Was-ie altijd al zo gestoord?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat dus ik een keer bij hem op bezoek geweest maar dat is ook alweer een tijd geleden.
Ik simpatiseer echt niet met de dingen waar hij zich mee bezig houd.
Hij is gewoon TEGENquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Uhm het is mij niet helemaal duidelijk waar hij voor strijdt.
Mss moet hij wat lessen nemen bij de groten der aarde.
Ja maar wat? Je moet het wel benoemen anders is het gewoon raar.quote:
Dat is het probleem een beetje ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar wat? Je moet het wel benoemen anders is het gewoon raar.
quote:
Ook dat lost Hydroxychloroquine wel opquote:
Je kan beter paddos etenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Bolsonaro slikt dat spul nu omdat Trump het zo geweldig vond. Dat is wel grappig ergens.
En deze is ook niet overtuigend, blauwe lippen en alquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Bolsonaro slikt dat spul nu omdat Trump het zo geweldig vond. Dat is wel grappig ergens.
Wel lekker even dat masker afdoentwitter:tomphillipsin twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 17:39:42“Just look at my face: I’m fine,” Bolsonaro says, taking off his mask in front of journalists after announcing he has just tested positive for coronavirus https://t.co/JIHHcjniPl reageer retweet
Hij ziet er helemaal niet gezond uit inderdaad, maar dat schijnt normaal te zijn. Hij beweegt wel erg nerveus.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
En deze is ook niet overtuigend, blauwe lippen en alWel lekker even dat masker afdoentwitter:tomphillipsin twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 17:39:42“Just look at my face: I’m fine,” Bolsonaro says, taking off his mask in front of journalists after announcing he has just tested positive for coronavirus https://t.co/JIHHcjniPl reageer retweet
Ik kende hem niet zo goed van beelden maar dit ziet er niet echt stabiel uitquote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij ziet er helemaal niet gezond uit inderdaad, maar dat schijnt normaal te zijn. Hij beweegt wel erg nerveus.
WIEKENTINUSNIE !!quote:
Ik kom alleen maar Tinussen tegen tegenwoordig, ga bijna twijfelen of het om een klein deel der bevolking gaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |