Schumacher heeft bij lange na, echt bij heeeeeel erg lange na niet zo'n enorme dominantie gekend als Mercedes de afgelopen jaren. Hij heeft moeten knokken voor een groot deel van die titels, dat maakt ze voor mij bijzonderer dan de twee vingers in de neus titels die Hamilton aan elkaar rijgt.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh. Schumacher heeft echt niet de Ferrari waarin hij zoveel won zelf ontworpen. Schumacher had de mazzel dat veel mensen met hem mee wilden. Zonder hen had hij het niet gered. Mazzel en/of mazzel afdwingen hoort ook bij de sport.
Hij moest wel.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij is wel gewoon te snel naar binnen gehaald imo.
Toevallig? Ik ben niet voor het gehype van Ham, maar hier laat je je wel kennen....quote:Op zondag 12 juli 2020 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schumacher is oprecht één van de beste ooit, als niet de beste. Hamilton is gewoon iemand die toevallig in het goede nest terecht is gekomen.
Ik zou d'r geven.quote:
Dit.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schumacher heeft bij lange na, echt bij heeeeeel erg lange na niet zo'n enorme dominantie gekend als Mercedes de afgelopen jaren. Hij heeft moeten knokken voor een groot deel van die titels, dat maakt ze voor mij bijzonderer dan de twee vingers in de neus titels die Hamilton aan elkaar rijgt.
Nee joh, Coronel had een reden gevonden waarom Max met een beetje meer geluk deze GP met gemak naar zich toe had kunnen trekken.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:51 schreef RubenSosa het volgende:
zal wel een grafstemming zijn in de studio van ziggy.
Hamilton had mooi rugdekking van Bottas wat dat betreft.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij is wel gewoon te snel naar binnen gehaald imo.
Voor hetzelfde geld was die Mercedes uiteindelijk een draak van een motor in 2014 en had Mercedes nooit zo dominant kunnen worden als ze uiteindelijk zijn geweest.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Toevallig? Ik ben niet voor het gehype van Ham, maar hier laat je je wel kennen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |