LEC zat fout, niet Seb.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vettel wilde teveel met zijn gele banden.
hij dacht door die cheatauto dat hij al een heel mannetje wasquote:Op zondag 12 juli 2020 15:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
LeClerc lijkt een beetje op Max toen hij nog zo weinig ervaring had.
nou, niet echtquote:Op zondag 12 juli 2020 15:24 schreef Nattekat het volgende:
Albon zorgt ervoor dat ie binnen pit afstand van Hamilton blijft
Als ik in Vettel z'n schoenen stond zou ik hem geen meter meer geven dit seizoen.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:23 schreef RetepV het volgende:
[..]
Oh, Leclerc is er ook uit. Dan kan hij eerder op zijn bek geramd worden.
Dat is het ja. Genieten om hem zo op zijn plaats gezet te zien wordenquote:Op zondag 12 juli 2020 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hij dacht door die cheatauto dat hij al een heel mannetje was
Ja. Nog maar 1.2 seconde zit Bottas achter Max.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:26 schreef Nattekat het volgende:
Voorlopig zie ik Bottas naar Verstappen en van Albon weg rijden.
^^quote:Op zondag 12 juli 2020 15:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou hij kan moeilijk van de baan verdwijnen omdat de nieuwe nummer 1 van zijn team een gat ziet waar het niet is...
Wat moet Bottas toch een hele hoop mensen bedanken dat hij bij gratie in een Mercedes mag rijden.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:26 schreef Nattekat het volgende:
Voorlopig zie ik Bottas naar Verstappen en van Albon weg rijden.
Paddles op het stuur.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:26 schreef RipCity het volgende:
Moeten ze zelf schakelen of rijden ze automaat?!
O jaaa, ik weet het al weer.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou hij kan moeilijk van de baan verdwijnen omdat de nieuwe nummer 1 van zijn team een gat ziet waar het niet is...
3.8, maar ok.quote:Op zondag 12 juli 2020 15:26 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ja. Nog maar 1.2 seconde zit Bottas achter Max.
quote:Op zondag 12 juli 2020 15:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |