Wel blijven opletten Slob, ik heb Frank Heinen gecanceld.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:10 schreef Slobeend het volgende:
Door Frank Heinen luister ik nog wel naar de Giro podcasts van de Rode Lantaarn maar waarom toch moet Jonne om de minuut lachen? Hebben jullie ook zo'n vriend die werkelijk overal om lacht?
Frank had een flater over Afrikaans wielrennen maar verder blijft het de beste sportcolumnist van Nederland!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel blijven opletten Slob, ik heb Frank Heinen gecanceld.
Hij lacht niet, hij hinnikt als een astmatisch paard met dezelfde salbutamol medicatie als Chris Froome.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:10 schreef Slobeend het volgende:
Door Frank Heinen luister ik nog wel naar de Giro podcasts van de Rode Lantaarn maar waarom toch moet Jonne om de minuut lachen? Hebben jullie ook zo'n vriend die werkelijk overal om lacht?
Iemand die zijn luisteraars aanspreekt met 'schaapjes', dan haak ik af.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:10 schreef Slobeend het volgende:
Edwin Swinkels, Maxim Horzels en de eeuwige blije geit Koen de Kort, die zelfs zonder handen de polonaise blijft lopen. Nee, Mart gaat dit niet kunnen redden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:10 schreef Slobeend het volgende:
Listen to this episode from De Kopgroep wielerpodcast on Spotify. De Kopgroep is van start! Speciaal voor deze Vuelta in een wel heel bijzondere samenstelling. Mart Smeets heeft de leiderspositie ingenomen en wordt bijgestaan door Spanjekenner en journalist Edwin Winkels, Maxim Horssels van WielerFlits en bij toerbeurt ook door een oud-renner. In deze eerste aflevering een heel 'verse' oud-renner; niemand minder Koen de Kort! Meer De Kopgroep? Kijk op ons Instagram-account @de.kopgroep
Maxim Horzels😖
Shops vind ik nog wel leuk maar Horzels is een reden om niet te luisteren.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Edwin Swinkels, Maxim Horzels en de eeuwige blije geit Koen de Kort, die zelfs zonder handen de polonaise blijft lopen. Nee, Mart gaat dit niet kunnen redden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Daan Hakkenberg-waarschuwing is op zijn plaats hier. Pas op!quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:38 schreef Mani89 het volgende:
Tom heeft een grondige haat en minachting voor het oranje dagjesvolk. Zonder het zo te zeggen.
[ twitter ]
Daar ergerde ik me ook weer aan ja.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:13 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Een Daan Hakkenberg-waarschuwing is op zijn plaats hier. Pas op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |