Kreeg gisteren een verlossende tip;quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Komt vanzelf. Wil eigenlijk met iemand die ik ook echt leuk vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet continu het mooiste verwachten en niet alles hoeft volgens je ideaal want dan gaat het niet lukken. Je zit jezelf in de weg terwijl er niets aan de hand hoeft te zijn.
Als je het gewoon een keer doet ben je over de grens heen. Door te fokken en binnen te blijven ga je niemand tegenkomen iig. Van uitstel komt afstel.
Ga neuken en ervaring opdoen we gunnen het je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:12 schreef Azula het volgende:
[..]
Kreeg gisteren een verlossende tip;opvoedtroelaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet continu het mooiste verwachten en niet alles hoeft volgens je ideaal want dan gaat het niet lukken. Je zit jezelf in de weg terwijl er niets aan de hand hoeft te zijn.
Als je het gewoon een keer doet ben je over de grens heen. Door te fokken en binnen te blijven ga je niemand tegenkomen iig. Van uitstel komt afstel.
Ga neuken en ervaring opdoen we gunnen het je.Goud.
Heb gewoon gezegd eerst een date, daarna zien we wel. Moet wel iemand zijn waar ik me gemakkelijk bij voel natuurlijk, al helemaal als het qua relatie verder alsnog niks wordt. Dat hele neuken zelf vind ik trouwens toch niet eens het belangrijkste. Ja het is leuk, maar het is toch iets dat je doet als je echt verliefd bent?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Niks ervan, gewoon steenhard verrot neuken. De sloerie. Dat zal haar leren.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
opvoedtroelaGoud.
Heb gewoon gezegd eerst een date, daarna zien we wel. Moet wel iemand zijn waar ik me gemakkelijk bij voel natuurlijk, al helemaal als het qua relatie verder alsnog niks wordt. Dat hele neuken zelf vind ik trouwens toch niet eens het belangrijkste. Ja het is leuk, maar het is toch iets dat je doet als je echt verliefd bent?
Met gevoel is sowieso beter en eigenlijk is dit idd wel netjes van je. Plat neuken is ook niks, maar je doet wel ervaring op.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
opvoedtroelaGoud.
Heb gewoon gezegd eerst een date, daarna zien we wel. Moet wel iemand zijn waar ik me gemakkelijk bij voel natuurlijk, al helemaal als het qua relatie verder alsnog niks wordt. Dat hele neuken zelf vind ik trouwens toch niet eens het belangrijkste. Ja het is leuk, maar het is toch iets dat je doet als je echt verliefd bent?
Echt hequote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Niks ervan, gewoon steenhard verrot neuken. De sloerie. Dat zal haar leren.
Oké mamaquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Niks ervan, gewoon steenhard verrot neuken. De sloerie. Dat zal haar leren.
We chatten gewoon nog. Maar binnenkort wel date denk ikquote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:47 schreef Azula het volgende:
[..]
Met gevoel is sowieso beter en eigenlijk is dit idd wel netjes van je. Plat neuken is ook niks, maar je doet wel ervaring op.
Wanneer staat de date gepland?
Als dat geen neuken wordtquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké mama
[..]
We chatten gewoon nog. Maar binnenkort wel date denk ik
Zal wel nietquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké mama
[..]
We chatten gewoon nog. Maar binnenkort wel date denk ik
Met zo'n instelling wordt het dus niets hequote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
opvoedtroelaGoud.
Kan je dat niet hebben. Calm your tits man.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wie is die nieuwe kloon en wat loopt ze te aandachtshoeren
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:12 schreef Azula het volgende:
[..]
Kreeg gisteren een verlossende tip;Heb je wel aangegeven dat je nauwelijks normaal kan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet continu het mooiste verwachten en niet alles hoeft volgens je ideaal want dan gaat het niet lukken. Je zit jezelf in de weg terwijl er niets aan de hand hoeft te zijn.
Ga neuken en ervaring opdoen we gunnen het je.
Seks is ook 10000x leuker en fijner als je verliefd bentquote:Op vrijdag 10 juli 2020 12:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Komt vanzelf. Wil eigenlijk met iemand die ik ook echt leuk vind.
Wat een bullshit je moet er gewoon eentje hebben die je zaad sliktquote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:53 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Seks is ook 10000x leuker en fijner als je verliefd bent
Amen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een bullshit je moet er gewoon eentje hebben die je zaad slikt
Was niet nodig. Kwam binnen zoekend naar een koelkast en vroeg waar het bier stond en dat leek me wel indicatie genoeg.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7947029_f8051aef
@:Catkiller
[..]
Heb je wel aangegeven dat je nauwelijks normaal kan doen?
Dat is zwaar overrated. Enkel maagden zeggen dat. Mannen die praatjes hebben, maar geen gaatjes vullen.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan veel gaatjes vullen en nog steeds maagd zijn. Uiteraard is seks met iemand waar je de know how van kent intiemer dan een onbekende, maar slikken is wel +20quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:41 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Dat is zwaar overrated. Enkel maagden zeggen dat. Mannen die praatjes hebben, maar geen gaatjes vullen.
Seks met een geliefde is wel degelijk veel intenser dan een random slutty dronken Kim uit de kroeg.
Jij snapt het vriendinquote:Op vrijdag 10 juli 2020 19:53 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Seks is ook 10000x leuker en fijner als je verliefd bent
(lol)quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij snapt het vriendin
[..]
(lol)
Ehm.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 20:41 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Dat is zwaar overrated. Enkel maagden zeggen dat. Mannen die praatjes hebben, maar geen gaatjes vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |