby helaas.....sterkte!
quote:Op maandag 13 juli 2020 13:20 schreef puzziepie het volgende:
Gewoon die andere arm op je rug laten draaien en dan ben je weer in evenwicht
*beeld*quote:Op maandag 13 juli 2020 13:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Of in de trein even aan het bagagerek gaan hangen
Dat is soms ook een nadeel jaquote:Op maandag 13 juli 2020 13:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, helaas ook wel bij alles.....
Sowieso, weer de goede vorm van het lichaam aannemen.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik hoop het ook ! Als ze sportschool straks echt weer open is we weer lekker kunnen knallen pijnloos
Helaas even gechat met suzzanequote:Op maandag 13 juli 2020 13:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar ook niet verzekerd, maar een deel kon blijkbaar toch gedeclareerd worden
PIEMOLS !!!!quote:Op maandag 13 juli 2020 13:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, helaas ook wel bij alles.....
Je moet ook niet alleen maar lullen ...maar DOENquote:Op maandag 13 juli 2020 13:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Helaas even gechat met suzzane![]()
![]()
word niet vergoed ..
Dan heb je je charmes weer niet genoeg gebruikt hèquote:Op maandag 13 juli 2020 13:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Helaas even gechat met suzzane![]()
![]()
word niet vergoed ..
quote:Op maandag 13 juli 2020 13:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan heb je je charmes weer niet genoeg gebruikt hè
Denk het !! Kan het natuurlijk altijd nog indienen wie weetquote:Op maandag 13 juli 2020 13:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had mijn fysiotherapeut blijkbaar heel lief aangekeken
Ja had ik ook, maar bij vgz zitten er standaard 18 behandelingen bij, ongeacht hoe je verzekerd bentquote:Op maandag 13 juli 2020 13:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk het !! Kan het natuurlijk altijd nog indienen wie weet![]()
![]()
Maar ik heb maar een basispakketje, met alleen extra tand...eigenrisico vol aan..97 per maand
Aaah nice !quote:Op maandag 13 juli 2020 13:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja had ik ook, maar bij vgz zitten er standaard 18 behandelingen bij, ongeacht hoe je verzekerd bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |