Jeh, op die gele van de concurrent van de olifant. En soms op een blauwe van dezelfde hijsboer.. ik heb er 2 daarquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:07 schreef densmee het volgende:
[..]
Sta je daar aan die nieuwe weg te hengelen? Bij het eurocirciut?
Ik zag daar wel iemand rond een uur of 11 naar een hekwerkje springen omdat die kraanmachinist hem 10 cm te ver weg hieldquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, op die gele van de concurrent van de olifant. En soms op een blauwe van dezelfde hijsboer.. ik heb er 2 daar
Die troep heb jij platgezaagd zeker?Daar is wel een beetje hout uit gekomen denk ik
![]()
Daar heb ik afgelopen jaar precies 1x gepostquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:29 schreef [url=dat]Alexxxxx[/url] het volgende:
[..]
En nog meer knipogen dan in een post van ludolf in het sexy en gewaagd topic.
Vlechtijzer, wapening, supporters zijn dat iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:22 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik zag daar wel iemand rond een uur of 11 naar een hekwerkje springen omdat die kraanmachinist hem 10 cm te ver weg hield
haphaphap..quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 20:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar heb ik afgelopen jaar precies 1x gepost
Joah! Vanmiddag met een vriendin gegeten en daarnet naar de bioscoop (met airco!) geweest.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oude foto’s uploaden, lijstjes maken en aanvullen, mailtjes wegwerken. Werken dus, maar wel leuk werk.
En de Pussywagon weer halen, krijg net bericht dat hij weer klaar is!
Lekker druk dusquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Joah! Vanmiddag met een vriendin gegeten en daarnet naar de bioscoop (met airco!) geweest.
Morgen kwalificatie kijken en daarna in de avond een barbecue met vriendinnen (en voor het eerst allemaal met aanhang, spann0nd!). En zondag hang ik dus voor de televisie Formule 1 te kijken.
Dat zullen ze dan wel geweest zijn jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lekker druk dus![]()
Ik reed maandag over de Franse A28/A16, langs Calais en Duinkerke. Volgens mij kwam ik F1 vrachtwagens tegen, zwarte Mercedessen met Brits kenteken en nogal exclusief ogende opleggers.
Ben een weekendje in Hamburgquote:
Veel plezier op de Reeperbahn, of hebben ze dat dichtgemikt? Prima kans om Corona op te lopen denk ikquote:
Mundschutz jongequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 01:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Veel plezier op de Reeperbahn, of hebben ze dat dichtgemikt? Prima kans om Corona op te lopen denk ik
Eind septemberquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:09 schreef Anne het volgende:
[..]
En wanneer heb je dan wel echt weekend?
Lijkt me toch lastig drinkenquote:
Ben je er wel eens geweest?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:19 schreef derLudolf het volgende:
Huh, kun je ook drinken op de Reeperbahn dan?
Neequote:
Het was ook een retorische vraagquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 19:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee![]()
Ja ik weet dat het tegenwoordig zo'n beetje van alles behalve hoerenbuurt is maar een grote uitgaansbuurt en zulks.
Rustig maar![]()
Had nog wel weekendje HH op de planning dit jaar, maar ach met Corona de drukte ook maar niet opzoeken.
Ook zonder er geweest te zijn wist ik dat het vooral uitgaansgebied isquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het was ook een retorische vraag![]()
Als je er wel eens bent geweest had je geweten dat het 90% party en misschien 10% horen is, maar dan moet je wel een beetje van de Bahn af.. Want de horeca is echt booming.. Maar ik zou me er daar nu niet aan wagen hoor, zelfs niet met mondkapje.. het is zó gruwelijk druk daar
Ik snap 'm niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 00:53 schreef daNpy het volgende:
Weg gelopen na bestellen van een order door een domme security aap. Doei
Ja was niet helemaal nuchterquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet.
Een 'domme security aap' doet een bestelling en dan loop jij weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |