abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193979989
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 16:30 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dat heeft hij niet.
Dat heeft hij wel. Een aansprakelijkheidsverzekering is niet verplicht. Punt klaar uit.

Zorgverzekering, tenzij gemoedsbezwaar, is verplicht. Een auto dient verzekerd te zijn als hij deel neemt aan het verkeer.

Dat zijn verplichtingen.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 20:50:55 #27
51385 baskick
Juist ja!
pi_193980049
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 20:47 schreef Freakie1 het volgende:

[..]

Dat heeft hij wel. Een aansprakelijkheidsverzekering is niet verplicht. Punt klaar uit.

Zorgverzekering, tenzij gemoedsbezwaar, is verplicht. Een auto dient verzekerd te zijn als hij deel neemt aan het verkeer.

Dat zijn verplichtingen.
Volgens mij is dat precies wat @sjorsie1982 zegt.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_193981143
Kan de discussie over of een AVP wel of niet verplicht of verstandig is stoppen? Is niet van belang, want De betrokken ouders hebben er een, en zijn bereid die aan te spreken.

Waar het om gaat is:
1. Mijn verzekering dekt in elk geval niet, en volgens mij klopt dat met de polis, zie boven.
2. Hoe werkt verhalen op verzekering van andere ouders?

Als de vloer droog is, gaan we kijken of we het losgehaalde laminaat terugkrijgen en of het nog toonbaar is. Zelfs met gedeeltelijke vergoeding zitten we financieel niet echt op een hele nieuwe vloer te wachten.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 22:01:48 #29
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_193981350
2. Aansprakelijk stellen. :)

En hierna zelf een betere, kinderbestendige, inboedelverzekering nemen.:)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_193981582
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 22:01 schreef Hyperdude het volgende:
2. Aansprakelijk stellen. :)

En hierna zelf een betere, kinderbestendige, inboedelverzekering nemen.:)
Ja maar hoe doe ik dat?

En deze schade zou dus ook niet gedekt zijn met de uitgebreide polis, dus dat maakt niet zo veel uit. Maar goed, ik kan weleens rondkijken naar andere aanbieders.
pi_193982899
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 22:14 schreef Bleie het volgende:

Ja maar hoe doe ik dat?
Gewoon een brief opstellen waar in jij uitlegt dat en waarom je de ouders van deze kinderen aansprakelijk stelt. Ik heb geen idee of het veel kans maakt, want dat hangt van heel veel factoren af, maar een brief is zo gemaakt. Verwacht wel alvast heel veel vragen van deze verzekeringsmaatschappijen voordat ze ook maar een cent uitkeren.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')