Hoe heet die site ook al weer?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:37 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel een standaard tegenwoordig.
tv.dartconnect.comquote:Op woensdag 11 november 2020 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe heet die site ook al weer?
Jos maakt er een potje van met de eindstreep in zichtquote:Op woensdag 11 november 2020 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
Jos zit op de bagagedrager voor een keertje.
'nog'?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef Slobeend het volgende:
Zou leuk zijn als Jos zich nog plaatst voor het WK. Evans staat niet zo ver meer.
Hij is al lang en breed gekwalificeerd. Je bedoelt waarschijnlijk dat hij nog als seed aan het WK kan beginnen.quote:
Dat is precies wat ik zeg.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij is al lang en breed gekwalificeerd. Je bedoelt waarschijnlijk dat hij nog als seed aan het WK kan beginnen.
Bij de eerste 32 staan is niet per definitie een voordeel. Een vroege loting tegen vGerwen, Wright of Price wil je wel ontwijken als de Sousa, die zou namelijk met zijn kwaliteiten echt kunnen verrassen.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef Slobeend het volgende:
Zou leuk zijn als Jos zich nog plaatst voor het WK. Evans staat niet zo ver meer.
Gaan we niet voor Gabriel?quote:Op woensdag 11 november 2020 23:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij de eerste 32 staan is niet per definitie een voordeel. Een vroege loting tegen vGerwen, Wright of Price wil je wel ontwijken als de Sousa, die zou namelijk met zijn kwaliteiten echt kunnen verrassen.
Hans Kazan is er niks bijquote:Op donderdag 12 november 2020 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
Ik verdwaalde op YouTube vanochtend en kwam halfgod Petri Korte weer tegen.
[ afbeelding ]
Ik zag het ja, vintage.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:24 schreef El-Stinho het volgende:
https://members.dartconne(...)4524934ac53a34c9f8eb
@:Mani89 Je verwacht het niet.
Jason heeft zijn vorm ook ergens in de herfst achtergelaten.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
Ik verdwaalde op YouTube vanochtend en kwam halfgod Petri Korte weer tegen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |