Neeeeeequote:
Even opgezocht en jaaaaahquote:Op woensdag 8 juli 2020 08:34 schreef bitterbal het volgende:
wie is die mannelijke presentator van gister op op1![]()
die man klinkt als een smurf
[ afbeelding ]
Lief mannetje wel denk ik.quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dacht wtf hoor ik toen ik de aflevering had gestart
Trui aandoen?quote:
Ahw.. hoop dat je je snel beter voelt!quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Uurtje langer geslapen. Beetje ziekjes
Sexyquote:
Leuke nachtjapon voor 55+quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:40 schreef kwiwi het volgende:
Tshirt met watermweloentjes besteld
[ afbeelding ]
Nopes maar ja dat boeit mij niet zo veel oversekste bal dat je er bent.quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken hem verder niet maar het klinkt niet aantrekkelijk.
nou nou nou nou nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 8 juli 2020 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes maar ja dat boeit mij niet zo veel oversekste bal dat je er bent.
Hups terug naar bed dan joh.quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja sworry, nicotinebegrekquote:Op woensdag 8 juli 2020 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou nou nou nou nou nou nou
quote:
BUDAAAAAquote:Op woensdag 8 juli 2020 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, het is maar een beetje keelpijn en algehele krakkemikkigheid.
Hoop ik.
Deutsche Corona Krank.quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nah, het is maar een beetje keelpijn en algehele krakkemikkigheid.
Hoop ik.
Dat laatstequote:Op woensdag 8 juli 2020 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
gevonden, netjes. Gooide die zwelling nog roet in de planning? of is dat meer: we kijken het aan? (gezien de foto's van ingegipst been)
he’s got itquote:Op woensdag 8 juli 2020 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |