Wat heb je niet begrepen aan „ik zit hier niet voor het weer“? Ik ben vanwege werk verhuisdquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:15 schreef Lospedrosa het volgende: [..] Dan had je beter in NL kunnen blijven
![]()
Bossquote:
Hee poepkop, pas de TT dan even aan jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Verdomme had lapo zonder dat ik het wist
quote:
want? tv programma af kijkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik verhuis het douchen naar 21:30 uur
en ons in die stank laten zitten?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik verhuis het wandelen naar morgen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja hallo dat mag ik niet van budabeertje.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee poepkop, pas de TT dan even aan ja
Nee, want morgen naar mamaquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh. dan kan je morgenochtend ook wel douchen.
Dat kun je niet meer. Ik wel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hallo dat mag ik niet van budabeertje.
Oh vond je al een beetje knorrerig soms. Vind je het nog wel leuk dan?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
Wat heb je niet begrepen aan „ik zit hier niet voor het weer“? Ik ben vanwege werk verhuisd
Hebben ze tips meegegeven voor zo’n warme enkel in het gips?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:13 schreef crv het volgende:
[..]
Vanmorgen ging het maar doordat het vandaag benauwd warm was is het nu wat dikker en dus minder
Nee, lang haar, snetweer morgen, ziek etcquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik ook, maar dan kan ik even goed morgenochtend douchen
Mondkapjes op?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hele dag meeting in ziekenhuis gehad. Was leuk
Te laatquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe maar Flash is the best of the rest. Dan.
föhn?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, lang haar, snetweer morgen, ziek etc
Wat voor werk doe jij dan?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Was ook met maar 7 man. Op gepaste afstand.
en je was toch al in t ziekenhuisquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagsquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Netjes. Zolang je zelf niet ziek bent vind ik een ziekenhuis geen vervelende omgevingquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rookt Haags?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaags
steek ff een sigaretje voor mij op dan [ afbeelding ]
Zustertjesquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Netjes. Zolang je zelf niet ziek bent vind ik een ziekenhuis geen vervelende omgeving
Rookt hij ook?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neeeequote:Op donderdag 9 juli 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Me 2quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Netjes. Zolang je zelf niet ziek bent vind ik een ziekenhuis geen vervelende omgeving
Overigens vind ik dit not donequote:
Mist, hoge bergen, de geur van liefde, ellenlange lavendelvelden, muziek d’amour, de geur van versgemaait gras, de smaak van de eerste tongzoen.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mist, hoge bergen, de geur van liefde, ellenlange lavendelvelden, muziek d’amour, de geur van versgemaait gras, de smaak van de eerste tongzoen.
Niets bijzonders dus
Ja graag!!!quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN kopje koffie IN!!!
Pensioen lijkt me ook fijn. Alvast wat boeken op een lijst gezet die ik dan wil lezen.quote:
dan zit je in je eigen wereld?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar het weekend ben ik niet meer hier guys.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zoietsquote:
Tuinesiequote:
Genotquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even op het knopje van je dolce gusto klikken!
Vrouwtje op je hielen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rundumhausequote:Op donderdag 9 juli 2020 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoiets
[..]
Tuinesie
[..]
Genot
Oh ja heerlijk, lekker lezen, beetje wandelen, fietsen, wijntje drinken, lekker eten, met 200 dubbeltjes gepast betalen aan de kassa omdat je toch alle tijd van de wereld hebtquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pensioen lijkt me ook fijn. Alvast wat boeken op een lijst gezet die ik dan wil lezen.
Paradijselijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja heerlijk, lekker lezen, beetje wandelen, fietsen, wijntje drinken, lekker eten, met 200 dubbeltjes gepast betalen aan de kassa omdat je toch alle tijd van de wereld hebt
Ja heerlijk wel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja heerlijk, lekker lezen, beetje wandelen, fietsen, wijntje drinken, lekker eten, met 200 dubbeltjes gepast betalen aan de kassa omdat je toch alle tijd van de wereld hebt
Prima maar er zijn inderdaad wat minpunten waar ik niet op in wil gaanquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh vond je al een beetje knorrerig soms. Vind je het nog wel leuk dan?
Zelfde dag als haar oma (geen familie van mij) trouwens.quote:
Knopen hakken als het echt niet meer gaat of als je mishandelt wordt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:43 schreef crv het volgende:
[..]
Prima maar er zijn inderdaad wat minpunten waar ik niet op in wil gaan
quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan trek ik mijn smileys weer in.
quote:
Zaterdag. Op de dag dat haar moeder jarig is... (hoezo drukke maand daar)quote:
Ik heb me ook al lang niet meer geschoren rond mijn mond. NIemand die daar wat van zegt iddquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, gewoon lui niet srubben en scheren. Maar niemand die het merkt..
Ik dacht dat jij ging douchen ?quote:
Owquote:
Mijn ex ook niet altijd geloof ik. Wel bijgepunt. Zoende alsnog heerlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb me ook al lang niet meer geschoren rond mijn mond. NIemand die daar wat van zegt idd
Ik ben snorren en baarden gaan waarderen. Maar wel mits kort gehoudenquote:
Nee ik bedoel dat ik morgen nog 8 uur moet werken voor het weekend isquote:
Ditquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zie het in eens weer vaak voorbij komen privé. Wat is friendzoned eigenlijk? Forever friends, geen kans op een echte relatie oid?
Nee joh! Verdammt ich lieb dich (geen hint)quote:
Ik vind deze mooierquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee joh! Verdammt ich lieb dich (geen hint)![]()
![]()
Owh.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:02 schreef Koen66 het volgende:
Als iemand waar je iets mee wil je in de friendzone plaatst dan heb je gefaald
Ditquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh.
Of ze zien je graag, maar willen geen relatie toch?
#Vlaams
Ja. Weken geleden alquote:
De drie baardmannetjesquote:
Behalve Mr Beardquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De drie baardmannetjes![]()
![]()
Ja ze hebben alle drie een baard
Die heeft dus wel een baard. Maar dan als achternaamquote:
Verdammt danquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik een hele zomer gehoord toen ik een klein Budaatje was
Voor mij ook heel erg plaatsgebondenquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verdammt dan
Ik ook hoor. Specifieke herinneringen ook. Plaatsgebonden, niet persoonsgebonden.
Hongarije? Of was het wat vroeg daarvoor?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij ook heel erg plaatsgebonden
quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hongarije? Of was het wat vroeg daarvoor?
quote:
Ja al jaren, vraag me af of ze nog wel weet waar die ligtquote:
Yup, en daarna autoquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu pas?Zat je net in de trein dan?
Mondkapjequote:Op donderdag 9 juli 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu pas?Zat je net in de trein dan?
toch snel zon kapitreinquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Scheurde met 100 door de stad heen
Is wel een lekker nummer.quote:
Tot op heden kunnen vermijden behalve een keer een supermarkt in Deutschlandquote:
quote:
Ik was er snel aan gewend. Maar een paar trappen op met een mondkapje op was niet fijnquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tot op heden kunnen vermijden behalve een keer een supermarkt in Deutschland
snap het nut nietquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Snap het nut wel. Maar vind het naar.
Het is wat benauwd jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Snap het nut wel. Maar vind het naar.
Snap ikquote:
Nog één dagje, Haagsquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vandaag spande wel de kroon ja.
Teleurstellendquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verhuis het wandelen naar morgen.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dan heb ik er 10 op rij op zitten
Is wel veel vind ikquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pcies
van 63-100 dagen ook niet.
al was de langste 196 dagen
Daar ging ik eigenlijk wel van uit hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen weer een dag. En ik heb nooit gezegd dat ik elke dag wandel
nicequote:Op donderdag 9 juli 2020 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn langste sessie was 19 dagen
Daar ben ik niet verantwoordelijk voorquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ging ik eigenlijk wel van uit hoor
Dit is 1 van mijn favorietenquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn langste sessie was 19 dagen
Ja dagen niet lopen is slecht voor je maandgemiddelde hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ben ik niet verantwoordelijk voor
quote:
Dat is ook gewoon niet gezond.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
196 gaat niemand met een normale baan verslaan
was daarna 20 dagen thuis om weer 108 dagen weg te gaan
zit m'n spreadsheetje ff bij te werken.
Ik hou geen maandgemiddelde bij. Overigens heb ik in het weekend 60 km gelopen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dagen niet lopen is slecht voor je maandgemiddelde hoor
Whut?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:36 schreef Koen66 het volgende:
@:haags_kwartiertje is ook goed onderweg naar z'n hoogtepunt zie ik
tja.. was toen ook 6 jaar jonger en single en woonde bij m'n oudersquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon niet gezond.
Mijn max is geloof ik 23/24, maar waren destijds wel 2 banen, doordeweeks fulltime bij mijn oude stageplaats en in het weekend (en een paar avonden) bij mijn bijbaan.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
196 gaat niemand met een normale baan verslaan
Toen deed je ander werk?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja.. was toen ook 6 jaar jonger en single en woonde bij m'n ouders
#opa
als ik m'n verlofbijbaan van toen erbij ga rekenen kom ik denk ik op dik over de 400 dagen aan 1 stuk werkenquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn max is geloof ik 23/24, maar waren destijds wel 2 banen, doordeweeks fulltime bij mijn oude stageplaats en in het weekend (en een paar avonden) bij mijn bijbaan.
Ik was toen 3e steuerman en voer in een ander verlof schema. En met die 20 dagen zat er nog wat planning gezeik tussen + had 0 zin om thuis te zijn.quote:
Dat is snel. Hij is net thuis.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:36 schreef Koen66 het volgende:
@:haags_kwartiertje is ook goed onderweg naar z'n hoogtepunt zie ik
Ongezondquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik m'n verlofbijbaan van toen erbij ga rekenen kom ik denk ik op dik over de 400 dagen aan 1 stuk werken
Oh ik welquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hou geen maandgemiddelde bij. Overigens heb ik in het weekend 60 km gelopen.
Ah zoquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik was toen 3e steuerman en voer in een ander verlof schema. En met die 20 dagen zat er nog wat planning gezeik tussen + had 0 zin om thuis te zijn.
kan slecht stil zitten.quote:
Ik doe niet aan wedstrijdjes. Ook niet met mezelf.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik welBen nu al ruim een week weer aan het overcompenseren voor de rustdag die ik vorige week eindelijk eens had genomen. Daggemiddelde van de afgelopen 7 dagen is 18,5 km
![]()
Toen was je nog jong en vol energie zekerquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik m'n verlofbijbaan van toen erbij ga rekenen kom ik denk ik op dik over de 400 dagen aan 1 stuk werken
Heb je geen hobbies?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan slecht stil zitten.
ben nu anderhalve week thuis en verveel me de pest pleuris.
Fles slaaptquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wil Fles hier en.ouderwets plaatjes drsaien. Msar ja...
Pubquiz is zo leukquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe niet aan wedstrijdjes. Ook niet met mezelf.
Hoewel ik tijdens de pubquiz vanmiddag ineens bloedfanatiek werd
dat was voordat ik m'n knie gesloopt heb jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen was je nog jong en vol energie zeker
Hoef je niet te snappenquote:
Die slaapt al.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wil Fles hier en.ouderwets plaatjes drsaien. Msar ja...
ik kloot veel met hout jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:40 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Heb je geen hobbies?
Jij had een tijd terug toch dat schoenenkastje gemaakt?
Weet ik. Maar ja staat er niet voor niksquote:
Mja ik sla ook wel een beetje door af en toe hoorquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe niet aan wedstrijdjes. Ook niet met mezelf.
Hoewel ik tijdens de pubquiz vanmiddag ineens bloedfanatiek werd
boks.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik sla ook wel een beetje door af en toe hoor. Maar ik ken mezelf en ben bang dat als ik de teugels een beetje laat vieren dat ik straks weer geen ene kut doe.
Moet wel zeggen dat ik door mijn ongeluk wel de motivatie heb gekregen om eens een keertje door te zettenquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks.
aan boord tering veel bewegen, thuis niks op 't moment. sportschool is ook dicht, eigenaresse is met de noorderzon vertrokken. en geen andere sportschool in de buurt.
misschien m'n fiets maar eens opkalefateren. Jawel ik heb een fiets
Waarom is zou het vreemd zijn dat je een fiets hebt?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks.
aan boord tering veel bewegen, thuis niks op 't moment. sportschool is ook dicht, eigenaresse is met de noorderzon vertrokken. en geen andere sportschool in de buurt.
misschien m'n fiets maar eens opkalefateren. Jawel ik heb een fiets
Nou ik heb er anders geen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:45 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waarom is zou het vreemd zijn dat je een fiets hebt?
mja, ik heb conditie technisch een enorme opdonder gehad door die corona zooi.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik door mijn ongeluk wel de motivatie heb gekregen om eens een keertje door te zetten. Vroeger ging ik pas fanatiek sporten als mijn vliegticket voor de vakantie was geboekt
quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik.moet muziek. Muziek. Geen trance
ik heb al 8 jaar geen fiets gehad.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:45 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waarom is zou het vreemd zijn dat je een fiets hebt?
quote:
de maker van die auto trouwens. van zz top, Boyd coddington, tering wat een kwal was dat.quote:
Gewoon gaan lopen, kost niksquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja, ik heb conditie technisch een enorme opdonder gehad door die corona zooi.
dus wil eigenlijk een hometrainer/roeiapparaat kopen en weer wat gaan doen. maar goed. dan moet ik ff mn spaarrekening aanspreken. en dat wil ik niet
wandelen kan, hardlopen niet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon gaan lopen, kost niksOfja niet helemaal niks, heb nou de schoenen die ik 3 maanden geleden had gekocht alweer bijna kapot gelopen
Ik heb op zijn hoogst 8 dagen geen fiets gehad, in mijn hele leven opgeteld vanaf het moment dat ik kon fietsen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb al 8 jaar geen fiets gehad.
te overbruggen afstanden zijn hier 'wat groter'. dus de noodzaak voor een auto is groter dan die voor een fietsquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb op zijn hoogst 8 dagen geen fiets gehad, in mijn hele leven opgeteld vanaf het moment dat ik kon fietsen.
Heb ook jarenlang twéé fietsen gehad, een nette en een stationsbrik.
Nee, had ik destijds bij mijn ouders thuis laten staan toen ik mijn eigen huis kocht. Daarna geen zin meer in gehad die op te halen en volgens mij heeft mijn vader hem jaren geleden al naar het oud vuil gebracht. Eigenlijk heb ik hem ook niet echt nodig.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat vind ik wél vreemd. Issie gejat?
Ik hardloop ook niet, is niet goed voor mijn knieënquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wandelen kan, hardlopen niet.
maar goed. podcast je op en gaan
Ik mijd de auto zoveel mogelijk. Bij redelijk weer is alles tot 15 km prima aan te fietsen (stadsfiets zonder versnellingen).quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
te overbruggen afstanden zijn hier 'wat groter'. dus de noodzaak voor een auto is groter dan die voor een fiets
Heb verkansie. Dan mag dat toch? Toch??quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doordeweeks zuipen doe ik niet aan.
ja dat. voor mij ook.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hardloop ook niet, is niet goed voor mijn knieën
Ja dat is prima inderdaad. Beetje aan het genieten?quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb verkansie. Dan mag dat toch? Toch??
mij niet gezienquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:51 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik mijd de auto zoveel mogelijk. Bij redelijk weer is alles tot 15 km prima aan te fietsen (stadsfiets zonder versnellingen).
Boks, zodra ik een auto had de fiets ook nauwelijks meer aangeraaktquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
te overbruggen afstanden zijn hier 'wat groter'. dus de noodzaak voor een auto is groter dan die voor een fiets
die fiets die ik heb staat hier ook al 3 jaar eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boks, zodra ik een auto had de fiets ook nauwelijks meer aangeraakt
Gewoon zeggen dat het een vintage collector's item isquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die fiets die ik heb staat hier ook al 3 jaar eerlijk gezegd.
staat 2cm zaagsel op en platte banden enzo
quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het een vintage collector's item is
Ik deedvl het wel. Ook knieproblemenquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hardloop ook niet, is niet goed voor mijn knieën
wordt bij mij gelijk afgestraftquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik deedvl het wel. Ook knieproblemen
Ik hoefde maar 7 km, maar t heeft mij ook een paar jaar gekost om over mijn fietshaat heen te komen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mij niet gezienjarenlang 15km enkele reis naar school en terug gefietst.
Toetsenbord gelijk even meenemen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tuinslangetje ff over en dan wd40 er achteraan over de ketting
Tijd om effe op te knappen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die fiets die ik heb staat hier ook al 3 jaar eerlijk gezegd.
staat 2cm zaagsel op en platte banden enzo
zat er op te wachtenquote:Op donderdag 9 juli 2020 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toetsenbord gelijk even meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |