abonnement Unibet Coolblue
pi_194034033
Na een lange tijd weinig seksuele activiteiten gehad te hebben met een vrouw ben ik nu weer aan het daten waar de seks dus ook aanwezig is sinds kort.

Het probleem is nu dat ik ineens moeite heb om hem met condoom hard te krijgen, na wisselen van standje werd hij ineens slap en lukte het niet echt goed meer. -O-
Na we aantal dagen later maar besloten de condoom weg te laten was het probleem weer dat het te snel ging voor mij.
Altijd al problemen gehad dat ik sneller kom, helaas nog geen oplossing voor gevonden. Maar het niet hard krijgen is wel ineens nieuw.
Vooral het verschil tussen hard houden met condoom en sneller komen zonder condoom baart me wel beetje zorgen

Iemand tips ? :Y)
pi_194034401
Zorgen dat je een beetje moet plassen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_194034448
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 11:29 schreef spierbal het volgende:
Zorgen dat je een beetje moet plassen.
Oke!
Gewoon gek, tijdens het zoenen krijg ik altijd al vrij snel een stijve, tijdens het eerste standje was het ook gewoon prima en waren we beide aan het genieten.
Toen we wisselde van standje ging hij er niet meteen in en werd hij ook al vrij snel slap. (met condoom) Nog nooit gehad, zeker niet de 1e keer. }:|
pi_194034811
Zal de leeftijd wel zijn
pi_194035110
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 10:57 schreef snoesje45 het volgende:
Na een lange tijd weinig seksuele activiteiten gehad te hebben met een vrouw ben ik nu weer aan het daten waar de seks dus ook aanwezig is sinds kort.

Het probleem is nu dat ik ineens moeite heb om hem met condoom hard te krijgen, na wisselen van standje werd hij ineens slap en lukte het niet echt goed meer. -O-
Na we aantal dagen later maar besloten de condoom weg te laten was het probleem weer dat het te snel ging voor mij.
Altijd al problemen gehad dat ik sneller kom, helaas nog geen oplossing voor gevonden. Maar het niet hard krijgen is wel ineens nieuw.
Vooral het verschil tussen hard houden met condoom en sneller komen zonder condoom baart me wel beetje zorgen

Iemand tips ? :Y)
Wat betreft wennen aan condoom kun je ermee masturberen, dan word het "normaler" voor je.

Snel klaarkomen kun je ook met masturberen trainen minder te laten worden. Masturberen tot je bijna klaarkomt en dan net ervoor stoppen, dat vaak herhalen zal je hopelijk helpen je orgasme te sturen.

En verder alle aandacht op haar houden en haar altijd belangrijker vinden in bed dan jezelf. Dat is een tip geen kritiek
pi_194035164
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 12:30 schreef ErnstLinda het volgende:

[..]

Wat betreft wennen aan condoom kun je ermee masturberen, dan word het "normaler" voor je.

Snel klaarkomen kun je ook met masturberen trainen minder te laten worden. Masturberen tot je bijna klaarkomt en dan net ervoor stoppen, dat vaak herhalen zal je hopelijk helpen je orgasme te sturen.

En verder alle aandacht op haar houden en haar altijd belangrijker vinden in bed dan jezelf. Dat is een tip geen kritiek
Belachelijke tip
  zaterdag 11 juli 2020 @ 12:46:31 #7
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_194035356
Is gewoon weer effe wennen, even wat tijd erover heen laten gaan.

- ja, heel leuk, maar dit topic gaat niet over wat jij wel of niet doet -


[ Bericht 39% gewijzigd door CoolGuy op 11-07-2020 15:43:56 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')