quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:10 schreef Nikonlover het volgende:
Het kanaal van Groenendijk is offline gehaald![]()
![]()
This account has been terminated for a violation of YouTube's Terms of Service.
Deze kerelquote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:10 schreef Paul het volgende:
Oh wacht ik was in de war met iemand anders. Wie is dat?
Wat een idioot joh.quote:
Wat je een interview noemt...quote:
Dat is meer dan duidelijk ja. Maar blijkbaar wil hij het zelf niet snappen. Best sneu voor die kinderen dat ze een vader hebben die knettergek is.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:17 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Wat je een interview noemt...![]()
Wel van betere kwaliteit dan zijn site, die zo vol staat met filmpjes, dat je het overzicht kwijt bent. Je snapt ineens waarom hij zijn kinderen niet meer te zien krijgt en waarom ze ook als meerderjarigen geen contact met hun vader zoeken. Het zal je vader of leraar maar zijn...
NIETquote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Heheh, wat een route johDie zijn binnen tien minuutjes klaar op een normaal wandeltempo.
En wie ze niet heeft:quote:
Naar zijn zeggen geeft die Groenendijk les op een vmbo in Amsterdam-Noord en nog een klas ergens anders. Het noorden heeft nu zomervakantie, dus dan kan hij weer actiever filmpjes beeldopnames maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is meer dan duidelijk ja. Maar blijkbaar wil hij het zelf niet snappen. Best sneu voor die kinderen dat ze een vader hebben die knettergek is.
Ik kan mij overigens niet voorstellen dat hij nog les geeft.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:49 schreef -XOR- het volgende:
Lekker rustig middagje op het fok forum nu @:nikonlover, @:bocaj en de rest over de groest aan het marcheren zijn.
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:58 schreef Jaroon het volgende:
Is dit dezelfde groep die eerder voor een verkeerd gebouw stond te demonstreren. Ipv van TROS een dienst van politie.
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En wie ze niet heeft:
V&A / [TK] Wandelschoenen (laag model): Salomon X Ultra 3 Heren Maat EU 42
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:49 schreef -XOR- het volgende:
Lekker rustig middagje op het fok forum nu @:nikonlover, @:bocaj en de rest over de groest aan het marcheren zijn.
WAT LACH JE NOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Hoewel de NOS gekleurd nieuws brengt als het hun uitkomt (Links nieuws, Trump Bashing en voor het klimaat en vooral voor blm-Simone Weimans) gaat het mij wat te ver om erover te gaan demonstreren!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 11:49 schreef -XOR- het volgende:
En het gaat imo nog verder om net als een aantal van die demonstranten te redeneren dat alles wat je niet bevalt, af te doen als onzin. Om na tachtig jaar nog de huidige medewerkers van de Telegraaf te confronteren met een oorlogsverleden, is geen goedkope retoriek meer, maar een laag verwijt.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoewel de NOS gekleurd nieuws brengt als het hun uitkomt (Links nieuws, Trump Bashing en voor het klimaat en vooral voor blm-Simone Weimans) gaat het mij wat te ver om erover te gaan demonstreren!
Goden! Ik ben blij dat Nikon en jij over gezond verstand beschikken.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoewel de NOS gekleurd nieuws brengt als het hun uitkomt (Links nieuws, Trump Bashing en voor het klimaat en vooral voor blm-Simone Weimans) gaat het mij wat te ver om erover te gaan demonstreren!
IK GA DAAR NIET HEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 12:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Goden! Ik ben blij dat Nikon en jij over gezond verstand beschikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |