Moest je eerst nog het vel erafpulken?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:51 schreef agenda het volgende:
[..]
Gatver, ik heb er nog trauma's van![]()
Dat is zeker net schoongemaaktquote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:40 schreef chufi het volgende:
Op vakantie in Frankrijk...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Leek me voor de goede order hier wel verstandiger
Nee niet het vel van de melk, maar de smaak toen in combinatie met melk.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:46 schreef maily het volgende:
[..]
Moest je eerst nog het vel erafpulken?
Een stuk hygiënischer dan een pot. Tenminste als er niet een toerist voor je is die ervoor op de grond blijft staan.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ehm ....quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:32 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Een stuk hygiënischer dan een pot. Tenminste als er niet een toerist voor je is die ervoor op de grond blijft staan.
In Turkije vind je ze hier en daar ook nog weleens. Die vonden de Franse vondst blijkbaar de moeite waard.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig dat je dit schrijft. In Frankrijk noemen ze deze toiletten juist 'toilette turque'.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In Turkije vind je ze hier en daar ook nog weleens. Die vonden de Franse vondst blijkbaar de moeite waard.
En hoe warm die kap kon worden nu je het zegt.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:31 schreef BertV het volgende:
[..]
rood!![]()
Ik "voel" nog hoe je die klep kan verdraaien.
Jij gaat liever op een bril zitten waar even daarvoor iemand is boven blijven hangen en ook net niet helemaal kon mikken dan dat je schoenen ergens zet wat elke keer gespoeld wordt?quote:
Het toilet is in Turkije nog populair geweest tot de jaren 90 en begin 2000. Nu vind je ze zelden meer. De meeste mensen hebben nu een modern toilet en gebruiken de hurktoiletruimte om een kattenbak te plaatsen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 08:24 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Jij gaat liever op een bril zitten waar even daarvoor iemand is boven blijven hangen en ook net niet helemaal kon mikken dan dat je schoenen ergens zet wat elke keer gespoeld wordt?
Hurken gaat me sowieso beter af dan zitten.
Oh ik dacht dat je voor mij ging zoeken 😅 ik ben blij dat jij in elk geval weinig moeite hoeft te doen. Ik vrees dat het voor mij wat moeilijker zal gaan en wat langer zal gaan duren.quote:
Jij moest toch je 2wieler terughebben? Succes morgen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:00 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je voor mij ging zoeken 😅 ik ben blij dat jij in elk geval weinig moeite hoeft te doen. Ik vrees dat het voor mij wat moeilijker zal gaan en wat langer zal gaan duren.
Ja, maar die zal ik morgen nog niet terug krijgen. De krachten in het universum zijn me ongunstig gestemd en ik verwacht niet dat daar op korte termijn verandering in komt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
Jij moest toch je 2wieletr terughebben? Succes morgen!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:01 schreef IxOdysseus het volgende:
[..]
Ja, maar die zal ik morgen nog niet terug krijgen. De krachten in het universum zijn me ongunstig gestemd en ik verwacht niet dat daar op korte termijn verandering in komt.
Ach soms zit het mee, soms zit het tegen. Ik moet gewoon geduld hebben en begrip hebben voor de corona maatregelen, immers is dat heel heftig allemaal.quote:
Nee, ben een meisje. Mijn ene zoon gebruikt dat met kamperen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:31 schreef Soury het volgende:
SC is verderop. Ken je deze? [ link | afbeelding ]
Dan was je vast een jongetje
Blokjes voor in een stoommachinequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, ben een meisje. Mijn ene zoon gebruikt dat met kamperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |