Het één sluit het ander niet uit natuurlijk, volgens mij is niet heel Portugal oranje.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:13 schreef chufi het volgende:
Eerder las ik dat de Portugezen boos waren dat ze nog Oranje zijn qua reisadvies
Nee alleen Porto en Lissabon..quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk, volgens mij is niet heel Portugal oranje.
Porto en Lissabon zijn oranje.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk, volgens mij is niet heel Portugal oranje.
Niet alleen BN-ers hoor, ON-ers zijn ook op vakantie naar het buitenland.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zag eerder op 4 vandaag al "bekende Nederlanders" die nu al als een gek naar het buitenland zijn vertrokken![]()
![]()
![]()
sorry hoor
Net zo dom maar die BNners zijn op het nieuws, maken er een feestje van alsof het allemaal maar zo makkelijk kan. Hebben ook genoeg centen als het mis loopt???quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet alleen BN-ers hoor, ON-ers zijn ook op vakantie naar het buitenland.
Ik denk dat iedereen toch wel een risico neemt door naar het buitenland te gaan, of dat nou wel of geen BN-ers zijn, het risico dat je reis anders loopt dan verwacht is groter dan normaal en in dat geval moeten BN-ers en ON-ers beiden maar thuis zien te komen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Net zo dom maar die BNners zijn op het nieuws, maken er een feestje van alsof het allemaal maar zo makkelijk kan. Hebben ook genoeg centen als het mis loopt???
Ja her en der zie je besmettingshaarden ontstaan.. wat in sommige gevallen tot lokale lockdown leidtquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen toch wel een risico neemt om naar het buitenland te gaan, of dat nou wel of geen BN-ers zijn, het risico dat je reis anders loopt dan verwacht is groter dan normaal en in dat geval moeten BN-ers en ON-ers beiden maar thuis zien te komen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:38 schreef Prisha het volgende:
Iemand die een beetje heel veel van zonnebrandspul houdt![]()
[ afbeelding ]
Nee! Het grappige is dat dit uit een vrij serieuze YT komt over het dragen van zonnebrandspul. En dan komt zo'n stukje ertussendoorquote:
Dan verwacht je inderdaad niet zo'n filmpje tussendoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee! Het grappige is dat dit uit een vrij serieuze YT komt over het dragen van zonnebrandspul. En dan komt zo'n stukje ertussendoor
ah ja de aanslagen bij de Boston marathon. Ik heb die film nooit gezien.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan verwacht je inderdaad niet zo'n filmpje tussendoor.
Je stad was gisteravond op tv, Patriots day was er.
Ook al is het verfilmd, het is wel triest om te zien. Er worden ook werkelijke beelden gebruikt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah ja de aanslagen bij de Boston marathon. Ik heb die film nooit gezien.
Ik kan dat niet terugzien, te heftigquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook al is het verfilmd, het is wel triest om te zien. Er worden ook werkelijke beelden gebruikt.
Dat snap ik wel, voor jou is dat extra pijnlijkquote:
Het (redelijk) lange einde van die film vond ik juist krachtig en liefdevol.. op z'n Amerikaans dan.quote:
Ik snap / weet dat niet.. maar dat hoeft ook niet. (ik hoef sommige fims trouwens ook niet te zien).quote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, voor jou is dat extra pijnlijk
Ooh nice!quote:Op woensdag 8 juli 2020 00:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Chuf, er komt een 5e serie van Vis a vis.
https://www.esquire.com/n(...)cker&utm_term=137180
Ah cool..quote:Op woensdag 8 juli 2020 00:06 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Chuf, er komt een 5e serie van Vis a vis.
https://www.esquire.com/n(...)cker&utm_term=137180
Nou, eerder andersom.quote:Op woensdag 8 juli 2020 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Slechte remake van Orange is the new black
Echt wel. Sws Zijn er enorm veel Spaanse en Franse goede films en series. Meeste mensen haken af op de taal, zo jammer.quote:
Ja dat ook idd.. we zijn toch sws al gewend om ondertitels te lezen ... alhoewel ik veelal zonder doe ..quote:Op woensdag 8 juli 2020 00:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Echt wel. Sws Zijn er enorm veel Spaanse en Franse goede films en series. Meeste mensen haken af op de taal, zo jammer.
Ik vind het altijd een verademing als het geen Amerikaanse film of serie is.quote:Op woensdag 8 juli 2020 00:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Echt wel. Sws Zijn er enorm veel Spaanse en Franse goede films en series. Meeste mensen haken af op de taal, zo jammer.
Ja want die zijn zo voorspelbaar ...quote:Op woensdag 8 juli 2020 00:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een verademing als het geen Amerikaanse film of serie is.
Bonjourquote:
Dag Mikeyquote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
Mike de Boer....in het vliegtuig, schijt benauwd, rechts voorin naast het raam, zo min mogelijk mensen om hem heen, sjaal om en dan zeggen " het is goed gegaan" hahaha dat weet je pas na een aantal dagen.
Heeft daar (ik weet even niet meer exact waar)een eigen huis want hij zei als er wat gebeurd en ik kan niet terug is er niks aan de hand...
nou sorry hoor
hey Chanel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |