Dat is 449,56 Euro. Eckt fantastisch. Per maand?quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:00 schreef crv het volgende:
[..]
Ik zit al jaren bij Helsana
Betaal voor 2 personen basis “grenzgänger“ CHF 478
Aldus de ervaringsdeskundigequote:
Oh dat is wel een goede deal, dat betaal ik in m'n eentje.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:00 schreef crv het volgende:
[..]
Ik zit al jaren bij Helsana
Betaal voor 2 personen basis “grenzgänger“ CHF 478
Ja.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is 449,56 Euro. Eckt fantastisch. Per maand?
Ja, per maand.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dagtariefquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weinig deal, is gewoon de basisverzekeringquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goede deal, dat betaal ik in m'n eentje.
Voor ons 'Ollanders klinkt dat gelijk veel, maar daar boven op die berg verdienen jullie natuurlijk ook 38x zoveel.quote:
Mijn ziekenhuisrekening ligt rond de CHF 16.000 (althans, dat was ruim 2 jaar terug)quote:
Niet overdrijvenquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor ons 'Ollanders klinkt dat gelijk veel, maar daar boven op die berg verdienen jullie natuurlijk ook 38x zoveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dan worden de ambulances zeker door Rolls-Royce geleverd? Of is het inclusief een dagelijkse pijpbeurt van de verpleegster?quote:
CSS, maar ben al 4 jaar niet gewisseld dus die premie is inmiddels veel te hoog. Heb zusatz voor op reis.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:03 schreef crv het volgende:
[..]
Weinig deal, is gewoon de basisverzekering
Bij wie zit jij dan of heb je er zusatz bij?
Dat iddquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan worden de ambulances zeker door Rolls-Royce geleverd? Of is het inclusief een dagelijkse pijpbeurt van de verpleegster?![]()
True, net als Noorwegen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:08 schreef crv het volgende:
[..]
Dat idd
En Zwitserland is niet echt goeikoop
Op Reis zit in principe op mijn credit cardquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
CSS, maar ben al 4 jaar niet gewisseld dus die premie is inmiddels veel te hoog. Heb zusatz voor op reis.
Ja ik vind het ook heel apart hoe het werktquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan worden de ambulances zeker door Rolls-Royce geleverd? Of is het inclusief een dagelijkse pijpbeurt van de verpleegster?![]()
Oh wacht, Zwitserland. 5000 CHF netto is daar een vrij karig loontje geloof ik. Op eoa manier heeft die wisselkoers niets met realiteit of koopkracht te maken
Die van mij van 2 jaar terug rond de ¤100.000,-quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:05 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn ziekenhuisrekening ligt rond de CHF 16.000 (althans, dat was ruim 2 jaar terug)
Ik moet dat allemaal eens nakijken dit jaar.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:09 schreef crv het volgende:
[..]
Op Reis zit in principe op mijn credit card
Maar ik heb me niet laten ombouwenquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij van 2 jaar terug rond de ¤100.000,-
quote:
Ik ben niet het woke_kwartiertje hequote:
Alles wat je met CC betaald is verzekerd maar ik heb natuurlijk een franse CCquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet dat allemaal eens nakijken dit jaar.
Heb ik ook, al is dat ook niet altijd zo'n succes, zit nu al een maand of 8 op geld te wachtenquote:Op woensdag 8 juli 2020 20:09 schreef crv het volgende:
[..]
Op Reis zit in principe op mijn credit card
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |