Norris is een baasjequote:Op zondag 12 juli 2020 16:59 schreef scrupuleus het volgende:
Ja beetje jammer van p3
Norris laatste rondjes
Welke sport heb jij het over?quote:Op zondag 12 juli 2020 16:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Goh wat verrassend; Red Bull legt het weer af tegen Mercedes. Saaie sport.
Ik had trouwens een leuk grapje gemaakt over Arsenalquote:Op zondag 12 juli 2020 17:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo een die het geen sport vindt
Was een prima race. Leuke gevechten op het middenveld.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Goh wat verrassend; Red Bull legt het weer af tegen Mercedes. Saaie sport.
Bij Max is het toverwoord MAXimaliseren. Dat doet hij goed. Hopelijk kan die onder die 3 fukking jaar uit als het dit seizoen weer niks wordt. Want het was nog maar de tweede race.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:59 schreef scrupuleus het volgende:
Ja beetje jammer van p3
Norris laatste rondjes
Gewoon jammer.quote:Op zondag 12 juli 2020 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was een prima race. Leuke gevechten op het middenveld.
Maar Red Bull moet inderdaad aan de bak zeg.
[..]
Bij Max is het toverwoord MAXimaliseren. Dat doet hij goed. Hopelijk kan die onder die 3 fukking jaar uit als het dit seizoen weer niks wordt. Want het was nog maar de tweede race.
Het draait toch om de beste wagen in de Formule 1. Maar eens, het is leuker als er meerdere coureurs om de titel kunnen vechten, zoals in 2007 het geval was.quote:Op zondag 12 juli 2020 19:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon jammer.
10x wk worden met de beste car is ook niet tof.
Had toch wat meer verwacht van jouquote:Op zondag 12 juli 2020 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had trouwens een leuk grapje gemaakt over Arsenal
Tot welke leeftijd kan je dit nog doen danquote:Op zondag 12 juli 2020 19:29 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Ben je niet wat te oud om op zaterdagnacht nog over straat te zwerven?
23quote:Op zondag 12 juli 2020 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had toch wat meer verwacht van jou
[..]
Tot welke leeftijd kan je dit nog doen dan
Moet hij weten.quote:
Koekoek!quote:Op maandag 13 juli 2020 19:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Viesmad zijn omdat hij je afgewezen heeft
Je slechtste droom.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:48 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Heb ik je al verteld. Ik wil nu weten wie jij bent
Ik houd niet van spelletjesquote:Op maandag 13 juli 2020 19:55 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
How about we play a game. I know youll like it.
Contract werd niet verlengdquote:Op maandag 13 juli 2020 22:10 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Waarom ben je geen moderator meer eigenlijk? Te tijdconsumerend?
Sorry vriend, maar we hebben nu eenmaal de beste mensen nodig. Een keiharde wereld natuurlijk die FOK! crew, maar wel fair.quote:
Dat is zuur. Ze vonden je zeker niet rechtvaardig. Of ontbrak het aan humor? Of een combinatie.quote:
Waarom zijn kinderen uit ‘96 opeens moderator eigenlijk.quote:Op maandag 13 juli 2020 22:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry vriend, maar we hebben nu eenmaal de beste mensen nodig. Een keiharde wereld natuurlijk die FOK! crew, maar wel fair.
Ok boomerquote:Op maandag 13 juli 2020 22:41 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Waarom zijn kinderen uit ‘96 opeens moderator eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |