Zoalng ik een android heb, staan daar dus ook gemiste oproepen tijdens de vliegtuigstand? Thanksquote:Op dinsdag 7 juli 2020 07:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
In je telefoon app bij recent staat een logboekje van alle inkomende en uitgaande gesprekken. Bij Android tenminste.
Hmmm bij nader inzien... ik dacht aan de stille stand maar jij hebt het over vliegtuigstand. Dan staat je transmitter en receiver uit en zal je dus ook geen gemiste oproepen hebben. Je kan wellicht wel een voicemailbericht hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 07:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zoalng ik een android heb, staan daar dus ook gemiste oproepen tijdens de vliegtuigstand? Thanks
Voicemailbericht kan ook niet, want die ontvang je ook pas als je je vliegtuigstand utizet.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 08:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hmmm bij nader inzien... ik dacht aan de stille stand maar jij hebt het over vliegtuigstand. Dan staat je transmitter en receiver uit en zal je dus ook geen gemiste oproepen hebben. Je kan wellicht wel een voicemailbericht hebben.
Die heeft hij inmiddels uitgezet begrijp ik uit de OP.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Voicemailbericht kan ook niet, want die ontvang je ook pas als je je vliegtuigstand utizet.
Vodafone ook hier.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 12:08 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ik krijg altijd sms'jes van KPN als ik een oproep gemist heb terwijl m'n telefoon uit stond of op vliegtuig. Geen idee of andere providers dat ook doen?
Hoe bedoel je? Vliegtuigstand is hetzelfde als je telefoon helemaal uitzetten als het gaat om bereikbaarheid, en dan gaan de telefoontjes naar voicemail als je dat zo hebt ingesteld. Ik krijg dan als ik mijn telefoon aanzet / vliegtuigstand eraf haal ook berichten dat iemand heeft gebeld maar geen voicemail heeft achtergelaten.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 09:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Voicemailbericht kan ook niet, want die ontvang je ook pas als je je vliegtuigstand utizet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |