Ik denk dat dit gewoon door Sjek komt, die zit daar gewoon met zijn bioscoopbroek aan tafel.quote:Op zondag 27 september 2020 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk schiet Villarreal Barça volledig aan gort. Nu alweer klaar met de mediahype.
We wachten op een woord over Villarreal.quote:
Zitten daar Nederlanders?quote:Op zondag 27 september 2020 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We wachten op een woord over Villarreal.
Maar die komt er nooitquote:Op zondag 27 september 2020 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tot zijn eerste echte wedstrijd als hoofdcoach.quote:Op zondag 27 september 2020 20:45 schreef Caland het volgende:
Dat hele belangrijk maken van simpele assistenten begint ook vermoeiend te worden
Een paar weken geleden was Lodeweges of all places ook opeens een meestertacticus.
Een rechterkant met Veltman en Hateboer tegen Italiequote:Op zondag 27 september 2020 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tot zijn eerste echte wedstrijd als hoofdcoach.
Sjek is altijd fanatiek supporter geweest van Villareal, op het moment dat Messi daar tekent.quote:Op zondag 27 september 2020 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
niet gehoordquote:Op zondag 27 september 2020 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
Is het woord Bartomeu wel gevallen?
Leuker wel, maar je komt niet meer weg met oneerlijkheid in topwedstrijden. VAR is niet perfect, maar er worden een stuk minder compleet verkeerde beslissingen gemaakt. Vooral met buitenspel kan je niet ontkennen dat het helpt.quote:Op zondag 27 september 2020 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk als je 100 liefhebbers vraagt of het voetbal leuker was voor VAR zeggen er minstens 90 ja.
Vind ik ookquote:Op zondag 27 september 2020 20:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Onopzettelijk hands dat geen doelpunt of directe scoringskans voorkomt zou je ook in de zestien kunnen afdoen met een indirecte vrije trap.
Hij lijkt ook altijd het idee te hebben ergens tegenin te moeten gaan zodat er dan een discussie van komt.quote:Op maandag 28 september 2020 12:16 schreef Tarado het volgende:
gisteren een stukje gekeken maar die Youri Mulder wil altijd aan het woord zijn om aan het woord te zijn, jammer want van Basten zegt nog weleens wat zinnigs over voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |