Klopt, als 80% voor een verbouwing stemt is dit rechtsgeldig.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan het als VVE toch min of meer verplichten?
Ja en die weet nooit iets te verzinnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:25 schreef Karzai het volgende:
ik had een leuke tt maar haags moet weer zijn momentje hebben
Blij dat ik geen VVE heb.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt, als 80% voor een verbouwing stemt is dit rechtsgeldig.
en wat als iemand dan niet betaald?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt, als 80% voor een verbouwing stemt is dit rechtsgeldig.
Jij vindt de hedendaagse generatie slimmer ?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen waren vroeger echt simpel en zwakzinnig.
Nee juist niet, ouderwetser en conservatiever als angstige konijntjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:27 schreef crv het volgende:
[..]
Jij vindt de hedendaagse generatie slimmer ?
Vergeet Erdogan dan niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:32 schreef Karzai het volgende:
al die leiders die schijt hebben aan hun bevolking
nee wij hebben ruttegodquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:34 schreef UitStraling het volgende:
Barack Obama voor het restant van zijn leven president van de hele wereld maken, klaar
Knorr!quote:
Is die niet meer geschikt om goedlachse burgervader van een authentiek dorpje in Noord-Holland te worden?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die niet meer geschikt om goedlachse burgervader van een authentiek dorpje in Noord-Holland te worden?
Champignonsoep. Zo'n voorgemaakte verse, geen inspiratie.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die niet meer geschikt om goedlachse burgervader van een authentiek dorpje in Noord-Holland te worden?
Ok, ik nu ookquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:37 schreef Karzai het volgende:
ik ga zo een dikke hamburger maken met bacon en kaas
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:37 schreef Karzai het volgende:
ik ga zo een dikke hamburger maken met bacon en kaas
is dat genoeg?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Champignonsoep. Zo'n voorgemaakte verse, geen inspiratie.
Ik heb geen frituurpan.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:38 schreef Karzai het volgende:
en ovenfriet, maar dat is toch eigenlijk niks, ga voortaan weer frituren
oke. dan weet ik niet waarom het nu dan niet doorgaatquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die moet betalen of overslaan als dat kan
Ik heb nog eieren achter de hand.quote:
Waar laat je dat vet dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ook niet maar gewoon een diepe pan met pindaolie voldoet ook wel
Dit is vast een domme vraag, maar hoe kom je van de olie af?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ook niet maar gewoon een diepe pan met pindaolie voldoet ook wel
Dat doe je terug in de verpakking, dacht ik. Ik frituur ook nooitquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is vast een domme vraag, maar hoe kom je van de olie af?
* IJsdraakje frituurt letterlijk nooit
Gewoon jezelf mee insmeren.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
doe ik in een bakje, gebruik het 4, 5 keer en daarna in de plee of de afvalbakquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat mag toch niet in de wc?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
doe ik in een bakje, gebruik het 4, 5 keer en daarna in de plee of de afvalbak
Wie mag dat dan zijn?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:44 schreef Bos81 het volgende:
De enige man die ik Corona toewens, heeft het ook
Dat mag toch niet door het toilet?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
doe ik in een bakje, gebruik het 4, 5 keer en daarna in de plee of de afvalbak
is niet echt verstandig maar je krijgt er geen straf voor, behalve dat de loodgieter een keer langs moet komenquote:
Trump gun ik het ook nog hoor, maar deze verdient een zwaar ziekteverloop.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:44 schreef Bos81 het volgende:
De enige man die ik Corona toewens, heeft het ook
Smokey burgerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan maar geen friet thuis, die 2 keer per jaar dat ik friet eet haal ik het wel ergens.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
is niet echt verstandig maar je krijgt er geen straf voor, behalve dat de loodgieter een keer langs moet komen
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Smokey burgerwaarom ben je zo gemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een gebrek aan bedden en apparatuur. Al gaat het dan misschien wel sneller. Gewoon elke dag geweldige economische cijfers oplezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Trump gun ik het ook nog hoor, maar deze verdient een zwaar ziekteverloop.
k vind het echt verschrikkelijk. serieus. zelfs met dat paardenmiddel. Nog even en ik neem een hap uit de tafelquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k vind het echt verschrikkelijk. serieus. zelfs met dat paardenmiddel. Nog even en ik neem een hap uit de tafel
Ja daar moet je ff doorheen he, en dat is mentaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k vind het echt verschrikkelijk. serieus. zelfs met dat paardenmiddel. Nog even en ik neem een hap uit de tafel
Suzanne Vermeer lezen..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:52 schreef UitStraling het volgende:
Zit ik hier godverdomme te trippen zonder nicotine aan de keukentafel met alle deuren dicht en wintersokken aan![]()
https://imgur.com/f3BfU00
Ja dat wel. Ik heb 1 keer een boek van hem onder dit pseudoniem gelezen en vond het echt een dertien in dozijn thriller. Ik heb ook boeken gelezen van hem onder zijn eigen naam en die waren wmb veel beter...quote:
Rijsttafel toch zekerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog nietgeprobeerd maar zit er wel aan te denken
Wist niet eens dat Suzanne een kerel was.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ik heb 1 keer een boek van hem onder dit pseudoniem gelezen en vond het echt een dertien in dozijn thriller. Ik heb ook boeken gelezen van hem onder zijn eigen naam en die waren wmb veel beter...
Alles kan tegenwoordig.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wist niet eens dat Suzanne een kerel was.
Marbella.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet er wel tropisch uit, daar in Den Bosch
Pseudoniem van Paul Goeken iig de eerste boeken van Vermeer. Goeken is al enige tijd geleden overleden en er worden nog steeds boeken onder de naam Vermeer uitgebracht, maar die worden door andere geschreven. zover ik weet is niet bekend door wie...quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wist niet eens dat Suzanne een kerel was.
Ja las het net ja, bijzonder wel, wist ik helemaal niet maar goed ik lees hele andere boeken, weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pseudoniem van Paul Goeken iig de eerste boeken van Vermeer. Goeken is al enige tijd geleden overleden en er worden nog steeds boeken onder de naam Vermeer uitgebracht, maar die worden door andere geschreven. zover ik weet is niet bekend door wie...
Nee buufje alleen met een vriendin, familiehuis daar staat al maanden leeg en ze had een week vrij, hier is het kloteweer en toen bedacht ik dat ze daar wel een weekje kon bijkomen.quote:
Kon je niet mee?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee buufje alleen met een vriendin, familiehuis daar staat al maanden leeg en ze had een week vrij, hier is het kloteweer en toen bedacht ik dat ze daar wel een weekje kon bijkomen.
Hele handleiding geschreven voor het huis
En dat vraag je niet aan ons?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee buufje alleen met een vriendin, familiehuis daar staat al maanden leeg en ze had een week vrij, hier is het kloteweer en toen bedacht ik dat ze daar wel een weekje kon bijkomen.
Hele handleiding geschreven voor het huis
Helaasquote:
Joh als je wil mogen jullie er allemaal heen hoor, wel op eigen terugreis-risico want corona is daar ook weer aan het oplaaien las en hoorde ik van wat lokale kennissen.quote:
Okequote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joh als je wil mogen jullie er allemaal heen hoor, wel op eigen terugreis-risico want corona is daar ook weer aan het oplaaien las en hoorde ik van wat lokale kennissen.
En netjes de voorraden laten aanvullen achteraf en met maximaal 17 mensen
Eeh ander keertje.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joh als je wil mogen jullie er allemaal heen hoor, wel op eigen terugreis-risico want corona is daar ook weer aan het oplaaien las en hoorde ik van wat lokale kennissen.
En netjes de voorraden laten aanvullen achteraf en met maximaal 17 mensen
Gratis en voor niets op de kosten buitenshuis na danquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis en voor niets op de kosten buitenshuis na dan![]()
De koelkasten, drankbarren en vriezers liggen vol en auto's en fietsen staan er genoeg.
Zooo weer genoeg gediknekt, boodschappenlijstje in elkaar draaien
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer terug in het hotel. Heerlijk gegeten en ik weet nu ook waar je moet zijn voor de lekkerste serveersters van Bentheim
Nu nog even van het uitzicht genieten. 15,7k stappen, gaat nog wel 16k worden maar veel meer ook niet. Ik reken het goed
Moet eerst nog gegeten worden hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
KOFFIE, KOFFIE.... TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJD
Goedemorgen, Hans.
Goedemorgen, Mireille.
spekquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boontjes met spek en een gepofte pieper
Waarom die agressiequote:
klopt, andere helft zit in de vriezerquote:
Ja die hele stukken vanglap zijn meestal flinke knoepertsquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt, andere helft zit in de vriezeris beetje veel voor mij alleen.
al kon je hier ook al met 2 van eten als t moet.
Faxie en het pijp_kwartiertje? Klinkt als een stripverhaalquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
faxie en het kwartiertje
god ik heb zin om iemand te vermoordenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:56 schreef Dity het volgende:
@:Bitterbal, hoe gaat het met niet roken? Ik ga in augustus weer aan de Tabex. Gaat het goed met je?
klinkt als een Suske en Wiske verhaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Faxie en het pijp_kwartiertje? Klinkt als een stripverhaal
Ja echt welquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat aan het einde ook. Jeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt als een Suske en Wiske verhaal.
bal als schanulleke
uitstraling als jerommeke de patser
lospedrosa/mch als Lambik de zure sloot
whiskers als tante Sidonia
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bal als schanulleke
Even bijschaven nogquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bal als schanulleke
Nee geen mchquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bal als schanulleke
ah. Lambik gespot.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil helemaal niet in die stomme strip
Neequote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet een muziekje op en ga mee huiskamerdansen dan?
Dat is ieders hobby hier.quote:
Is dat een echte molen?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
Morgen m'n meel en bloem ophalen bij de molen![]()
Oh god, sorry voor het vragen dan..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
god ik heb zin om iemand te vermoorden
Sowieso zonder slagroom. Dat alleen bij zoete vlaaienquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
Geen slagroom op die pruim doen. gaat ie naar zure melk stinken..
* meldt zich vrijwillig aanquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
god ik heb zin om iemand te vermoorden
quote:
als ik buiten loop ruik ik nu overal urinequote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:27 schreef UitStraling het volgende:
Doucheschuim van Rituals Hamman ruikt een heeeel klein beetje naar varkensurine viel me net op
over 2 weken gips er af?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:27 schreef crv het volgende:
[..]ik wordt gek Weer van dat gips. 2 weken weer en aftellen en doordat de pleister van mijn heup is en hechting eruit is die ook weer gevoelig
je moet je emmer ook niet vanaf je balkon leeggooienquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik buiten loop ruik ik nu overal urine
Komt van al dat gezeik overalquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat is het emquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon urineren op de wc ipv je balkon?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat het niet de douchegel is maar buiten?
K ruik nu echt een stuk meer
BUITEN OP STRAATquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon urineren op de wc ipv je balkon?
Ja nu je het zegt, bah wat een vieze wereld.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat het niet de douchegel is maar buiten?
K ruik nu echt een stuk meer
mogelijk eerder In de hoop dat de zwelling afneemtquote:
met de kunstofschoen mag je lopen?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:31 schreef crv het volgende:
[..]
mogelijk eerder In de hoop dat de zwelling afneemt
En dan weer nieuw passend gips.....
Gips blijft minimaal 6 weken en dan een kunstof schoen
Dan mag ik de belasting hopenlijk langzaam opvoerenquote:
hoop dat het allemaal gaat werkenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:32 schreef crv het volgende:
[..]
Dan mag ik de belasting hopenlijk langzaam opvoeren
wat dacht je van luid poepende vrouwen?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook al zoiets, luid plassende vrouwen
hahahahahaquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
wat
[..]
wat dacht je van luid poepende vrouwen?
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
wat
[..]
Of van luid poepende mannen, for that matterquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
wat
[..]
Daar dus niet meer unrinerenquote:
hahahaha nicequote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat je het zo hoort spetteren of zon plons in de pot
Ik ookquote:
Of overdreven luid kreunen en schreeuwen tijdens de seks "stel je aan om dat knakworstje zeg"quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:35 schreef kwiwi het volgende:
Kunnen we allemaal gewoon lekker stil poepen en plassen ajb
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:35 schreef kwiwi het volgende:
Kunnen we allemaal gewoon lekker stil poepen en plassen ajb
Dat doe je allemaal op krukken?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:44 schreef crv het volgende:
De 2000 grens al gehaald, doel vandaag was 2250
[ afbeelding ]
quote:
Amen to that!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:46 schreef crv het volgende:
[..]hinken met 10 kilo gips aan je poot is niet te doen
Pffquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:46 schreef crv het volgende:
[..]hinken met 10 kilo gips aan je poot is niet te doen
Dat is nou een van de extra's die je er gratis bij krijgt in een grote stadquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan is die koeienstront zo slecht nog nietquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is nou een van de extra's die je er gratis bij krijgt in een grote stad
Naar de supermarkt mag nietquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Het witbier is niet bijgevulden nu is het op. Minikoelkastje waarde heel het hotel mee moet doen
wat naarquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is nou een van de extra's die je er gratis bij krijgt in een grote stad
Wacht maar als het straks weer 30+ is, dan ruik je het allemaal nog veel beterquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wacht maar als het straks weer 30+ is, dan ruik je het allemaal nog veel beter
*steekt peuk op *quote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wacht maar als het straks weer 30+ is, dan ruik je het allemaal nog veel beter
Je kunt het marathonbalquote:
Mijn schoonzusje klonk alsof je de Niagara watervallen in huis had. Kreeg er altijd de slappe lach vanquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De groeten. Mijn lijf loopt nog één keer naar de koelkast en dan is het afgelopen
Vrouwen kunnen enorme stralen produceren.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje klonk alsof je de Niagara watervallen in huis had. Kreeg er altijd de slappe lach van
Grafischquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje klonk alsof je de Niagara watervallen in huis had. Kreeg er altijd de slappe lach van
Joh gunquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:14 schreef bitterbal het volgende:
Lopen niet roken lopen niet roken lopen niet roken
Slappe piel nuquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
zo moet je juist niet denken. Je brein negeert het woordje niet. Gewoon ergens anders aan denken dan aan (niet) roken. Dat is een betere remedie..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:14 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:14 schreef bitterbal het volgende:
Lopend is het nog geen 65 km naar mijn huis, ik zie je morgen bij het ontbijt welquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:14 schreef bitterbal het volgende:
Ja lekker makkelijk praten niet rokerquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zo moet je juist niet denken. Je brein negeert het woordje niet. Gewoon ergens anders aan denken dan aan (niet) roken. Dat is een betere remedie..
Denk niet aan een roze olifant!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zo moet je juist niet denken. Je brein negeert het woordje niet. Gewoon ergens anders aan denken dan aan (niet) roken. Dat is een betere remedie..
Smooth.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lopend is het nog geen 65 km naar mijn huis, ik zie je morgen bij het ontbijt wel
Buiten = frisse luchtquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:14 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat effect had zij wel vaker op mannen
Wel fijn dat dan mijn rokende onderbuur binnen blijftquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah leuke buienradar ook. Over een kwartiertje gaat het regenen en het houdt niet meer op.
Dat heeft niet alleen betrekking op roken hoor, op alles. Je moet gewoon aan iets anders denken dan aan het onderwerp waar je van af wilt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk praten niet roker
Slecht nieuws voor je : Het schijnt een Brabo te zijnquote:
weet niet hoveel het is maar het voelt zwaar.quote:
die Ouwe... @goldfinger1963:quote:
Helmonder zelfsquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor je : Het schijnt een Brabo te zijn
quote:
Bedanktquote:
wanneer is je trouwdag ?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:36 schreef kwiwi het volgende:
Omg date wil me meenemen op bezoek bij z'n ouders over 2 weken. We kennen elkaar pas 4 wekenIs dat normaal? Ik heb schoonouders altijd pas na minimaal een half jaar leren kennen eigenlijk.
Ben je al zwanger?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:36 schreef kwiwi het volgende:
Omg date wil me meenemen op bezoek bij z'n ouders over 2 weken. We kennen elkaar pas 4 wekenIs dat normaal? Ik heb schoonouders altijd pas na minimaal een half jaar leren kennen eigenlijk.
Is het een moederskindje?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:36 schreef kwiwi het volgende:
Ja misschien kom ik daar nu achterquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het een moederskindje?
Die doen dat meestal.
vindt ik ook best welquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me nu ook afDit is voor mij echt superhighspeed sneltreinvaart.
Beetje vreemd wel na een paar keer maar goed wie weet wil hij zo laten merken dat het serieus is van zijn kant uit en in Oost-Europa zullen ze net wat anders er tegenaan kijken.quote:
dan zeg je dat toch..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me nu ook afDit is voor mij echt superhighspeed sneltreinvaart.
Tijd om te kijken of de noodrem het nog doetquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:36 schreef kwiwi het volgende:
das wel heel drastisch Flessiequote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tijd om te kijken of de noodrem het nog doet
heb net de tuindeuren dicht gedaan want regenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
De lucht is heel grijs hier nu. Maar regenen doet het nog steeds niet
Ja heb ik nu ook gezegd. Hij had er blijkbaar gewoon praktisch over zitten nadenken: we zijn daar in de buurt en hij wil langs, dus dan ga ik toch gewoon meequote:
Familie is wel belangrijk voor Hongarenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het een moederskindje?
Die doen dat meestal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |