Okeeej......thnx for sharingquote:
Eieren bij de boer zijn wel lekkerder hoor .quote:Op zondag 19 juli 2020 21:22 schreef Snowsquall het volgende:
Haal je eieren gewoon in de supermarkt........met je kutkippen.
Hij is van de oude stempel 'beloofd is beloofd' maar zo werkt dat tegenwoordig niet en van bezwaar maken tegen vergunningen heeft ie ook geen verstand. Triest wel.quote:
Ja. En vooral heel erg rancuneus en jaloers. Wat kunnen die mensen er nou doen dat het huis niet aan hun zoon/dochter is verkocht.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:28 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Hij is van de oude stempel 'beloofd is beloofd' maar zo werkt dat tegenwoordig niet en van bezwaar maken tegen vergunningen heeft ie ook geen verstand. Triest wel.
Als het 8 maanden te koop heeft gestaan voordat zij een bod deden dan interesseerde je het ook niet echt.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja. En vooral heel erg rancuneus en jaloers. Wat kunnen die mensen er nou doen dat het huis niet aan hun zoon/dochter is verkocht.
Daar hoeven ze geen verantwoording voor af te leggen.
quote:Op zondag 19 juli 2020 21:27 schreef potjecreme het volgende:
Het verschil tussen genieten en niks merken is ook een paar centimeter.
Nee, want hun zoon, of schoonzoon, is de koper/bouwer van dat huis.quote:Op zondag 19 juli 2020 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
Mooizo dat die zeikers geen gelijk hebben gekregen. Zullen wel door blijven gaan met terroriseren. Hopelijk zijn ze snel bij den here, dat zou hun pijn verzachten en kan de dochter alsnog lekker naast de zoon wonen.
Alhoewel de klager een grote zeiker is en het niet kon hebben dat zijn dochter die woning niet kocht, ben ik het er wel mee eens dat die woning ook wel 3 meter achteruit had gekund, die woning erachter ging toch nog plat, dus ruimte genoeg. Ook ik snapte de erker niet met een groot raam die uitkijkt op een zwarte schutting.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:33 schreef Glider76 het volgende:
Toch geef ik die boer wel gelijk. Waarom konden die refo's dat huis niet gewoon even een meter of 2 verder van de erfgrens bouwen?
En die erker was natuurlijk ook al lang gepland, maar tactisch even niet op de tekening gezet. Wat heb je nou eigenlijk aan die erker als je 1.80 er vanaf een zwarte schutting plaatst?
Geeft toch wel wat licht hé, denk ik.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
Alhoewel de klager een grote zeiker is en het niet kon hebben dat zijn dochter die woning niet kocht, ben ik het er wel mee eens dat die woning ook wel 3 meter achteruit had gekund, die woning erachter ging toch nog plat, dus ruimte genoeg. Ook ik snapte de erker niet met een groot raam die uitkijkt op een zwarte schutting.
In een christelijk dorp kan het wel zo zijn dat het de gelovigen meer werd gegund dan de ongelovigen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik vond het weer een geweldige aflevering. Gelukkig alles zo gevonnist als ik gehoopt had.
Was pure rancune omdat hun eigen kind er niet is gaan wonen. Alsof de kopers daar wat aan kunnen doen.
Ja kan, maar ze hebben zelf 8 maanden geen bod gedaan.quote:Op woensdag 22 juli 2020 12:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In een christelijk dorp kan het wel zo zijn dat het de gelovigen meer werd gegund dan de ongelovigen.
Je zal er maar naast wonen jaquote:
Ik zou een hoge schutting neerzetten! Oh wacht..quote:
6mquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zou een hoge schutting neerzetten! Oh wacht..
Tja, ik zou er ook niet om gaan miepen, maar erfgrens is erfgrens.quote:
De buren willen nu geld zienquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, ik zou er ook niet om gaan miepen, maar erfgrens is erfgrens.
Maargoed, zij krijgt nu ook een mooie dure gratis schutting...beetje overdreven hier zo fel over te doen inderdaad.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:22 schreef NoCigar het volgende:
Bij deze en de vorige uitzending had ik allebei de keren dat ik de eerste mensen gelijk gaf, tot ik de andere partij hoorde en dan weer vond dat partij 1 echt knetter gestoord was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |