En te belachelijk voor woordenquote:Op zondag 12 juli 2020 15:44 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Valt niet af te dwingen en is niet grondwettelijk.
Het RIVM heeft ooit gezegd dat ze het aantal genezingen niet actief bijhouden, maar dat ze iedereen die COVID-19 krijgt en er niet aan doodgaat als genezen beschouwen.quote:Op zondag 12 juli 2020 14:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Genezingen mis ik wel ja. Aantal mensen die echt langdurige klachten overhouden aan het virus mis ik ook. Allebei best relevant.
Tja ze moeten en toch voor zorgen dat mensen klikken. En het klopt toch wat ze schrijven? Zie hier niks mis mee.quote:Op zondag 12 juli 2020 17:07 schreef DonDruiper het volgende:
AD.nl
De kop:
opnieuw stijging aantal patiënten in ziekenhuis.
Lees ik ook dit in het artikel:
Daarvan verblijven 24 patiënten op de intensive care, twee minder dan gisteren.
Waarom is dat de kop niet?
Media
De IC is een onderdeel van het ziekenhuis, dus gewoon een prima kop toch?quote:Op zondag 12 juli 2020 17:07 schreef DonDruiper het volgende:
AD.nl
De kop:
Media
Het negatieve gaat weer boven het positieve.quote:Op zondag 12 juli 2020 17:24 schreef Simmertje het volgende:
[..]
De IC is een onderdeel van het ziekenhuis, dus gewoon een prima kop toch?
Interessanter is de vraag of het de stijging in bevestigde gevallen de afgelopen twee dagen statistische ruis is of dat het toch weer wat op gaat leven.quote:Op zondag 12 juli 2020 17:49 schreef Hannnnn het volgende:
Ja en op zondag zijn er volgens mij altijd weinig ziekenhuis uitschrijvingen terwijl opnames natuurlijk wel doorgaan.
Dus logisch dat het dan soms stijgt.
What. The. Fuck.quote:Op zondag 12 juli 2020 14:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:seven__ twitterde op zondag 12-07-2020 om 13:37:01De politiek adviseur van min. Grapperhaus (CDA) Marije van Schaick (CDA) wordt als kwartiermaker verantwoordelijk v/d evaluatie en verantwoording v/h coronabeleid en laat namens NL oa minVWS Hugo de Jonge (CDA) evalueren. Kortom: CDA-spindoc die namens NL een CDA minister keurt. https://t.co/qh0XO4cwMY reageer retweet
We leven echt in een bananenrepubliek.
Ik mis de ophef hierover een beetje. Net als dat verhaal van Gommers. De usual suspects hebben het erover, vervolgens is het een doodse stilte. Lijken me bij uitstek zaken waar de media vol op zou duiken, maar het valt ontzettend tegen.quote:
Ja, dit is best een kwestie. Heb sowieso vaak het gevoel dat ze vaak focussen op de verkeerde dingen.quote:Op zondag 12 juli 2020 19:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik mis de ophef hierover een beetje. Net als dat verhaal van Gommers. De usual suspects hebben het erover, vervolgens is het een doodse stilte. Lijken me bij uitstek zaken waar de media vol op zou duiken, maar het valt ontzettend tegen.
Tuurlijk niet!quote:Op zondag 12 juli 2020 19:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik mis de ophef hierover een beetje. Net als dat verhaal van Gommers. De usual suspects hebben het erover, vervolgens is het een doodse stilte. Lijken me bij uitstek zaken waar de media vol op zou duiken, maar het valt ontzettend tegen.
De slager die zijn eigen vlees keurt..quote:Op zondag 12 juli 2020 14:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:seven__ twitterde op zondag 12-07-2020 om 13:37:01De politiek adviseur van min. Grapperhaus (CDA) Marije van Schaick (CDA) wordt als kwartiermaker verantwoordelijk v/d evaluatie en verantwoording v/h coronabeleid en laat namens NL oa minVWS Hugo de Jonge (CDA) evalueren. Kortom: CDA-spindoc die namens NL een CDA minister keurt. https://t.co/qh0XO4cwMY reageer retweet
We leven echt in een bananenrepubliek.
Alsof de mensen hier voor deze tweet überhaupt ooit van het woord 'kwartiermaker' gehoord hadden.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dit is best een kwestie. Heb sowieso vaak het gevoel dat ze vaak focussen op de verkeerde dingen.
Beeldvorming door wat voor media dan ook is in mijn ogen ook nog wel een groter probleem dan het virus zelf.quote:Op zondag 12 juli 2020 17:07 schreef DonDruiper het volgende:
AD.nl
De kop:
Media
vergeet die noodwet niet.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:24 schreef galantis het volgende:
Rutte: We zijn een vrij land, we gaan mensen niet verplichten te inenten. Dezelfde Rutte: 1,5 meter moet!
Sjongejonge, ik vind een vaccin een stuk minder vrijheidsbeperkend hoor. Prik mij maar lek.
Zeker advies ingewonnen in Bergamo.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:02 schreef Dven het volgende:
Pleuren ze in Bulgarije de nachtclubs gewoon weer terug open, maar dan wel met de restrictie van één persoon per vierkante meterEn als klap op de vuurpijl ook gewoon weer samenkomsten in groepen, binnen en buiten, met een onbeperkt aantal personen. Sukkels
En alleen maar omdat 80.000 van dit soort hoeren het niet vinden kunnen dat zij de enige zijn die niet meer kunnen werkenquote:
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:02 schreef Dven het volgende:
Pleuren ze in Bulgarije de nachtclubs gewoon weer terug open, maar dan wel met de restrictie van één persoon per vierkante meterEn als klap op de vuurpijl ook gewoon weer samenkomsten in groepen, binnen en buiten, met een onbeperkt aantal personen. Sukkels
Nadat ze nog geen vijf dagen geleden op slot zijn gegooid omdat het record in het land tot 10 juni 91 gevallen was en er eind mei nog gemiddeld zo'n 5 gevallen per dag gemeten werden en het nu door al die kutfeestjes toch tot een tweede uitbraak gekomen is en er afgelopen zaterdag 330 gevallen werden gemeld? Wat even veel is als in de eerste drie weken van de uitbraak in totaal?quote:
Hey, gebruik je je oude account weer?quote:Op maandag 13 juli 2020 08:04 schreef Dven het volgende:
[..]
En alleen maar omdat 80.000 van dit soort hoeren het niet vinden kunnen dat zij de enige zijn die niet meer kunnen werken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |