abonnement Unibet Coolblue
pi_193967908
Bij ons is schoolzwemmen niet voor het behalen van een diploma, nu ja heel misschien voor kinderen die nog geen A-diploma hebben, dat weet ik niet zeker.

Maar in groep 5 en 6 gaan ze 1 keer in de twee weken met de bus naar het zwembad en ze doen een soort survival- en reddingszwemmen. Ouders mogen niet mee. Helaas door corona werden ook de schoolzwemlessen stopgezet en niet meer hervat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zana op 07-07-2020 00:55:22 ]
pi_193969006
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 20:11 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Dat past niet in onze bus :+
Is groep 5 niet wat laat voor zwemlessen?
Als ze een alternatief hebben voor kinderen met diploma's dan kan het prima natuurlijk. Wij hadden in groep 7 zwemmen op de gymlerarenopleiding, superhandig, want zij konden op ons oefenen en wij hadden sportles. Maar als het alleen gericht is op het halen diploma's en er net als bij livelink niet nagedacht is over de kinderen die die al hebben, dan is het voor sommige mosterd na de maaltijd. Mijn zoon had in bijvoorbeeld groep 2 zijn C. Ruim voordat hij kon fietsen overigens :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193969127
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 07:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Als ze een alternatief hebben voor kinderen met diploma's dan kan het prima natuurlijk.
Het schoolzwemmen werd hier in groep 5 alleen voor de kinderen zonder diploma aangeboden. Na school dus.
pi_193969231
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 07:44 schreef lily het volgende:

[..]

Het schoolzwemmen werd hier in groep 5 alleen voor de kinderen zonder diploma aangeboden. Na school dus.
Mooie opzet ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 11 juli 2020 @ 00:13:39 #30
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_194031106
Zes pubers op een trip down memory lane, oude K3 filmpjes kijken. Hilarisch om mee te genieten op een afstandje :D
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 11 juli 2020 @ 06:46:14 #31
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_194032675
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 00:13 schreef Sjeen het volgende:
Zes pubers op een trip down memory lane, oude K3 filmpjes kijken. Hilarisch om mee te genieten op een afstandje :D
O+ O+
Wat leuk Sjeen.

Mijn oudste woont sinds 3 weken op kamers. Ik heb nog geen last van lege-nest-syndroom, maar mijn man heeft het er wel moeilijk mee.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_194032832
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 00:13 schreef Sjeen het volgende:
Zes pubers op een trip down memory lane, oude K3 filmpjes kijken. Hilarisch om mee te genieten op een afstandje :D
Wat leuk :).

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 06:46 schreef livelink het volgende:

[..]

O+ O+
Wat leuk Sjeen.

Mijn oudste woont sinds 3 weken op kamers. Ik heb nog geen last van lege-nest-syndroom, maar mijn man heeft het er wel moeilijk mee.
Op kamers, wauw bevalt het haar?
Zit ze ver weg?
Mama van 2 lieve meiden :)
  zaterdag 11 juli 2020 @ 08:15:05 #33
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_194032865
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 08:02 schreef Nijna het volgende:

[..]

Wat leuk :).
[..]

Op kamers, wauw bevalt het haar?
Zit ze ver weg?
Ja, het bevalt haar heel erg goed. En ze zit op ongeveer 30 km. afstand nu. Het op kamers gaan was niet nodig, maar voor haar en ook wel een beetje voor ons was het wel nodig ;)

Maar ze belde me vanochtend uit bed dat ze zich beroerd voelde en of we haar alsjeblieft wilden komen halen. Dus als het nodig is weet ze ons gelukkig nog wel te vinden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_194032874
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 08:15 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, het bevalt haar heel erg goed. En ze zit op ongeveer 30 km. afstand nu. Het op kamers gaan was niet nodig, maar voor haar en ook wel een beetje voor ons was het wel nodig ;)

Maar ze belde me vanochtend uit bed dat ze zich beroerd voelde en of we haar alsjeblieft wilden komen halen. Dus als het nodig is weet ze ons gelukkig nog wel te vinden.
Fijn dat het goed bevalt!
Beterschap daar :*
Mama van 2 lieve meiden :)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 11 juli 2020 @ 08:42:09 #35
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_194032960
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 08:15 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, het bevalt haar heel erg goed. En ze zit op ongeveer 30 km. afstand nu. Het op kamers gaan was niet nodig, maar voor haar en ook wel een beetje voor ons was het wel nodig ;)

Maar ze belde me vanochtend uit bed dat ze zich beroerd voelde en of we haar alsjeblieft wilden komen halen. Dus als het nodig is weet ze ons gelukkig nog wel te vinden.
Op kamers, wauw... dat is weer een hele andere stap in het loslaten!
Wel fijn dat ze jullie inderdaad gewoon weet te vinden en belt als er iets is. Beterschap :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 11 juli 2020 @ 08:46:46 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194032971
Wauw Livelink, dat is echt weer een compleet nieuwe fase! Bijzonder hoor!
***
pi_194033078
Ik droom soms over de fase dat ze uit huis gaan hahaha
Maar als het zover is denk ik daar vast anders over. Spannende stap vast maar wel stoer LL. Beterschap voor je dochter!
Met een meidenkwartet
  zaterdag 11 juli 2020 @ 10:17:51 #38
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_194033605
Jeetje Livelink dat is wel weer echt een volgende grote stap.
Goed dat het voor iedereen bevalt zo. Hoe vindt J het?
En beterschap voor je meisje.

Gisteren zijn de stukken geüpload in het digitale rapport van O. Snappet en cito resultaten. Hier dus wel gewoon afgenomen ;)
Hij scoort behoorlijk hoog. Ze werken al klasoverstijgend bij veel vakken maar dit mag maximaal een jaar vooruit en hij scoort meer dan dat.
Dus daar moeten we in groep 6 maar even over gaan praten aan het begin van het schooljaar.
Hij wordt er totaal niet vervelend van maar ik vind het belangrijk dat hij leert leren en niet dat je nergens moeite voor hoeft te doen.
Fulltime meester trouwens in groep 6 ^O^ Daar zijn wij en hij blij mee.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 11 juli 2020 @ 11:29:37 #39
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194034405
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 10:17 schreef laziness het volgende:
Jeetje Livelink dat is wel weer echt een volgende grote stap.
Goed dat het voor iedereen bevalt zo. Hoe vindt J het?
En beterschap voor je meisje.

Gisteren zijn de stukken geüpload in het digitale rapport van O. Snappet en cito resultaten. Hier dus wel gewoon afgenomen ;)
Hij scoort behoorlijk hoog. Ze werken al klasoverstijgend bij veel vakken maar dit mag maximaal een jaar vooruit en hij scoort meer dan dat.
Dus daar moeten we in groep 6 maar even over gaan praten aan het begin van het schooljaar.
Hij wordt er totaal niet vervelend van maar ik vind het belangrijk dat hij leert leren en niet dat je nergens moeite voor hoeft te doen.
Fulltime meester trouwens in groep 6 ^O^ Daar zijn wij en hij blij mee.
Ik ben oprecht benieuwd. Wat verwacht je dan precies van de school?
Want ik krijg nu ook een leerling waarvan de ouder al via de vorige juf heeft aangekaart dat hij zich verveeld. En ik ben oprecht benieuwd (en dat zal ik haar ook vragen) wat ze nu precies wil.
Bakken extra werk? Moeilijkere boekjes? Op niveau hogere groep werken.
  zaterdag 11 juli 2020 @ 12:01:41 #40
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_194034763
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 11:29 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik ben oprecht benieuwd. Wat verwacht je dan precies van de school?
Want ik krijg nu ook een leerling waarvan de ouder al via de vorige juf heeft aangekaart dat hij zich verveeld. En ik ben oprecht benieuwd (en dat zal ik haar ook vragen) wat ze nu precies wil.
Bakken extra werk? Moeilijkere boekjes? Op niveau hogere groep werken.
Is het zo raar dan dat we uitdaging willen voor ons kind? Zodat ze ook leren hoe het is als niet alles vanzelf gaat? Dat is mijn verwachting. Dat je daar in stimuleert.
Ik ga er vanuit dat jij als juf daar zelf wel een idee voor hebt ipv dat ik zeg wat je zou moeten doen.

Een vriendin van mij die leerkracht is gaf aan dat de snappet ook een echte wiskundeachtige pluslijn heeft bijvoorbeeld die het beste met z’n tweeën gedaan kan worden omdat het echt wel nadenken is en ze er in hun eentje dan vaak het bijltje er weer bij neergooien.
Dat lijkt me een mooie uitdaging voor hem en nog een jongetje dat op hetzelfde niveau zit.
Als de meester die niet noemt ga ik daar naar vragen. Maar als hij een goed argument heeft waarom hem dat niet goed lijkt dan zal ik dat niet door pushen.

Ik heb veel onderwijs mensen om mij heen en heb groot vertrouwen in school en de leerkracht an sich.
Het enige wat ik wil is dat hij leert dat het niet voor altijd vanzelf zal gaan. Daar ben ik zelf te laat keihard tegenaan gelopen en ik denk dat er tegenwoordig wel meer mogelijkheden zijn om daar op jongere leeftijd al wat mee te doen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_194034935
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 12:01 schreef laziness het volgende:

[..]

Is het zo raar dan dat we uitdaging willen voor ons kind? Zodat ze ook leren hoe het is als niet alles vanzelf gaat? Dat is mijn verwachting. Dat je daar in stimuleert.
Ik ga er vanuit dat jij als juf daar zelf wel een idee voor hebt ipv dat ik zeg wat je zou moeten doen.

Een vriendin van mij die leerkracht is gaf aan dat de snappet ook een echte wiskundeachtige pluslijn heeft bijvoorbeeld die het beste met z’n tweeën gedaan kan worden omdat het echt wel nadenken is en ze er in hun eentje dan vaak het bijltje er weer bij neergooien.
Dat lijkt me een mooie uitdaging voor hem en nog een jongetje dat op hetzelfde niveau zit.
Als de meester die niet noemt ga ik daar naar vragen. Maar als hij een goed argument heeft waarom hem dat niet goed lijkt dan zal ik dat niet door pushen.

Ik heb veel onderwijs mensen om mij heen en heb groot vertrouwen in school en de leerkracht an sich.
Het enige wat ik wil is dat hij leert dat het niet voor altijd vanzelf zal gaan. Daar ben ik zelf te laat keihard tegenaan gelopen en ik denk dat er tegenwoordig wel meer mogelijkheden zijn om daar op jongere leeftijd al wat mee te doen.
Ik denk dat het een hele legitieme vraag is van Amaranta, gesteld vanuit samenwerking en interesse. Ik had afgelopen jaar 4 hoogbegaafden in mijn klas en de behoefte lag bij ieder kind weer anders.

En die wiskundige lijn in Snappet heet, even uit mijn hoofd, 'rekenrijk'. Daarbij heeft de rekenmethode Pluspunt ook een pluswerkboek met rekenpuzzels en wiskundige opdrachten.
En wat wij op school doen bij de kinderen die meer dan een jaar vooruit lopen, is de methodetoets een blok vooruit laten maken. Daar halen we dan de doelen uit die ze nog niet beheersen. Die doelen doen ze in de lessen even mee met de rest van de groep (instructie), de doelen die ze al beheersen mogen ze in de lessen zelfstandig maken. Na de basisles drukken die kinderen op 'plusje' en krijgen dan sommen op hun eigen niveau. Snappet berekent dat allemaal automatisch.
Misschien nog een tip om met de meester te bespreken wat hij hier mee kan :)
  zaterdag 11 juli 2020 @ 13:18:56 #42
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194035781
Het was gewoon interesse. Ik ben oprecht benieuwd naar het “point of view” van ouders.

Ja, ik heb daar zeker wel een idee over. En los van ik vind, hebben we als school ook gewoon richtlijnen waar ik me aan moet houden.

Ik merk regelmatig dat ouders bepaalde verwachtingen hebben, die we als school niet altijd waar kunnen maken. (Wat overigens ook in ons ondersteuningsprofiel staat.)
Of, dat ze vinden dat wat we aanbieden niet voldoende is en dat hun kind zich alsnog verveeld.
Of, ze vinden dat hun kind in plus werk zou moeten, want thuis.... maar dat wij dat op school dan niet zien.

Bv. Ik had ooit een leerling en die scoorde overall een II, wat super netjes is. Maar bij ons op school niet voldoende om in de zgn plusgroep te mogen.
Moeder heeft het hele jaar “gezeurd” (ja ik vond het echt zeuren) dat ze zeker wist dat hij hoogbegaafd is en hij moest en zou in die plusgroep, want thuis zag ze het wel.
Wij kunnen ons niet altijd baseren op wat ouders thuis zien. Al voelt dat super oneerlijk misschien.
Zij had het ook over leren leren. Maar in de klas had hij soms al moeite met de basisstof.... tja, dan weet ik het ook niet.


En van mij mogen kinderen echt absoluut extra werk als ze dat nodig hebben, graag zelfs!
Maar ik heb bijv geen snappet of wat dan ook digitaals.
En we hebben ook geen ontelbaar plusboekjes. Sterker nog, we hebben er momenteel zelfs maar 1. En dat heet sterk rekenwerk.
We starten na de vakantie met een nieuwe taal en spelling methode. En daar gaan we ook even geen pluswerk (of verkorte lessen) voor aanbieden. Eerst eens even een tijdje ermee gewend raken.
De plusgroep zelf is 45 min per week. En soms heeft ze een taakje op.
Voor rekenen kunnen ze de les verkorten, en daarna speurwerk en/of sterk rekenwerk. Maar ze gaan niet een jaar vooruit rekenen oid (een jaar terug kan wel).
Dus lang verhaal kort. We hebben niet een onuitputtelijke bron aan extra werk. En voor mijn gevoel verwachten ouders dat soms wel.
  zaterdag 11 juli 2020 @ 13:27:18 #43
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194035901
En als ouder.... mijn dochter komt alles aanwaaien. Ze hoefde op de basisschool nergens moeite voor te doen. Had alle plusboekjes en Alle lessen verkort. Sommige lessen hoefde ze niet eens te volgen.
Op het einde deed ze nog nauwelijks mee met de rest van de klas en moest ze zelf haar extra werk plannen.
Zij trok dat prima. Maar achteraf vond ik het eigenlijk ook niet oké.
Hier is je stapel extra werk en succes.
En wij hebben als ouder overigens nooit om extra werk gevraagd voor haar. We hebben dit altijd aan de school gelaten.
Wel hebben we gevraagd of zij bij de excellente leerlingen mocht. Maar daar kwam ze niet voor in aanmerking omdat ze te sociaal was.
En volgens de directie was de excellente leerlingen voor “slimme kinderen” die sociaal nog iets te halen hadden.
Anyway. Het is gewoon een lastige kwestie. Voor zowel school als ouder
pi_194036676
Hier hebben we gelukkig een externe plusklas, vanuit de overkoepelende scholenorganisatie. Moet je wel testen voor doen (IQ en Cito jaar vooruit), maar dan ben je vanaf groep 5 een dagdeel extern en hebben ze voor elke andere schooldag een half uur werk. Daar komt dat leren leren, moeite doen voor iets aan bod. En dan nog hoeft de mijne er niet heel veel moeite voor te doen.
Dan is het een montessori, waar dus al meer naar het kind gekeken wordt doordat je 3 groepen in 1 klas hebt. Maar met 3x10 kinderen per groep kun je alsnog niet individueel doorwerken. Alle kinderen doen dus in principe de instructies van de groep mee of gaan alvast zelfstandig met de stof aan de slag, zodat ze tijd voor het pluswerk hebben. Ze proberen te voorkomen dat een kind versnelt, want het jaar erop zijn ze dan waarschijnlijk in december alweer klaar met de stof en zit je met hetzelfde probleem.

Voor de uitleg gaat mijn jongste zijn eigen groep mee, maar hij slaat dan 2 keer spellingwerk en 2 keer rekenwerk over. De uitleg moest hij wel volgen, om hiaten te voorkomen. De juf die hij de komende 3 jaar heeft, heeft vaak de HB leerlingen. Toen mijn oudste daar zat kregen de kinderen die wat vooruit waren soms extra opdrachten, die bij hun pasten. 2 jongens maakten wat grotere werkstukken van het kosmische thema, om het samenwerken te oefenen. Mijn oudste mocht les Engels geven aan een groep 4-er om wat meer uit zijn schulp te komen. Dus kijken wat ze sociaal emotioneel nodig hebben.

Ik geef wel aan als mijn kind echt moeite heeft om naar school te gaan. Dan weet juf ook waarom hij in een slechte bui is. Soms kan juf daar iets mee, soms niet.
Enige keer dat ik echt een signaal afgegeven heb was midden groep 1, toen ik thuis wel de voorsprong zag, en juf een klein kleutertje. Dat verschil in inzicht was te groot naar mijn idee. Bleek dat mijn zoon daar flink zat te duiken. Een half jaar laten kon hij mee naar groep 3.
  zaterdag 11 juli 2020 @ 16:16:13 #45
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_194037881
Het kwam voor mij wel een beetje over alsof ik die zeikouder zou zijn die het beter weet ;) terwijl ik echt alleen naar de vaste gespreksmomenten ga 2x per jaar en je hoort me de rest van het jaar niet.
En ik baseer me alleen op de school resultaten nu. Thuis zie ik niet iets anders. Ja dat hij liever lui dan moe is zelfs en niet doorzet als er moeite bij komt kijken. Ik heb ook niet de indruk dat hij HB zou zijn al scoort hij best goed.
Maar teruglezend was mijn eerste post misschien ook te kort om mijn intentie duidelijk te maken.

Ik vind het prima dat ze max 1 jaar klasoverstijgend doen. Daar is hij namelijk niet de enige in en zo gaan ze met meerderen dan elders zitten.
Ik hoef idd ook niet wat jij schetst amaranta. Dat je in je eentje op een eilandje zit dadelijk waar ook weinig aandacht voor is. Dat is ook totaal niet wat bij O past. Die gedijt goed op het sociale met anderen. En zit sociaal emotioneel prima op zijn plek tussen zijn eigen klasgenoten.

Ik ben dan ook totaal niet op zoek naar verdere voorsprong. Ik vraag me af of er verdieping is waar meer moeite bij komt kijken.
Hoe hou je het interessant?
Wie weet doen ze al wel meer wat ik als ouder niet zie of hadden ze plannen en heeft corona roet in het eten gegooid. Er waren geloof ik plannen om de vlotte leerlingen iets met een planning te laten doen maar ja toen gingen de scholen dicht.
Dus ik wil gewoon graag wat transparantie over wat ze bieden. Ze zijn niet altijd even duidelijk over wat ze allemaal doen namelijk ;) Of misschien ligt het wel aan mij en heb ik daar niet voldoende over door gevraagd in het verleden. Niet dat er veel tijd is in 10 minuten.

De rekenmethode is Wereld in getallen met daarnaast snappet.
Ik weet dat snappet inderdaad automatisch het niveau aanpast en hij moet altijd een aantal rijtjes van het plusje maken zelfstandig. Hij scoort bij de snappet grafiek ook vrij hoog. Maar de toelichting of dat dan al verrijkingsstof is heb ik bijvoorbeeld niet. Dus daar hoop ik van de meester wat inzicht in te krijgen.

Ik heb dus eigenlijk helemaal geen specifieke uitkomst voor ogen of een niet waar te kunnen maken verwachting. Denk ik dan hè ;)
Het is meer, goh de resultaten worden wel steeds beter. Wat bieden ze ‘m nou eigenlijk? En vooral wat zijn de mogelijkheden om ‘m er moeite voor te laten doen.
Ik heb geen intentie om op de stoel van de meester te gaan zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door laziness op 11-07-2020 16:21:23 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 11 juli 2020 @ 16:49:12 #46
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194038486
Prima toch. Ik was gewoon oprecht benieuwd.
pi_194063067
Op het chromebook kunnen ze ook dingen zetten als bijv rekentuin en taalzee. Daar kon mijn dochter mee bezig als ze alles af had. Verder had ze wat extra projectjes, bijv. De verkeersdrukte rondom school, wat gaat er fout en wat is er aan te doen. En een eigen map waar elke week nieuwe dingen in kwamen die ze kon kiezen als ze klaar was met de taak. Uiteenlopende vakken en opdrachten zaten daarin, mocht ze zelf uit kiezen wat haar interessant leek.

Maar moet zeggen dat ze ook heel goed wist hoe het koffiezetapparaat werkte, wat de leraren in de koffie hadden, en op welke dag de de container aan de straat moest 😉
In groep 8 mocht ze 2 uurtjes in de week helpen in groep 3 met lezertjes die al wat verder waren.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 16 juli 2020 @ 08:21:34 #48
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_194109327
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 13:18 schreef amaranta het volgende:
Het was gewoon interesse. Ik ben oprecht benieuwd naar het “point of view” van ouders.
(..)
Dus lang verhaal kort. We hebben niet een onuitputtelijke bron aan extra werk. En voor mijn gevoel verwachten ouders dat soms wel.
De basisschool waar mijn kinderen naartoe gingen (de jongste heeft vorige week afscheid genomen!) heeft ook niet veel extra materiaal. En hoewel ik dat soms jammer vond, vind ik dat niet het belangrijkste.
Waar deze school sterk in is, is dat ze de ouders en de kinderen serieus nemen. Daar kan geen materiaal tegenop. Ook als het kind op school iets anders laat zien als thuis. (Mijn oudste las niet op school, terwijl hij thuis boeken verslond. Maar ja, andere kleuters lazen ook niet op school...)
Mijn tip: geef zo'n kind (met 'zeurouder' ) het voordeel van de twijfel en laat het meedoen met zo'n plusgroep. Als het opfleurt is het een goede stap, als het in de knoei komt met het werk, is er wellicht iets anders nodig.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 16 juli 2020 @ 11:56:19 #49
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194111590
Ik denk dat wij als school zeker rekening houden met ouders, maar bovenal met kinderen.
Maar ik vind ook dat ik als leerkracht best even de kans mag krijgen om een kind zelf te leren kennen. Ipv nog vóór de vakantie bij de nieuwe juf (die je nog geeneens kent) alvast extra werk probeert af te dwingen.

En geloof me als ik zeg dat ik een van de makkelijkste leerkrachten ben bij ons op school qua geven van extra werk. Of plaatsen van kinderen in plus groepen. Of andersom, zorgvuldig omgaan met kinderen die het lastig hebben.


Maargoed. Dit is ook dezelfde ouder die in verleden heeft geeist dat de leerkracht het rapport aan zou passen. Want ruim voldoende was niet goed genoeg, dat moest een goed zijn.
  donderdag 16 juli 2020 @ 16:16:06 #50
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194115253
Vraagje, wat zijn goede ou/au ei/ij posters? Tenminste, ik had begrepen dat daar posters van zijn?
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')