Klacht bovenstaandequote:Op donderdag 9 juli 2020 12:04 schreef pferdfahrer het volgende:
Ziet eruit als een dom blonde kechie. Rechtse meisjes houden uiteindelijk van een echte linkse lul ipv die misvormde kabouterpikkies van fvders of pvvers. Allemaal korsakovpenisjes
Als ze dat met mijn posts gaan doen, dan doe ik het ook.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:29 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Is dit een een nieuwe trend? Posts uit andere toppas quoten en daar een klacht van maken? Zijn gewoon verkapte naamtoppas dan toch?
Klopt, dus in feite is het een klacht over zichzelf. Edit:quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik begrijp de klacht niet precies. TS is rechts en heeft een kleine kabouterlul?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:27 schreef Nikonlover het volgende:
En ja, ik stem rechts, eerst VVD en nu FvD.
Dan ben jij dus linksquote:Op donderdag 9 juli 2020 15:32 schreef Viesdik het volgende:
Mijn pierelotje is het genotje van menig grotje
Goed topic wel ja.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Klopt, dus in feite is het een klacht over zichzelf. Edit:
[..]
Heb jij ook keeses geclosed dan?quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als ze dat met mijn posts gaan doen, dan doe ik het ook.
Niet waar. Mijn klacht gaat over mensen die zulke nare dingen posten.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Klopt, dus in feite is het een klacht over zichzelf. Edit:
[..]
@pferdfahrer Is afgewezen door een FvD'er met een geile staaf van 25cmquote:
FvD is een elitaire partij voor kasthomo's.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
@:Pferdfahrer Is afgewezen door een FvD'er met een geile staaf van 25cm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |