Ik denk dat die zoon tot moord in staat is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:28 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind het moeilijk om partij te kiezen hier. Frank Visser klinkt ook niet enthousiast.
Beide partijen even erg.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:28 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind het moeilijk om partij te kiezen hier. Frank Visser klinkt ook niet enthousiast.
Schultenbrau buikquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:15 schreef NoCigar het volgende:
Die Ger hoeft maar op de buurman te gaan zitten, of in slaap op hem te vallen.
Kunnen ze weleen serie over maken!quote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:53 schreef falling_away het volgende:
Gezellige straat daar in Lelystad, zorgt wel voor zeer amusante tv
Ik denk dat de supermarkt dit gaat winnen.quote:Op zondag 12 juli 2020 20:55 schreef Inca het volgende:
Knappe makelaar die alleen de buitenkant inspecteert
Hoe is het afgelopen? Kon het einde niet kijken.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat de supermarkt dit gaat winnen.
Supermarkt heeft op bijna alle fronten gewonnen. Ze hoeven alleen hun dakterras niet af te breken maar daar betalen ze per jaar 100 euro voor. Symbolisch bedragquote:Op zondag 12 juli 2020 21:39 schreef bonhoeffer het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen? Kon het einde niet kijken.
Thanks!quote:Op zondag 12 juli 2020 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Supermarkt heeft op bijna alle fronten gewonnen. Ze hoeven alleen hun dakterras niet af te breken maar daar betalen ze per jaar 100 euro voor. Symbolisch bedrag
Nou, die Corrie of hoe heet ze, zouik ook niet als buurvrouw willen hebben.quote:
Ik denk dat de grond van Cor en Corrie in zijn geheel bij de villa heeft gehoord, maar ooit is verkocht aan 'de vader van Cor?', stukje van de erfgrens af, zodat het nieuwe stuk niet aan de buren grensde.quote:Op donderdag 16 juli 2020 22:05 schreef Mrmime het volgende:
Gek verhaal van die grond die van de derde buurman in de villa zou zijn
Als de schutting een cm op de grond van de klagers staat kunnen ze hem afbrekenquote:Op zondag 19 juli 2020 20:58 schreef de_boswachter het volgende:
Die klagers krijgen geen geen gelijk lijkt me over de schutting en de erker. Als die schuur op de erfgrens staat dan hebben de buren wel een probleem. Wat een zeikers, met hun tomaatjes en lelijke schutting. Zet die kas ergens anders neer, je hebt ik weet niet hoeveel plaats daar en een prachtig uitzicht. En de schutting is gewoon kwestie van smaak. Zet er dan zelf een andere voor die je wel blieft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |