Mad.quote:

quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:18 schreef Caland het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ente-kapper-verdriet
Gelachen
Tokkie galore
quote:Ik heb zeven kinderen

Geklikt en gelezenquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:18 schreef Caland het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ente-kapper-verdriet
Gelachen
Tokkie galore

Senkjoequote:Op woensdag 8 juli 2020 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze stap omhoog

Announce gekleurde velletjes. @Zipportaltwitter:XandervdWulp twitterde op woensdag 08-07-2020 om 16:59:51BREEK: CDA gaat lijsttrekkersverkiezing opnieuw doen, na mogelijkheid tot hacken. Vanaf morgen 12u moeten leden opnieuw stemmen. Zaterdag 17u verwachten ze nu de uitslag. #CDA https://t.co/4H4vNsabGu reageer retweet

quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
Announce gekleurde velletjes. @:zipportaltwitter:XandervdWulp twitterde op woensdag 08-07-2020 om 16:59:51BREEK: CDA gaat lijsttrekkersverkiezing opnieuw doen, na mogelijkheid tot hacken. Vanaf morgen 12u moeten leden opnieuw stemmen. Zaterdag 17u verwachten ze nu de uitslag. #CDA https://t.co/4H4vNsabGu reageer retweet

Ik blijf nog gewoon op VBL hoorquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wordt mijn goede vriend @:tjacka nu VBL mod?

Geen idee man.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes, snijbonen en een hamburger.

AVGquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik blijf nog gewoon op VBL hoor

Hier zal @Tjacka niet blij mee zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik blijf nog gewoon op VBL hoor

Kip broccoli met rijst.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier zal @:tjacka niet blij mee zijn.

het is eerder een stap in het zwarte gatquote:Op woensdag 8 juli 2020 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze stap omhoog

nasi gemaakt, had nog wat ribvlees overquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Wat heb jij tegen Drizzt? Heeft het hele melodramatische circus rondom Tarrel je zo aangegrepen dat je nu een hekel aan hem hebt?quote:

Zou ook eens tijd worden. Die regen is echt niet normaal.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan weer schroeien volgende week

Nee hoor, ik heb niks tegen Drizzt. Vind hem alleen een hele slechte mod. (en dit gifje was vooral grappig bedoeld, soms lukt het soms niet)quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Drizzt? Heeft het hele melodramatische circus rondom Tarrel je zo aangegrepen dat je nu een hekel aan hem hebt?

Wat doet hij slecht in jouw ogen dan?quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb niks tegen Drizzt. Vind hem alleen een hele slechte mod. (en dit gifje was vooral grappig bedoeld, soms lukt het soms niet)

Klopt maatquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier zal @:tjacka niet blij mee zijn.

Hij is mad omdat ik niet een hele sloot aan posts in het Ajaxtopic weg wilde halen. Denk ik.quote:

Dat vind ik hier niet echt de plaats of het topic voor.quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij is mad omdat ik niet een hele sloot aan posts in het Ajaxtopic weg wilde halen. Denk ik.

Dat zou ik een beetje zielig vinden!quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij is mad omdat ik niet een hele sloot aan posts in het Ajaxtopic weg wilde halen. Denk ik.

Oh, dan weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik hier niet echt de plaats of het topic voor.
[..]
Nee hoor.

Ik kan me voorstellen dat @Elan dit niet het sterkste antwoord vindt.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
Dat vind ik hier niet echt de plaats of het topic voor.

Nee integendeel, ik weet een heleboel ook niet. Alleen loop ik daar wat minder mee te koop dan sommige mensen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:17 schreef Tjacka het volgende:
Mini-mus weet alles beter. Een soort Stijn on steroids.

We roddelen hier nietquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee integendeel, ik weet een heleboel ook niet. Alleen loop ik daar wat minder mee te koop dan sommige mensen.

Lolquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol
Had hij zelf maar mod moeten worden kon hij het zelf lekker weghalen.

Komt in elk geval nooit te laat. Ook niet te vroeg trouwens.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welkom bij het functioneringsgesprek van Drizzt

Ik lig nog in bed, ben er over een paar uur wel.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welkom bij het functioneringsgesprek van Drizzt

Ik heb een gifje gepost. Verder laat ik mij niet voor de kar spannen door één of andere popiejopie admin.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:20 schreef GGMM het volgende:
Wel een beetje raar om iemand af te branden en dan als er om verdere uitleg gevraagd wordt niks van je te laten horen!

Net postte je ook gaat Drizzt dan weg afgesloten met eenquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een gifje gepost. Verder laat ik mij niet voor de kar spannen door één of andere popiejopie admin.

Nou dat zal wel een ban worden.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Net postte je ook gaat Drizzt dan weg afgesloten met een.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |