Ja, maar hoe lang houden ze dat vol? Ik zeg nergens dat ik er niet mee om kan gaan of dat ik een hekel heb aan extraverte lui he. Alleen na een dag, misschien twee heb ik het wel weer even gezien en wil ik weer lekker in m'n eentje derpen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook akelig introverte vrienden die graag in mijn buurt zijn, mijn antennes staan goed afgesteld.
Aah, mooie uitprobeerpakketjes wel.quote:
ja die andere begonnen bij 25 euro per stuk dus dacht probeer eerst ditquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aah, mooie uitprobeerpakketjes wel.Denk wel dat je ze snel af hebt.
Eendjesquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat kan ook als het je ligt maar ik ben echt zwaar allergisch voor groepsreizen, dat een ander zegt wat je op je vakantie gaat doen![]()
Ga ik net zo lief in een pierenbadje met eendjes spelen.
Ja maar dat kan toch ook, zo werkt het in 't leven toch ook gewoon.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar hoe lang houden ze dat vol? Ik zeg nergens dat ik er niet mee om kan gaan of dat ik een hekel heb aan extraverte lui he. Alleen na een dag, misschien twee heb ik het wel weer even gezien en wil ik weer lekker in m'n eentje derpen.
Back too kinderkarternquote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die andere begonnen bij 25 euro per stuk dus dacht probeer eerst dit
We zaten nog in de context reizen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat kan toch ook, zo werkt het in 't leven toch ook gewoon.
Als ik een drukke week achter de rug heb qua werken en daarna een heel weekend vol zit met sociale leuke afspraken kom ik ook wel mezelf tegen hoor en heb ik een dagje nodig om de batterij weer op te laden.
Ja zo kan het inderdaad ook, ik werkte vroeger voor Baobab Reizen en had avontuurlijke groepsreizen in mijn portfolio zitten, ik ging daar ook zo mee om, beetje de individuen aanvoelen, dagje niet lekker of een dagje geen zin of een dagje zin in totaal wat anders, ja ga dat lekker doen dan, het is jouw vakantie.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eendjes
Maar het verschilt per reis, de eerste reis was vrij strak omdat we ook om de twee dagen weer vertrokkenEn de hotels zaten vaak buiten de stad, dat was echt niet handig. Maar New Orleans, Miami en Orlando heb ik alleen gedaan, maar had wel langer in Orlando en Memphis en Key West willen blijven. Je kon je opgeven voor activiteiten maar hoefde dus niet, dan kon je gewoon je eigen ding doen.
Japan was wel vrijer, er was een groepje dat het tempo te laag vonden (en ik was kapot joh) dus die gingen eerder wel en maakten hun eigen dagprogramma, kon gewoon, als je maar weer klaarstond een paar dagen later als je naar de volgende stad ging. En soms de reisleidster een seintje gaf, want die wilde ook wel weten dat je niet dood in een greppel lag.
Ja, is bij al die diamond painting-meuk zo in principe, waar het op moet komen, plakt.quote:
Daar gaat dezelfde vlieger op, de vriendenreizen die ik maak gaan we af en toe met drie groepjes opgesplitst ergens op af terwijl er een in het hotel bij ligt te slapen of wat dan ook, gaat van nature zo zonder wrevel of wat dan ook.quote:
Da's ook niet vriendelijk, zo'n reactie.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Mijn vrienden zijn echt extravert en ik ben enorm introvert. Zo'n dagje leuk en gezellig doen is leuk, maar het kost me enorm veel energie. Ik heb dat een tijd genegeerd en overal ja op gezegd en van alles ondernemen want leuk leuk leuk, maar dat doe ik nu niet meer. Als ik nu terugkijk op m'n agenda van 2017 dan was ik echt knettergek volgens mij. Maar als ik dan zeg 'nee dit weekend niet want ik heb vrijdag al dit en dit' en moet echt even opladen dan hebben een paar zoiets van
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel een peuk opsteken om het eindresultaat te bewonderen
Ja, dan bevestig je dus precies wat ik zei.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gaat dezelfde vlieger op, de vriendenreizen die ik maak gaan we af en toe met drie groepjes opgesplitst ergens op af terwijl er een in het hotel bij ligt te slapen of wat dan ook, gaat van nature zo zonder wrevel of wat dan ook.
Ja welke koekwous verwacht nou van een ander dat je hem/haar vermaakt, dan heb je maar beperkte vrienden.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dan bevestig je dus precies wat ik zei.Anderen mogen best mee, als ze maar doorhebben dat ik ze niet ga vermaken de hele tijd. (Even samengevat, want geen zin om m'n post terug te zoeken).
Nou, dat is dus exact wat gebeurt als je niet duidelijk genoeg bent in je grenzen. Krijg je van diequote:Op dinsdag 7 juli 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja welke koekwous verwacht nou van een ander dat je hem.haar vermaakt, dan heb je maar beperkte vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |