Nieuwe vakantiebestemming?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:52 schreef Recce het volgende:
In delen van Siberië is het dit jaar gemiddeld ACHT graden warmer dan normaal.
Ik ga meequote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja we zullen wel moeten of emigreren naar IJsland
Mooi ik ga wel meequote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Via mn Spaanse connecties gaat dat wel lukken
Oh ja kan ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Ark bouwen vol met bir en kippen en ongeveer richting de sterren op de kust van ijsland laten varenquote:
Echte mannen doen datquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een Ark bouwen vol met bir en kippen en ongeveer richting de sterren op de kust van ijsland laten varen![]()
![]()
![]()
Vet hé 2 ruimtescheepjes er aan gekoppeld dan nuquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:10 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Een foto van een deel van het ruimtestation. Rechts is de SpaceX Crew Dragon te zien waarmee twee Amerikaanse astronauten iets meer dan een maand geleden vanuit de VS gelanceerd zijn. Het Japanse vrachtschip is het ding met de oranjekleurige folie. Die heb ik een paar keer zien overvliegen toen-ie nog niet vastgekoppeld was. De oranje kleur was te zien toen.
Ja, dat is al tientallen keren gelukt. Het is een speciaal voor dat doel gebouwd droneship. Deze heet Just Read the Instructions. Eerste trappen van raketten vallen normaal in de oceaan, maar SpaceX heeft uitgevogeld hoe je ze kunt laten landen en hergebruiken. Dat maakt lanceren een stuk goedkoper, want zo'n eerste trap is zo'n 75% van de kosten van de raket.quote:
In totaal vijf nu:quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vet hé 2 ruimtescheepjes er aan gekoppeld dan nu
quote:
Ik ken geen duikboot kapiteinquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]Best wel sciencefiction gebeuren dat zeg. Het begin van een basis station
Gewoon meeroeien Chufquote:
Het ruimtestation wordt sinds 2000 al permanent bewoond.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]Best wel sciencefiction gebeuren dat zeg. Het begin van een basis station
quote:In het Portugese Albufeira is zondagavond de militaire politie opgeroepen nadat enkele honderden Nederlandse jongeren coronaregels aan hun laars lapten en samendromden bij plaatselijke cafés en clubs. Tientallen jongeren kregen een boete omdat zij op straat alcohol dronken. De nationale gendarme beval de sluiting van de zaken.
Ik ken wel een aantal mensen die naar een andere planeet mogenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Het ruimtestation wordt sinds 2000 al permanent bewoond.
Debielen. Omdat het hier niet mag doen ze het daar maarquote:
Dan claim ik deze graag: TOI 700 dquote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn genoeg planeten om dat te realiseren.
Dit is gewoon echt gęnant.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:45 schreef chufi het volgende:
Vroeger waren het altijd de Engelsen die zich niet in konden houden ..
Inderdaad, ze weten Nederland wel weer onder de aandacht te brengenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |