Ik hoorde pas net voor de race dat we misschien geen Hongarije krijgen, en kan er echt niks over vindenquote:Op zondag 12 juli 2020 18:08 schreef MakkieR het volgende:
Is er al meer duidelijk wat we volgende keer gaan doen? Hongarije of Oostenrijk?
volgende week hebben we de race al toch?quote:Op zondag 12 juli 2020 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoorde pas net voor de race dat we misschien geen Hongarije krijgen, en kan er echt niks over vinden
had ook geen vrij rondje meen ikquote:Op zondag 12 juli 2020 18:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max had duidelijk flinke schade aan zijn voorvleugel, en naar het schijnt ook aan z'n achtervleugel.
wordt misschien Oostenrijk 3quote:Op zondag 12 juli 2020 18:10 schreef MakkieR het volgende:
[..]
volgende week hebben we de race al toch?
Een deel of wat geleden van dit topic werd er verwezen naar een enkel artikel van een F1-site die er een uitspraak van Chase Carey over had.quote:Op zondag 12 juli 2020 18:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan er werkelijk niks over vinden, ook nu ik actief zoek. Waar de fuck komt die onzin vandaan?
quote:Op zondag 12 juli 2020 18:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan er werkelijk niks over vinden, ook nu ik actief zoek. Waar de fuck komt die onzin vandaan?
twitter:AlbertFabrega twitterde op zondag 12-07-2020 om 10:50:57No habrá tercer GP en Austria tal como se rumoreaba por las restricciones de movimientos de ciudadanos fuera UE en Hungría.
There won't be a third GP in Austria as suggested due movements restrictions to non EU citizens in Hungary. reageer retweet
Ik kan nooit zoveel met dit soort verklaringen, als hij schade had, dan is dat ook zijn schuld. Bottas en Hamilton reden schadevrij met een zeer betrouwbare auto. Het is tijd voor zelfreflectie bij RBR wil je echt concurreren met Mercedes en vooral jezelf op je donder geven en dus geen genoegen nemen met een derde plaats.quote:Op zondag 12 juli 2020 18:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max had duidelijk flinke schade aan zijn voorvleugel, en naar het schijnt ook aan z'n achtervleugel.
Geroddel op gpupdate? IBM de strenge corona regels en dat bottas/Leclerc een keer geen mondkapje ophaddenquote:Op zondag 12 juli 2020 18:11 schreef Nattekat het volgende:
https://lmgtfy.com/?q=hongarije+geen+f1quote:Op zondag 12 juli 2020 18:11 schreef Nattekat het volgende:
There won't be a third GP in Austriaquote:Op zondag 12 juli 2020 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:AlbertFabrega twitterde op zondag 12-07-2020 om 10:50:57No habrá tercer GP en Austria tal como se rumoreaba por las restricciones de movimientos de ciudadanos fuera UE en Hungría.
There won't be a third GP in Austria as suggested due movements restrictions to non EU citizens in Hungary. reageer retweet
Eén resultaat en dat is een roddelsite. juistemquote:Op zondag 12 juli 2020 18:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://lmgtfy.com/?q=hongarije+geen+f1
Whut?quote:Op zondag 12 juli 2020 18:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik kan nooit zoveel met dit soort verklaringen, als hij schade had, dan is dat ook zijn schuld. Bottas en Hamilton reden schadevrij met een zeer betrouwbare auto. Het is tijd voor zelfreflectie bij RBR wil je echt concurreren met Mercedes en vooral jezelf op je donder geven en dus geen genoegen nemen met een derde plaats.
Het probleem was geloof ik de strenge regelgeving in Hongarije waar de F1 coureurs gevangenisstraffen riskeren als er corona regels overtreden worden.quote:Op zondag 12 juli 2020 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
There won't be a third GP in Austria
Goed om te weten, op naar Hongarije!
ja er schijnen nog wat plooien glad gestreken te moeten worden wat betreft crew van buiten de EU of uit de UK maar in principe zijn die allemaal al 2 weken in de EU dus dat zou geen probleem moeten zijn.quote:Op zondag 12 juli 2020 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
There won't be a third GP in Austria
Goed om te weten, op naar Hongarije!
Vraag het de strategisten van RBR. Die zullen het ongetwijfeld weten.quote:Op zondag 12 juli 2020 18:19 schreef BorTheWolf het volgende:
Even een vraag, ben benieuwd. Als Max in ronde 49 had gepit voor nieuw setje rood, had hij dan bottas nog terug kunnen pakken ? Bottas lag toen op 9,5 sec van Max.
Oké, heb jij het telefoonnummer?quote:Op zondag 12 juli 2020 18:21 schreef beantherio het volgende:
[..]
Vraag het de strategisten van RBR. Die zullen het ongetwijfeld weten.
Volgens mij zou hij dan in ieder geval in verkeer zijn terechtgekomen, wat nooit helpt. Verder blijft het koffiedik kijken.quote:Op zondag 12 juli 2020 18:19 schreef BorTheWolf het volgende:
Even een vraag, ben benieuwd. Als Max in ronde 49 had gepit voor nieuw setje rood, had hij dan bottas nog terug kunnen pakken ? Bottas lag toen op 9,5 sec van Max.
En naar verluid ook verkeer. Het rondje is niet in beeld geweest dus weinig info imo.quote:Op zondag 12 juli 2020 18:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bottas had ook schade.quote:Op zondag 12 juli 2020 18:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik kan nooit zoveel met dit soort verklaringen, als hij schade had, dan is dat ook zijn schuld. Bottas en Hamilton reden schadevrij met een zeer betrouwbare auto. Het is tijd voor zelfreflectie bij RBR wil je echt concurreren met Mercedes en vooral jezelf op je donder geven en dus geen genoegen nemen met een derde plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |