Jouw auto ligt ook iets hoger.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moetn ze hun rijstijl daarop aanpassen.....
Ik rijd op mijn zomerbanden ook door een stortbui, alleen wat rustiger. Zo'n onzin dit.
Hoop dat F2 nog door kan vanmiddagquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:41 schreef Newone82 het volgende: Geen F2 race en Porsche cup morgenochtend mocht kwali morgenvroeg zijn. Zoals ik al zei, alles wijkt voor F1
. https://twitter.com/andihaupt1/status/1281900903793033216?s=21
Ja, maar daar was hier nogal wat verwarring over omdat iemand zei dat de gecombineerde tijden van FP1 en FP2 zouden tellen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook gewoon wat de FIA gisteren al gecommuniceerd heeft?
Correctie: een website stelde dat en ik quote dat met de vraag of dat iets nieuws was omdat ik het me niet kon heugen.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, maar daar was hier nogal wat verwarring over omdat iemand zei dat de gecombineerde tijden van FP1 en FP2 zouden tellen.
Anders die morgen en geen F3 morgen, aangezien die vandaag al gereden hebben.quote:
Nopequote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:43 schreef Newone82 het volgende:
Dus kwali eind van de middag is ook nog een oplossing mocht het minder gaan regenen.
Reken er maar niet opquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:43 schreef Newone82 het volgende:
Dus kwali eind van de middag is ook nog een oplossing mocht het minder gaan regenen.
Ja, die website bedoelde ik met iemand. Anders had ik wel vosss gezegd.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Correctie: een website stelde dat en ik quote dat met de vraag of dat iets nieuws was omdat ik het me niet kon heugen.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Anders die morgen en geen F3 morgen, aangezien die vandaag al gereden hebben.
Nou sorry hoor, ik wist niet dat je boos werdquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, die website bedoelde ik met iemand. Anders had ik wel vosss gezegd.
Ben ik ook nietquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik wist niet dat je boos werd
Mag niet. Is afgelast. Als je nu naar buiten gaat heb je echt een probleem!!!quote:
Cancellen van races lijkt me wel een allerlaatste noodgreepquote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk het niet.
Brawn had het over cancellen van de sprintrace van de F2 en de Porsche Supercup. Geen woord over het cancellen vd F3-race
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |