Lijkt me ideaal, zo'n instelling!quote:Op maandag 20 juli 2020 13:31 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik verander over het algemeen elke 2-3-4 jaar hun kamers. Gewoon omdat ze dan weer andere interesses hebben en omdat ik het enorm tof vind om er samen met de kinderen weer iets moois van te maken.Ik snap dat niet iedereen dat leuk vind of er elke keer weer geld in wil stoppen hoor, maar het is voor mij echt min of meer een hobby.
quote:Op maandag 20 juli 2020 18:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik kwam nog wel een paar pareltjes tegen hoor.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja ik zat ook te denken aan bijvoorbeeld 1 muur (half)oker en dat dan weer terug laten komen in wat elementen. Of toch een behang wat niet al te druk is en daar weer op voortborduren. Ik vind het alleen zo lastig om echt een keuze te maken, en mijn man heeft daar ook last vanquote:Op maandag 20 juli 2020 18:15 schreef SQ het volgende:
Ik zou iig iets met kleur doen, anders wordt het wel erg grijs allemaal.
En het voordeel van grijs is weer daar je er bijna alles mee kunt combineren
Wij hebben teal,geel/oker en grijs. Met een teal muur en geel/grijze muurstickers is dat niet zo rustgevend als veel mensen hier hebbenquote:Op maandag 20 juli 2020 18:12 schreef MaJo het volgende:
Die hysterische kleuren, ik krijg er hoofdpijn van
Ik zit zelf een beetje in een impasse qua babykamer. We zijn er nu wel uit welke meubeltjes we willen:
[ afbeelding ]
We hebben maar een klein kamertje dus meer dan deze 3 items past er niet inMaar nu qua aankleding, ik heb echt geen idee
Zelf hou ik van oker/petrol maar een jungle behang lijkt me ook wel weer tof. Iemand ideeën?
Edit: we hebben donkergrijze vloerbedekking
Zoiets is ook wel tof ja!quote:Op maandag 20 juli 2020 18:21 schreef Burdie het volgende:
Babyblauw.
En ik vind dit effect altijd zo mooi voor een babykamer:
[ afbeelding ]
Ik zie dat teal op petrol lijkt, vind ik ook een mooie kleur! Maar aangezien de kamer al zo klein is wordt dat denk ik echt veel te druk. Ik denk dat we 1 muur verven/behangen en de rest wit latenquote:Op maandag 20 juli 2020 18:23 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Wij hebben teal,geel/oker en grijs. Met een teal muur en geel/grijze muurstickers is dat niet zo rustgevend als veel mensen hier hebben![]()
Wel een heel mooie combo al zeg ik het zelf.
Ik heb ook maar 1 muur in kleur en de rest wit. Zou idd anders wat druk zijn.quote:Op maandag 20 juli 2020 18:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoiets is ook wel tof ja!
[..]
Ik zie dat teal op petrol lijkt, vind ik ook een mooie kleur! Maar aangezien de kamer al zo klein is wordt dat denk ik echt veel te druk. Ik denk dat we 1 muur verven/behangen en de rest wit laten
Is niet waar hoor. Kamers worden druk van heel veel dingen in heel veel verschillende stijlen / kleuren. Niet van 4 muren in 1 kleur.quote:Op maandag 20 juli 2020 18:40 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 muur in kleur en de rest wit. Zou idd anders wat druk zijn.
Ik bedoelde alle muren in die kleur met muurstickers. Ik hou wel van een beetje knallend maar dat zou te zijn. We hebben deze kleur: https://images.app.goo.gl/MJaotWRZeY6LVaa38quote:Op maandag 20 juli 2020 18:54 schreef SQ het volgende:
[..]
Is niet waar hoor. Kamers worden druk van heel veel dingen in heel veel verschillende stijlen / kleuren. Niet van 4 muren in 1 kleur.
Sterker nog, 1 muur in kleur en de rest wit oogt vaak drukker dan alle muren in kleur
Dat je je babykamer rondom in neon groen spuitquote:Op maandag 20 juli 2020 19:05 schreef Roomsnoes het volgende:
Het type kleur maakt ook veel uit. Of een kleur koud of warm is, pastel of fluoriserend, of er een koude grijzige vloer licht of een warme houten...
Kleur of geen kleur maakt het verschil niet per sé.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |