Zong ik altijd keihard mee in een militaire vrachtwagen als chauffeur met een soldaat naast me en die gast was homo en eigenlijk een gruwelijk saaie accountant maar god wat zongen we dit hard mee in die koude vrachtwagen, werd echt ons plaatjequote:
Oh gaaf, mooie ervaring!quote:Op zondag 12 juli 2020 01:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zong ik altijd keihard mee in een militaire vrachtwagen als chauffeur met een soldaat naast me en die gast was homo en eigenlijk een gruwelijk saaie accountant maar god wat zongen we dit hard mee in die koude vrachtwagen, werd echt ons plaatje
Ja heeft iets van ja kom maar op met de lol en het leven.quote:Op zondag 12 juli 2020 01:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh gaaf, mooie ervaring!Geeft echt heel veel energie dit nummer.
quote:Op zondag 12 juli 2020 01:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heeft iets van ja kom maar op met de lol en het leven.
Je bent een lieverdquote:Op zondag 12 juli 2020 01:38 schreef shiitake het volgende:
[..]Ja precies. En je kunt ook niet stil blijven zitten tijdens dit nummer. Lekker hoor. Ik wilde 'm ook al eens posten, maar het was er nog niet van gekomen.
*gaat luisterenquote:Op zondag 12 juli 2020 01:43 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Deze is ook gaaf. Indrukwekkend hoe iedereen meedoet met Radio Ga Ga.
Tijdens live optredens deed het publiek mee, zoals in deze clip. Daar zijn denk ik ook wel filmpjes van op YouTube.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |