Als ik dat doe, dan moet ik zelf de verzendskosten betalen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:20 schreef madam-april het volgende:
Ik zou de kast niet weigeren aan de deur maar aannemen en vervolgens terugsturen.
Waarom zou je dat doen? Dan betaal je als je pech hebt zelf de retourkosten én ben je aansprakelijk voor de retourzending.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:20 schreef madam-april het volgende:
Ik zou de kast niet weigeren aan de deur maar aannemen en vervolgens terugsturen.
Dit dus. En dan wordt jij de verzender en verantwoordelijk voor de zending. Moet je niet willen. Lastig wordt het wel als je buren het eventueel aannemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:24 schreef davedave333 het volgende:
[..]
Als ik dat doe, dan moet ik zelf de verzendskosten betalen.
Briljant!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:27 schreef Postbus100 het volgende:
Gewoon 'niet thuis' zijn? Net zo lang totdat ze het terugnemen?
Hadden ze het toen al verstuurd? Want zo niet dan is dat 'we kunnen niet annuleren' verhaal onzin, dan kunnen ze dat echt nog wel tegenhouden, maar hadden ze er gewoon geen zin inquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:19 schreef davedave333 het volgende:
Ik heb vandaag een kast besteld bij vidaxl. Maar een paar uur later zag ik dezelfde kast waar de lade aan de linkerkant zat en die kast wil ik liever kopen.
Ondanks dat slechts een paar uur voorbij was
Vaak ligt het al meteen gesorteerd en wel bij de vervoerder binnen luttele uren.quote:Op woensdag 8 juli 2020 00:56 schreef Henno het volgende:
[..]
Hadden ze het toen al verstuurd? Want zo niet dan is dat 'we kunnen niet annuleren' verhaal onzin, dan kunnen ze dat echt nog wel tegenhouden, maar hadden ze er gewoon geen zin in
Niet bij VidaXL. Wat een pauperwinkel is dat.quote:Op woensdag 8 juli 2020 06:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Vaak ligt het al meteen gesorteerd en wel bij de vervoerder binnen luttele uren.
Zeker in deze tijd van voor x besteld morgen in huis dagen.
Volledig geautomatiseerd.
Volgens mij zijn er geen retourkosten verbonden bij een retour aan vidaXL, maar het scheelt jou en vidaXL iig wel heel veel gedoe als je het gewoon weigert aan de deur.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:25 schreef Eix het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Dan betaal je als je pech hebt zelf de retourkosten én ben je aansprakelijk voor de retourzending.
Bij weigeren gaat het in de regel gewoon retourafzender, een en ander overeenkomstig de oorspronkelijke overeenkomst tussen de firma waar je besteld hebt (opdrachtgever) en de bezorgdienst (opdrachtnemer).
En bij mega grote webshops als vidaXL zitten die pakketten vaak in mega grote containers tussen nog tig andere pakketten. Het tegenhouden van een zending betekent dus niet alleen het verspillen van tijd, maar ook een potentiële vertraging van alle andere leveringen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 06:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Vaak ligt het al meteen gesorteerd en wel bij de vervoerder binnen luttele uren.
Zeker in deze tijd van voor x besteld morgen in huis dagen.
Volledig geautomatiseerd.
Des te meer reden om het te weigeren en niet zelf gaan klooien met terugsturen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 06:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Niet bij VidaXL. Wat een pauperwinkel is dat.
Of als je het niet doorhebt dat hij al aan het uitladen is en al aanbelt, help dan weer de spullen weer inladen als het moeizaam gaat.quote:Op woensdag 8 juli 2020 07:15 schreef JeMoeder het volgende:
Weigeren kan prima. Zorg alleen wel even dat wanneer de chauffeur voor komt rijden hij niet eerst het zware pakket uit zijn bus haalt, maar ga naar hem toe en zeg dat je het pakket weigert. Scheelt gedoe voor de chauffeur.
Afhankelijk van het proces. Als er in het proces geen mogelijkheid zit zendingen uit het proces te halen, dan kan het dus niet. Het kan handiger (lees: goedkoper) voor ze zijn zulke zendingen dan aan de deur te laten weigeren.quote:Op woensdag 8 juli 2020 00:56 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Hadden ze het toen al verstuurd? Want zo niet dan is dat 'we kunnen niet annuleren' verhaal onzin, dan kunnen ze dat echt nog wel tegenhouden, maar hadden ze er gewoon geen zin in
Nee het was nog niet verstuurd. Maar ze weigerden het te annuleren. Was letterlijk 1 uur na mijn bestelling geplaatst was.quote:Op woensdag 8 juli 2020 00:56 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Hadden ze het toen al verstuurd? Want zo niet dan is dat 'we kunnen niet annuleren' verhaal onzin, dan kunnen ze dat echt nog wel tegenhouden, maar hadden ze er gewoon geen zin in
Ja dat zou ik maar ff niet doen. Geheid dat het interne systeem in de war gaat. En dan ben je verder van huis. Gewoon aan de deur weigeren.quote:Op woensdag 8 juli 2020 08:08 schreef De_Melkboer het volgende:
Als het nog niet is afgeleverd kun je soms het afleveradres wijzigen, dan maak je daar het adres van VidaXL van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop